MuscleMeat

Oudejaarsloterij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar niks gewonnen

skeer
 
Was vandaag een onderzoek geweest waaruit bleek dat op de 9 het meeste prijzengeld op viel en het minste op nummer 2 in de staats.
 
Laatst bewerkt:
Was vandaag een onderzoek geweest waaruit bleek dat op de 9 het meeste prijzengeld op viel en het minste op nummer 2 in de staats.

Dat betekent dat er nu een grotere kans is dat er een grote prijs op de 2 valt ;)
 
Dat betekent dat er nu een grotere kans is dat er een grote prijs op de 2 valt ;)

Er zijn ook mensen die juist expres de 2 willen, je kan dus beter beide cijfers niet kiezen.
 
ik vroeg aan die man achter de kassa of ik daar het winnende lot kon kopen

hij zei ja

dus het is helemaal niet weggegooid.

kostte 30 euro en dan win ik 30 miljoen. ****ing goede deal

denk ff na voordat je wat post man

Ik reageer op borst die veel verliest maar het te leuk vind om er mee te stoppen. Waarom zou ik op jou reageren? Dat jij een lot hebt gekocht vind ik heel schattig, ik gun het je.

Maar dat je dit niet zag Ruud, heb je soms een vormcrisis evenals CR7? Jij snakt naar een winterstopje he?
 
Laatst bewerkt:
Als ik win kan ik een paar dingen oplossen die nu nog niet op te lossen zijn.
Heb niet te klagen maar zou wel een Panamera Turbo willen, kan hem nu ook wel hebben maar zou daar veel te veel voor moeten laten dus dat gaan we niet doen.
Zou hem zo gelijk willen kopen, geen lease enz dus als ik win is dat het eerste wat ik doe.

Lootje heb ik dus voor oud en nieuw, Vamos a Ver
 
Ik reageer op borst die veel verliest maar het te leuk vind om er mee te stoppen. Waarom zou ik op jou reageren? Dat jij een lot hebt gekocht vind ik heel schattig, ik gun het je.

Maar dat je dit niet zag Ruud, heb je soms een vormcrisis evenals CR7? Jij snakt naar een winterstopje he?

Gelieve geen grappen te maken in dit topic.

Mocht je hier geen gehoor aan geven, report ik je. EricR is een goede vriend van me dus ik zou maar oppassen als ik jou was ;)
 
Heb niet te klagen maar zou wel een Panamera Turbo willen, kan hem nu ook wel hebben maar zou daar veel te veel voor moeten laten dus dat gaan we niet doen.
Zou hem zo gelijk willen kopen, geen lease enz dus als ik win is dat het eerste wat ik doe.


een mooie witte Panamera,zwarte velgen :wanker:

de ultieme droom,en voor mijn vrouw een luxe Tomos :D
 
Wat zou ik met het geld moeten doen, zou denk ik heel ongelukkig worden.
 
30 miljoen?
Pff alleen nog maar leuke dingen doen natuurlijk!
 
Als ik win kan ik een paar dingen oplossen die nu nog niet op te lossen zijn.
Heb niet te klagen maar zou wel een Panamera Turbo willen, kan hem nu ook wel hebben maar zou daar veel te veel voor moeten laten dus dat gaan we niet doen.
Zou hem zo gelijk willen kopen, geen lease enz dus als ik win is dat het eerste wat ik doe.

Lootje heb ik dus voor oud en nieuw, Vamos a Ver

De prijs is vastgesteld op 216.800 euro inclusief BTW en BPM.
 
Wat zou ik met het geld moeten doen, zou denk ik heel ongelukkig worden.

Srs dit. Na een jaar ben je zeker niet gelukkiger dan voor je 30 mil won.
Maar een ton ofzo winnen is wel weer flex
 
Wat zou ik met het geld moeten doen, zou denk ik heel ongelukkig worden.

T als reden gebruiken om op DBB te trollen :trollface:

T is overigens statistisch bewezen dat mensen met veel geld vaak gelukkiger zijn dan mensen met weinig geld. Uiteraard geen garantie maar t scheelt wel een boel gezeik over geld.

Ach 30 miljoen is gewoon achterlijk veel. Als ze nou elk uur een miljoen en om middernacht 5 miljoen hadden gedaan was t, als je t mij vraagt, veel leuker. Zou niet weten wat ik met 30 miljoen moest.
 
Geld maakt niet gelukkig maar het zou me zeker helpen om een stuk gelukkiger te worden.

Als je meteen een dikke auto koopt en alles wat je je maar kan bedenken dan wordt het snel saai en is je geld snel op.

Ik zou wat ik nu heb een beetje upgraden zoals een grotere tv en snellere computer en een huisje. De rest van mijn leven op de rente leven en 10x per jaar op vakantie.

Het zou voormij vooral heel luxe zijn dat er geen beperkingen meer zijn, alles wat in je opkomt kan je doen of kopen. macht :P
 
Geld maakt niet gelukkig :roflol: grootste onzin ooit

Ligt er aan.. Ik wist na een tijdje niet meer wie mijn vrienden waren of wie met me omgingen omdat ik genoeg geld had. Op een gegeven moment waren paar zelfs boos geworden omdat ik niet wilde betalen nadat ik 10x achter elkaar betaald had :o

Maar over t algemeen denk ik wel dat geld voor meer geluk zorgt, alleen of 30 miljoen nu voor meer geluk zorgt dan 2 miljoen weet ik niet..
 
Ligt er aan.. Ik wist na een tijdje niet meer wie mijn vrienden waren of wie met me omgingen omdat ik genoeg geld had. Op een gegeven moment waren paar zelfs boos geworden omdat ik niet wilde betalen nadat ik 10x achter elkaar betaald had :o

Maar over t algemeen denk ik wel dat geld voor meer geluk zorgt, alleen of 30 miljoen nu voor meer geluk zorgt dan 2 miljoen weet ik niet..

Je moet ook low profile houden als je hoop geld hebt. Nooit aan de grote klok hangen.
 
Back
Naar boven