MuscleMeat

Oude BB-magazines (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:D ;)

Lache, dat ze beiden op dezelfde wedstrijd hebben gestaan wist ik niet!!
 
Dit is overigens een oude foto van dé Ronnie Coleman: [Link niet meer beschikbaar]
 
Sportfood.nl zei:
Heb nog oude jaargangen van het Nederlandse BB blad Hercules, uit de begin jaren '80. Zoooooooo amateuristisch! Dan verscheen ie wel, dan weer niet. Alles zwart wit, behalve de kaft.
Ik was midden jaren '80 ook geabonneerd op Muscle en Fitness. Kwam altijd in een speciale verpakking uit Amerika. Het was een heel ritueel als ik em kreeg. dan hoefde je me die dag ook niet meer te storen!
Ik heb ze nog allemaal, geweldig! Eén keer in de zoveel tijd komen ze weer van zolder en lees ik ze weer van voor tot achter.
Eduardo Kawak, Ben Herder, Appie Steenbeek, Haney en Gaspari, Tom Platz, Bob Paris, those were the days!:o

Begon zelf ook in deze tijd te trainen, heb mijn allereerste "Fit" nog netjes op de boekenplank staan. Verder heb ik een 10-tal spor&fitness bladen laten inbinden, de Mr.Olympia versies waarvan de eertse uit 1984:cool: .
Gaaf die jaren waarin gasten als Ben Herder, Mike Christian, Appie Steenbeek, Rich Gaspari, Boyer Coe, Robbie Robinson, Dave Hawk, Sergio Olivia, Lee Haney en Frank Richards moeiteloos alle pagina's vulden.
Gasten als Gaspari, Haney, De Mey, Steenbeek, Hill en Robinson heb ooit nog live aan het werk gezien bij de verschillende gastoptredens:rolleyes:
 
hehe ik ben natuurlijk nog maar jong, maar heb een aantal jaar geleden ook een tijdje krachttraining gedaan. Wist niks van voeding of compoundoefeningen of wat dan ook.
Gister was mn vriendin er, stond in mn boekenkast te neuzen en plukte er at random een M&F uit '98 uit. Toch wel grappig om weer eens door te lezen :D
 
Sportfood.nl zei:
Heb nog oude jaargangen van het Nederlandse BB blad Hercules, uit de begin jaren '80.

Het ! moederblad van de NL BBding :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb trouwens ook nog een aardige verzameling, ben namenlijk vanaf het begin lid abb. geweest van de

- Hardcore, het beste NL bb blad ooit gemaakt en in het begn van die lekker kleine boekjes, maar helaas te vroeg ter ziele gegaan

- Fit, ooit een prima BB blad maar helaas ooit verkocht aan een voetballer en toen berg afwaarts gegleden

- S&F, goed blad, even een dip toen Marco er zat, maar nu weer aan het opklimmen

- Nedelandstalige Ironman, heeeeel goed blad, maar ook een wiegedood gestorven :(

Heb trouwens ook een aardige verzameling
- M&F (engelstalig)
- Flex (engelstalig)
- PUMP
- MM2K
- Ironman
- ANMD
- MuscleMag
 
Die nederlandstalige Ironman heb ik ook liggen, echt heel mooi blad voor die tijd!! Wel grappig dat er toch nog veel mensen die bladen bewaren, dacht weer de enige idioot te zijn...:)
 
Laatst bewerkt:
Ons bent zunig :D
 
Idd, voor als die hoop papier nog 's wat waard wordt!!;)
 
Geweldig, die cover van Hercules:D

Kijk die namen eens: Bob Esprit, Adele Bloemendaal (:eek: ), Ben Herder.
Om nog maar te zwijgen van de setting waarin de foto met Arnie genomen is.

Damn, ik word oud!
 
Herken je ook de dame ? ?



Ze heet Betty en is de vrouw van die man die ooit een beeldje heeft laten maken met zijn hoofd maar het lichaam van een toen heel bekende BB'r

Hint:

weider-videos.jpg



:D :D
 
Betty Weider in wel hele jonge uitvoering. Ik had ze hier niet herkend!
 
De oudste Fit die ik heb liggen is die van het verslag van de WK, waar Appie Steenbeek wereld kampioen werd, Berry de Mey 2e achter Bob Paris en Anthonny Vennegas en Glenn Gravenbeek top 10 noteringen haalden in hun klasses:cool: . Heb dus zelf de Mr.Olympia versies (oudste uit 1984) van Sport&Fitness in laten binden, prachtig !!!!, blader er dan ook regelmatig in.

Ook heb ik nog ergens een Amerikaans blad liggen uit 1981 of 1982:eek:, zal hem eens opzoeken.

Binnenkort komen er weer wat oude Magazines (begin jaren negentig) binnen, als iemand interesse heeft moeten ze me maar ff pm-en;) .
 
Back
Naar boven