MuscleMeat

Oudejaarsloterij

Bezoekers in dit topic

Het is wel tokkie om op die postcodeloterij fietsen jezelf voort te bewegen. In deze regio stikt het ervan. Zou het zelf nooit doen. Of even overspuiten.
 
Wist je dat: de sterkste vrouw op Aarde uit Nederland komt en ze meer squat dan jij?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 15:06 ----------

Edit: verkeerde topic

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 15:06 ----------

Postcount wel +1!
 
Ik koop af en toe krasloten. Aan de loterij doe ik niet aan. Je wint toch nooit wat en het 'plezier' is minder.
 
Laatst bewerkt:
Geld maakt niet gelukkig my ass.
Zou een stuk lekkerder slapen als ik niet elke maand weer ergens moet inbreken om de gym te betalen.


:roflol:


30miljoen, zou direct stoppen met werken en de gains van me leven maken.
 
Echt als ik die 30 miljoen zou winnen zou ik echt gelukkig zijn, 1 miljoen is al goed zolang ik maar niet hoef te werken want ik heb er een schijthekel aan. Mijn enige passie in het leven is uitslapen.
 
Echt als ik die 30 miljoen zou winnen zou ik echt gelukkig zijn, 1 miljoen is al goed zolang ik maar niet hoef te werken want ik heb er een schijthekel aan. Mijn enige passie in het leven is uitslapen.

Nou durf ik niet te zeggen of je als je renteniert over je ontvangen rente ook nog inkomsten belasting zou moeten betalen (sta nergens meer van te kijken hier in NL) Maar met de huidige bagger rente van zo'n 2% ga jij niet rentenieren met 1miljoen ;)
dat is 20.000 op jaar basis :12= 1666.67 per maand,.. hopende dat de balsting wegblijft dan ;)
Dat is nu al tegen 't krappe aan,.. laat staan over een x-aantal jaar :D
 
Nou durf ik niet te zeggen of je als je renteniert over je ontvangen rente ook nog inkomsten belasting zou moeten betalen (sta nergens meer van te kijken hier in NL) Maar met de huidige bagger rente van zo'n 2% ga jij niet rentenieren met 1miljoen ;)
dat is 20.000 op jaar basis :12= 1666.67 per maand,.. hopende dat de balsting wegblijft dan ;)
Dat is nu al tegen 't krappe aan,.. laat staan over een x-aantal jaar :D

Boven de 20k betaal je 1,8% vermogensbelasting. Dus hou je nagenog niks over van 2% rente :)

---------- Post toegevoegd Tue 1 Jan 2013 om 10:19 ----------

Bij 2,25% hou je dus netto 0,45% over.
1.000.000 X 0,0045= 4500
4500 / 12= 375 euro per maand.
Jochei!
 
Laatst bewerkt:
Boven de 20k betaal je 1,8% vermogensbelasting. Dus hou je nagenog niks over van 2% rente :)

---------- Post toegevoegd Tue 1 Jan 2013 om 10:19 ----------

Bij 2,25% hou je dus netto 0,45% over.
1.000.000 X 0,0045= 4500
4500 / 12= 375 euro per maand.
Jochei!

vermogensrendementheffing is 30% over 4% fictief rendement. een effectieve rente van 1,2% dus. maar idd als hij 40 is is levensonderhoud veel meeer dan 2k per maand
 
volgens mij hebben ze een foutje gemaakt

mijn nummer klopt niet met die 30 miljoen terwijl die man zei dat ik de winnende lot gekoopt had.
 
volgens mij hebben ze een foutje gemaakt

mijn nummer klopt niet met die 30 miljoen terwijl die man zei dat ik de winnende lot gekoopt had.

Terug naar die man gaan en vragen waarom die gelogen had.
 
Back
Naar boven