MuscleMeat

oude anabolen

Bezoekers in dit topic

bocca

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2003
Berichten
296
Waardering
0
mijn vraag komt nadat ik thread had gezien van die serge ( neger met perfecte body van jaren 70 , 80 ) net zoals arnold en andere hebben deze bodybuilder perfecte lijf hoe dat ik het ook zouw willen. Na zo aantal threads gelezen te hebben beweren velen hier dat ze hun buik toch plat kunnen houden wat hedendaagse bodybuilder moeilijk lukt. De oorzaak word door vele hier in de schoenen van de hedendaagse producten geschoven. Mijn vraag is nu wat is verschil van toen met nu? Nu gebruikt men deca vroeger primobolan of gebruikte men soort prohormoon ... wie kan antwoord geven
 
met name dianabol. maarre.. de buiken van tegenwoordig komt door de enorme hoeveelheen eten, wat vroeger gewoon minder was.
 
De nadruk lag volgens mij wat minder op eten wat KaLe ook al zegt. Het lijkt of ze vroeger wat meer met het trainen zelf bezig waren. "Gewoon KEIHARD trainen, dan kom je er wel " was de gedachte. Zo komt het bij mij een beetje over bij die Loui in pumping iron
 
arnold is nu niet bepaald kleine jongen dus u beweerd dat door relatief weining te eten u kunt worre zoals arnold en gewoon af en toe wat dianabol nemen?
 
Navy zei:
Ik denk dat het tegewoordig allemaal wat TE geforceerd gaat..snelsnelsnel.

greetz

idd, ik denk ook dat een TE snelle groei niet goed is voor een mooie spiermassa.
 
Eten is het denk ik niet want wie wilt groeien moet eten...als je 120 kilo bent moet je eten als iemand van 120 kilo. Genitica speelt een grote rol dus als je zegt ik wil zo'n lichaam hebben als....lukt het bijna nooit want iedereen heeft andere genen.

Serge Nubret stond volgens mij wel bekend om zijn grote trainingsomvang en hoog aantal herhalingen per set. En iets wat de toenmalige bodybuilders allemaal deden en nu bijna nooit meer ziet zijn stomach vacuums. Hier krijg je een smallere middel van.

En groeihormonen zullen tot op een zekere hoogte ook wel meespelen

een van mijn favoriete foto's---de stomach vacuum "koning" Frank Zane (de zwart/wit versie is nog mooier)

http://www.frankzane.com/images/fz020.jpg

4cc
 
Laatst bewerkt:
4 CC heeft gelijk, Serge trainde bijv een uur lang zijn borst alleen met bankdrukken.

Dat hoeft niet iedereen te proberen, vandaar de genen die een grote cruciale rol spelen bij de opbouw van zo'n superfysiek.


Levrone@
 
Pumpin' zei:
idd, ik denk ook dat een TE snelle groei niet goed is voor een mooie spiermassa.

Dat zeggen jullie nou wel, maar Arnold was 28 tijdens de opname van PI en echt freaky huge. Lou was de jongste Mr Universe ooit op 20-jarige leeftijd en in PI pas 23 jaar!!
 
axestream zei:
Dat zeggen jullie nou wel, maar Arnold was 28 tijdens de opname van PI en echt freaky huge. Lou was de jongste Mr Universe ooit op 20-jarige leeftijd en in PI pas 23 jaar!!

Arnold was 23 toen hij de Mr.O won :eek:
Maar denk idd dat de drugs er veel mee van doen hebben, volgens mij waren die opgeblazen handen en knoken toen ook veel minder.
 
bocca zei:
arnold is nu niet bepaald kleine jongen dus u beweerd dat door relatief weining te eten u kunt worre zoals arnold en gewoon af en toe wat dianabol nemen?

Vergeet niet dat Arnie al met 14 jr is begonnen te trainen, op die wijze kun je al een zeer goeie basis leggen om op latere leeftijd met simpele kuurtjes huge te worden.
 
Leviathan zei:
Vergeet niet dat Arnie al met 14 jr is begonnen te trainen, op die wijze kun je al een zeer goeie basis leggen om op latere leeftijd met simpele kuurtjes huge te worden.

Da's erg naief als je denk dat je met een beetje dbol hier en daar zo groot als Arnie wordt.
 
axestream zei:
Da's erg naief als je denk dat je met een beetje dbol hier en daar zo groot als Arnie wordt.

Integendeel, die kerel trainde gewoon keihard, en ze zullen in die tijd wel wat minder geavanceerde middelen tot hun beschikking hebben gehad dan wij tegenwoordig. Hij schijnt wel alleen met dianabol gekuurd te hebben, maar zal mss genetisch goede aanleg hebben voor zon lichaam.

Met alleen dbol red ik t niet.
 
Leviathan zei:
Integendeel, die kerel trainde gewoon keihard, en ze zullen in die tijd wel wat minder geavanceerde middelen tot hun beschikking hebben gehad dan wij tegenwoordig. Hij schijnt wel alleen met dianabol gekuurd te hebben, maar zal mss genetisch goede aanleg hebben voor zon lichaam.

Met alleen dbol red ik t niet.

Alleen dbol lijkt me niet. Volgens mij gebruikten ze destijds ook andere middelen. Keihard trainen doen ze tegenwoordig ook wel, dus dat maakt niet het verschil.
 
Ik weet t niet....alleen dbol lijkt me ook wat onwaarschijnlijk omdat ie daarvoor wel erg ripped was, dan zouden er toch wel sporen van vet moeten zijn. Ik las het ooit s ergens.
 
axestream zei:
Dat zeggen jullie nou wel, maar Arnold was 28 tijdens de opname van PI en echt freaky huge. Lou was de jongste Mr Universe ooit op 20-jarige leeftijd en in PI pas 23 jaar!!


helemaal mee eens :D
 
Denk dat ook veel te wijten is aan de manier van foto's maken tegenwoordig en de duretica die gebruikt wordt. De bb'ers van tegenwoordig zijn veel droger, harder en hebben meer vasculariteit. kortom ze zien er veel freakier uit dan vroeger.

Veel foto's die we van ouder bb'ers zijn zijn ook vaak ergens anders genomen dan on stage. Ik heb ook wat filmpjes van bb'ers van tegenwoordig die in de huiskamer staan te poseren. Dat ziet er echt veel beter uit vind ik persoonlijk. Maar on stage zijn ze hartikke bruin, helemaal uitgedroogd etc. De oude bb'ers hadden dit wat minder en zien er wat meer uit als huge beachboys vind ik.

En natuurlijk het vele vreten, hgh, igf-1 en slin. En de zware duretica die tegenwoordig gebruikt wordt.
 
Arnie gebruikte d-boll in combi met primo, primo kwam die tijd net aanwaaien op de beaches van cali (california).Het was goedkoop en van zeer goed kwaliteit.Wat ze deden is 6 weken op en 6 weken af de hele jaar door, en enkele maanden voor de wedstrijd gooien ze T3 erbij (plus de usual stuf).

Frank zane is door de T3 destijds in de shit gekomen, hij gebruikte het veel te lang.Dus hij moest het zijn hele leven slikken als medicatie , nu nog trouwens.


Levrone@
 
Plus de diuritica natuurlijk, Serge stond er om bekend om echt paranoia te worden voor een wedstrijd ivm met het vocht.
 
Back
Naar boven