Fitness Seller

Ouders Adolf Hitler uit ouderlijke macht ontzet

Bezoekers in dit topic

sommige van die namen zijn zo epic :roflol:

Constant Lam :roflol:
 
Schaamnamen 2008


  1. Stanley Messie
  2. Coos Busters
  3. Anna Nas
  4. Wil Krikke
  5. Izzy van Gisteren
  6. Conny Plassen
  7. Meneer K. Bouter
  8. Mevrouw Potappel – Stroop
  9. Beau ter Ham
  10. Trui Halfmouw

Schaamnamen 2009


  1. Fokje Modder
  2. Constant Lam
  3. Jos Tibant
  4. Coos Busters
  5. Conny Plassen
  6. Chil Persoon
  7. Izzy van Gisteren
  8. Wil Krikke
  9. Brad Wursten
  10. Charrel Kip
Schaamnamen 2010


  1. Con Domen
  2. Piet Saman
  3. Justin Case
  4. Klaartje Komen
  5. Metje Hol
  6. Douwe Schat
  7. Truusje Spetter-Kwak
  8. Jos Thie
  9. Dick Sack
  10. Donald Duk
Schaamnamen 2011


  1. Louwe Pruim
  2. Bennie Dood
  3. Annebelle Blaas
  4. Robin Hoedjes
  5. Mevrouw Plu- in ‘t Hol
  6. Sam Bal
  7. Jo de Jong
  8. Kin Ki Jim
  9. Annewil Hokken
  10. Bing Go

Geloof er geen flikker van, gewoon zwaar zelf verzonnen dit.
 
Kees Ankersmit is ook een mooie. Geloofde die ook niet tot ik een fb profiel zag.
 
Geloof er geen flikker van, gewoon zwaar zelf verzonnen dit.

Is op de radio op 3fm altijd, Koen en Sander bellen dan deze mensen op.
Sommige kunnen er om lachen, en sommige zijn echt pissed over de nominatie.
 
Is op de radio op 3fm altijd, Koen en Sander bellen dan deze mensen op.
Sommige kunnen er om lachen, en sommige zijn echt pissed over de nominatie.

Moeten ze maar lekker hun achternaam veranderen, zo zijn er serieus een hoop mensen in NL die Sukkel heten van hun achternaam, of het welbekende Poepjes.
 
Een naam geven die een betekenis heeft gebeurd all the time, denk aan alle Mohammeds. Feit is dat Mohammed sociaal aanvaarder is dan Adolf of Hitler, en het kind hierdoor minder kansen zou krijgen. Nu denk ik wel dat als je ouders hebt die je Adolf/Hitler willen noemen, je sowieso van marginale komaf bent en het niet ver zal brengen.

Ik weet niet of je echt minder kansen zou krijgen moest je nu Adolf noemen. Ouders geven hun kinderen vaak namen die veel lelijker zijn dan Adolf imo. Vind het gewoon belachelijk dat sinds een dictator toevallig Adolf heette niemand zijn kind zo nog wil noemen. Moest ik die naam echt mooi vinden zou ik zeker niet laten m'n kind zo te noemen omwille van dit, sociaal aanvaard of niet.
 
Izzy van gisteren :roflol:
 
Hier woont er een:

Simone de Pyper

strong name is strong
 
Belde vroeger wel eens met mevrouw Kaas of mevrouw Ham en vroeg dan als meneer Ham of Kaas of we konden trouwen zodat we eens tosti konden vormen. Soms moesten ze er wel om lachen.
 
Ik weet niet of je echt minder kansen zou krijgen moest je nu Adolf noemen. Ouders geven hun kinderen vaak namen die veel lelijker zijn dan Adolf imo. Vind het gewoon belachelijk dat sinds een dictator toevallig Adolf heette niemand zijn kind zo nog wil noemen. Moest ik die naam echt mooi vinden zou ik zeker niet laten m'n kind zo te noemen omwille van dit, sociaal aanvaard of niet.

adolf heten en zoon zijn van een uitkeringstrekker. Misschien kies je gewoon best voor castratie Corleone.
 
Belde vroeger wel eens met mevrouw Kaas of mevrouw Ham en vroeg dan als meneer Ham of Kaas of we konden trouwen zodat we eens tosti konden vormen. Soms moesten ze er wel om lachen.

wtf :roflol:
 
Belde vroeger wel eens met mevrouw Kaas of mevrouw Ham en vroeg dan als meneer Ham of Kaas of we konden trouwen zodat we eens tosti konden vormen. Soms moesten ze er wel om lachen.

epic:roflol:
 
adolf heten en zoon zijn van een uitkeringstrekker. Misschien kies je gewoon best voor castratie Corleone.

Zeg toch nergens dat ik m'n kind adolf zou noemen.. Beter lezen.;)
 
Corleoné noemt zijn kind Prince Nietzsche Gaga
 
Ach ja, bij mij zat vroeger een jongen in de klas die Stanley heette. Geeft op zich natuurlijk niks. Maar zijn achternaam was Mes...
:roflol: maak je in RL ook zulke slechte grappen hahahah
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven