AndroidHealthClinic

Oude sterkste man van NL uitzendingen op NPO best: OPROEP wie heeft er opgenomen?

Bezoekers in dit topic

RealDutchPower

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2006
Berichten
951
Waardering
16
Gisteren is NPO Best begonnen met het uitzenden van oude sterkste man van NL uitzendingen.
Ik wilde die gaan opnemen, maar kwam er gisteren pas achter dat bij mij op de kabel NPO Best alleen via mijn glasvezel is te ontvangen. En aangezien mijn harddisk recorder via de coax staat aangesloten (en via de coax bied mijn provider Caiway alleen een zeer uitgekleed aanbod van zenders aan) kon ik deze uitzending niet opnemen. En deze eerste aflevering was als het goed is de sterkste man van NL van 1980. Klopt dit. En laat ik deze niet hebben.

Dus een oproep. Wie heeft de uitzending van gisteren wel opgenomen en kan hem voor mij op een dvd zetten (waar ik uiteraard ruim voor betaal).
 
Hij wordt om 17.05 herhaald vandaag, wie neemt hem op voor Jan.
Heb hem vandaag om 13.00 nog gekeken was op kaasmarkt in Alkmaar dacht ik, weet niet of het 1980 was.
 
Die op de kaasmarkt heb ik al eens op Youtube gezien, ben wel niet zeker of dat dezelfde wedstrijd was, het was iig ook rond die tijd
 
1984 was het dus.
 
Raar..bij Ziggo mag je een tientje dokken voor NPO best in het Royaal pakket en op inet kun je gratis live kijken..
 
deze stond al op yt... hoopbdat ze niet alleen 84 91 92 93 94 95 96 uitzenden want dan heb ik er niks aan..
 
@all

Jammer dat niemand hem heeft opgenomen :-(
Was dus 1984? Verhaal was dat NPO Best zou beginnen vanaf 1980.
Daar had ik op gehoopt omdat ik de uitzendingen van 1980 en 1981 nog niet heb.

@Euphora: dat is 1993 Leerdam.

OPROEP: is er überhaupt iemand die de wedstrijden van 1980 en 1981 heeft?
 
Laatst bewerkt:
@all

Jammer dat niemand hem heeft opgenomen :-(
Was dus 1984? Verhaal was dat NPO Best zou beginnen vanaf 1980.
Daar had ik op gehoopt omdat ik de uitzendingen van 1981 en 1982 nog niet heb.

@Euphora: dat is 1993 Leerdam.

OPROEP: is er überhaupt iemand die de wedstrijden van 1980 en 1981 heeft?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/sterkste-man-nederland-1982-a-223590/

In dit topic geef je zelf aan dat er in 1980 en 1981 geen sterkste man van Nederland was.. :p
 
@Euphorea: je hebt helemaal gelijk oepsie, zal mijn leeftijd wel zijn haha. Hoe kon ik dat nou vergeten?
 
Back
Naar boven