MuscleMeat

Oude hardeschijf herstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dwighttt

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
1.061
Waardering
13
Ik zit met het volgende probleem.
Zojuist heb ik een enclosure case gekocht voor een mijn oude hardeschijf van me oude laptop.
Alles is correct aangesloten en wel alleen zodra ik beide usb's inplug dan kan windows niet de juiste stuurprogramma automatisch installeren.???

Kent iemand misschien een andere software die dit wel kan?
Ik wil voornamelijk mijn oude muziek/films/foto's ervan af halen.

Karma voor degene die me verder kan helpen :D
 
Is de HDD een IDE of SATA type? Welke Windows versie? Dat is wel handig om te weten. Denk dat je ff moet kijken of de schijf wel herkend wordt in schijfbeheer. In geval van IDE, moet je kijken of het jumpertje wel op de goede optie staat (master/slave)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
sata (bestaat IDE nog?:P) en windows 7, vorige laptop was denk ik windows vista not sure.
Schijfbeheer komt het niet tevoorschijn en bij aparatuurbeheer komt het wel maar met de opmerking dat de stuurprogramma niet geïnstalleerd kan worden
 
Haha ja de pc van mijn pa die had nog een IDE HDD, moederbord was kaduuk dus heb daar ook een aparte usb case voor moeten zoeken (gelukkig nog kunnen vinden, ouderwetse troep :P)

Op afstand blijft het een beetje gokken. Windows zou gewoon de USB mass storage device driver moeten installeren. Enige andere wat ik me kan bedenken is via apparaatbeheer zelf die driver te installeren. Ik neem dat de disk genoeg power krijgt met de 2e usb kabel, dus lijkt me niet dat het daar aan ligt. Als laatste oplossing zou je hem (indien mogelijk) gewoon op je moederbord van je pc kunnen aansluiten en alles overzetten.
 
Back
Naar boven