AndroidHealthClinic

Oude karma zien

Bezoekers in dit topic

D.

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
9.093
Waardering
2
Ik kan me herinneren dat we 'vroeger' alle oude karmaberichten konden zien, nu alleen de laatste tien. Ik vond het wel leuk om door die oude karma's te bladeren. Kan dat weer terug?
 
Dat zou ik zelf idd ook terug willen zien ja. :)
 
Als dit idee er door komt, wil ik graag mijn strafpunten verwijderd zien als wederdienst voor deze gouden suggestie.
 
Als dit idee er door komt, wil ik graag mijn strafpunten verwijderd zien als wederdienst voor deze gouden suggestie.

Eerst van de drank af, daarna praten we verder.
 
mm ja idd, nu weet ik vaak niet meer aan wie ik gegeven heb en of al die bastards wel teruggeven :p
 
D.... heb jij strafpunten??? Tssk :finger:
 
Bump! Aangezien ik geen karma meer kan ontvangen, blader ik graag wat door de oude.
 
Bump! Aangezien ik geen karma meer kan ontvangen, blader ik graag wat door de oude.

Moet je eens wat vaker buiten het gare hanenhok posten.;)

Wel een goed idee overigens, want ik wil ze ook weleens terug lezen.
Maak eens een polletje aan. Tis hier toch een democratie? Of........:D
 
Haha, ik zou graag willen. Maar ik weet echt niet wat ik daar moet posten, dingetjes over bodybuilding ofzo? Ik weet meer over dingen die daar lijnrecht opstaan en dan beland je al gauw in dat gare hanenhok. Dat daar tegenwoordig geen karma meer te ontvangen valt, zegt des te meer over hoe dat als het verdomhoekje van dit board wordt gezien. Daarmee hoop ik ook gelijk je vraag over democratie beantwoord te hebben.
 
Haha, ik zou graag willen. Maar ik weet echt niet wat ik daar moet posten, dingetjes over bodybuilding ofzo? Ik weet meer over dingen die daar lijnrecht opstaan en dan beland je al gauw in dat gare hanenhok. Dat daar tegenwoordig geen karma meer te ontvangen valt, zegt des te meer over hoe dat als het verdomhoekje van dit board wordt gezien. Daarmee hoop ik ook gelijk je vraag over democratie beantwoord te hebben.

Ik begrijp het. Toch jammer, he. Kun je niet vragen of je een eigen sectie krijgt (waar karma wel toegestaan is) en waar je alle vragen kunt beantwoorden over allerlei soorten drank, het nuttigen ervan, etc..;)
 
Laat ze me er dan gelijk maar moderator van maken, regel ik die shit even. Wil ik trouwens wel een vrijbrief voor coïtusisme, discriminatie en "provocaties en beledigingen", anders is die sectie ook zo uit de lucht.

Is dit niet de "suggestie"sectie? Heren mods en administrator, denk er maar eens goed over na.
 
Ik suggereer er hier als een gek op los, maar luisteren ho maar!
 
Laat ze me er dan gelijk maar moderator van maken, regel ik die shit even. Wil ik trouwens wel een vrijbrief voor coïtusisme, discriminatie en "provocaties en beledigingen", anders is die sectie ook zo uit de lucht.

Is dit niet de "suggestie"sectie? Heren mods en administrator, denk er maar eens goed over na.

Dat pak je alweer verkeerd aan he. Eerst ze zover bewegen, dat je krijgt wat je wilt en later pas de voorwaarden langzaam aanpassen.;)
 
Ah ik heb nog een idee. Als je geen karma meer kunt krijgen, vind ik dat je er ook geen strafpunten meer mag krijgen.
 
Dat maakt het nog geen schertsvertoning, laat ik dat gelijk uit de wereld helpen. De gevestigde orde negeert mij gewoon, T heeft een cordon sanitair rondom mij gecreëerd.
 
"We" gaan ons best doen.
 
Back
Naar boven