XXL Nutrition

Oud member van DBB

Bezoekers in dit topic

explosive

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2004
Berichten
102
Waardering
4
Hallo voor degene die dit lezen! Vond het volgende wel een korte vermelding waard.

Ik heb even terug moeten zoeken, maar heb vanaf 2004 hier op DBB een enkele jaren rondgehangen. Was toen begin 20 en trainde vrij veel. Als ik nu mijn forum vragen en reacties terug lees, moet ik best lachen! Heb inmiddels toch wel wat meer (zelf) kennis opgedaan.

Ben nu 40 jaar en train nu weer 4x per week. Ik zeg weer, want het is in al die jaren up en down gegaan, maar nooit de gewichten lange tijd links laten liggen. Langste break is denk ik een half jaar geweest. 134 keer getwijfeld om aan AS te gaan, maar nooit gedaan. Aan de ene kant altijd afgevraagd wat het wel positief en negatief had gebracht als ik die keuze wel had gemaakt. Enerzijds ben ik wel trots dat ik nog steeds vrij makkelijk massa pak. Helaas ook vrij veel vet, maar dat is de story of my life. Binnenkort doe ik een bloedtest om te kijken wat mijn test levels zijn, ook nog nooit gedaan, en was toch wel erg benieuwd. 40 jaar is natuurlijk niet echt oud, maar merk het wel in de recovery, en in de ochtend vaak erg stijf (nee niet op die plek, smeerlap)

Ik weet nog dat mijn trainings maat destijds de DBB contest had gewonnen. Is die contest nog steeds een ding?? Verder is er geen reden dat ik het forum verlaten had, waarschijnlijk interesse verloren en nooit meer ingelogd. Daarna op eigen kennis verder getraind, met het motto: Ik hoef en kan het podium toch nooit op.

Ik zal nog eens rondkijken op het forum of ik interessante topics en verhalen kan vinden. Wie weet mix ik me weer eens af en toe in discussies en komen er alsnog vragen om advies.
 
Welkom terug!

Wat was je naam destijds? Er zijn meer oude leden weer terug :)
 
2001 eerste aanmelding.

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven