XXL Nutrition

oude vrouwtjes die slaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Kom ik vandaag ik het winkelcentrum zie ik een oud vrouwtje met een stok lopen en toen ik voor haar langs liep sloeg ze mij met haar stok op mijn hoofd??? Nu vraag ik je wou ze palen of wat...?

Ik moest er wel om lachen :D
 
ze wou je waarschijnlijk met haar stok palen, en kwam vanwege haar leeftijd en de hieruit voortvloeiende slechte oog - hand coordinatie op je hoofd terecht :)
 
hahaha...!

ze dacht waarschijnlijk dat je d'r handtas ging jatten

(als je dat al niet gedaan had)

:D
 
Originally posted by bart82
hahaha...!

ze dacht waarschijnlijk dat je d'r handtas ging jatten

(als je dat al niet gedaan had)

:D

Nee ik had alleen haar portomonaie gepakt maar dat zag ze volgens mij niet dus dat kan de reden niet geweest zijn
 
Originally posted by Mich
ze wou je waarschijnlijk met haar stok palen, en kwam vanwege haar leeftijd en de hieruit voortvloeiende slechte oog - hand coordinatie op je hoofd terecht :)

Nee dat denk ik niet want ze zei nog tegen me ik mag hopen dat je een bult krijgt waarop ik weer zei ik mag hopen dat je een bochel krijgt
 
Originally posted by Bodyman


Nee dat denk ik niet want ze zei nog tegen me ik mag hopen dat je een bult krijgt waarop ik weer zei ik mag hopen dat je een bochel krijgt

Ach, man, volgende keer trakteer je haar er een terug.. ;)
 
hahaha als ik dat oude vrouwtje was zou ik je helemaal verrot slaan met me stok :D
 
Originally posted by Big Steve
hahaha als ik dat oude vrouwtje was zou ik je helemaal verrot slaan met me stok :D

Als jij dat oude vrouwtje was had ik je helemaal verrot gepaald met mijn stok :D
 
Alleen als ik dat oude vrouwtje was?
 
Ja ik ben vandaag weer hetro, misschien morgen beter.
Ik zal in ieder geval mijn best doen ok
 
Oke ik wacht wel tot morgen :D Wat heb je trouwens opeens veel karma hokjes bij je naam staan hoe heb je die gekregen? heb je dan toch vrienden hier op het forum?
 
Hé nou zie ik er weer één, net waren het er nog drie.
 
Originally posted by Big Steve
Hé nou zie ik er weer één, net waren het er nog drie.

En in een andere thread beweerde hij dat ie nog in het rood zat

:rolleyes:
 
Originally posted by bart82


En in een andere thread beweerde hij dat ie nog in het rood zat

:rolleyes:

Volgens mij vergist big steve zich enorm maar ik zal even kijken
 
Uhm... big steven loop je nou te lullen want ik zie nl. maar 1 groen hokje en echt niet meer en ik probeer uit te zoeken hoe ik mijn karma weer moet aanzetten maar dat wil niet lukken zie hem nergens meer staan.
 
Help mij mensen ik sta rood breng mij het geluk van de positieve karma's, wie goed doet die goed ontvangt.................................................... ofzo
 
Originally posted by bart82


En in een andere thread beweerde hij dat ie nog in het rood zat

:rolleyes:

Wie ik? dat heb ik volgens mij niet beweerd.
 
Originally posted by Bodyman
Uhm... big steven loop je nou te lullen want ik zie nl. maar 1 groen hokje en echt niet meer en ik probeer uit te zoeken hoe ik mijn karma weer moet aanzetten maar dat wil niet lukken zie hem nergens meer staan.

Ik had echt 3 blokjes bij je naam gezien, twee minuten later waren ze weg.
 
Heb je niet de dochter of het kleinkind van dat aardige omaatje keihard gepaald ?
Oma's weten meer dan jij denkt :whip:
 
Back
Naar boven