AndroidHealthClinic

Ouders Adolf Hitler uit ouderlijke macht ontzet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
AMSTERDAM - Een Amerikaanse echtpaar dat hun zoontje Adolf Hitler heeft genoemd, is door de rechter uit de ouderlijke macht ontzet.

hitler_913259d.jpg


Het 6-jarige jongetje werd vorig jaar al uit huis geplaatst, evenals zijn twee zusjes (waarvan er één Aryan Nation heet, oftewel Arische Natie). De drie werden ondergebracht bij een pleeggezin, omdat ze zouden zijn mishandeld en verwaarloosd door hun biologische ouders.

Het echtpaar Heath and Deborah Campbell ging in hoger beroep tegen die uitspraak en kreeg ten dele gelijk. “De rechter heeft ons gezegd dat er geen bewijs was van misbruik en dat het alleen ging om de namen. Ze zijn weggehaald vanwege de namen”, aldus vader Heath tegen FoxNews. In een eerder interview liet zijn echtgenote al weten dat de toen 3-jarige Adolf Hitler een doodnormaal kind is. “Het is niet zo dat hij opgroeit om later een moordenaar te worden ofzo.”

De ouders beloven door te vechten om hun kinderen terug te krijgen. In december dient een nieuwe zaak.

Telegraaf.nl
 
AMSTERDAM - Een Amerikaanse echtpaar dat hun zoontje Adolf Hitler heeft genoemd, is door de rechter uit de ouderlijke macht ontzet.

hitler_913259d.jpg


Het 6-jarige jongetje werd vorig jaar al uit huis geplaatst, evenals zijn twee zusjes (waarvan er één Aryan Nation heet, oftewel Arische Natie). De drie werden ondergebracht bij een pleeggezin, omdat ze zouden zijn mishandeld en verwaarloosd door hun biologische ouders.

Het echtpaar Heath and Deborah Campbell ging in hoger beroep tegen die uitspraak en kreeg ten dele gelijk. “De rechter heeft ons gezegd dat er geen bewijs was van misbruik en dat het alleen ging om de namen. Ze zijn weggehaald vanwege de namen”, aldus vader Heath tegen FoxNews. In een eerder interview liet zijn echtgenote al weten dat de toen 3-jarige Adolf Hitler een doodnormaal kind is. “Het is niet zo dat hij opgroeit om later een moordenaar te worden ofzo.”

De ouders beloven door te vechten om hun kinderen terug te krijgen. In december dient een nieuwe zaak.

Telegraaf.nl

Aryan = Arydan :eek!:

OT:
Sick als je je kinderen zo noemt
 
  • Like
Waarderingen: D77
Dit soort mensen zouden nou echt gewoon preventief gecastreerd moeten worden. Begrijp nog steeds niet waarom die namen bij geboorte goedgekeurd werden.
 
Aryan Nation :roflol: Heel bizar dit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
whats next: mother****er johnson, sleth van der hoek, (zwarte baby) asfalt of darkness (witte baby) bleach of schuim melk. kan niet adolf hitler hoe kan je je baby zo veel haten. hahahah mijn kinderen zou normale namen krijgen atlas, yokey, loglift, Joe DL (deadlift) bignasty ron, platz en by een meisje barbelle en varianten daarvan barbalette barbells etc
 
Ach ja, bij mij zat vroeger een jongen in de klas die Stanley heette. Geeft op zich natuurlijk niks. Maar zijn achternaam was Mes...
 
hahahhahahahhahahhahah zeker een anti baby hahahahhahahahhaha stanley mes das een gooie
 
Ach ja, bij mij zat vroeger een jongen in de klas die Stanley heette. Geeft op zich natuurlijk niks. Maar zijn achternaam was Mes...

Schaamnamen 2008


  1. Stanley Messie
  2. Coos Busters
  3. Anna Nas
  4. Wil Krikke
  5. Izzy van Gisteren
  6. Conny Plassen
  7. Meneer K. Bouter
  8. Mevrouw Potappel – Stroop
  9. Beau ter Ham
  10. Trui Halfmouw

Schaamnamen 2009


  1. Fokje Modder
  2. Constant Lam
  3. Jos Tibant
  4. Coos Busters
  5. Conny Plassen
  6. Chil Persoon
  7. Izzy van Gisteren
  8. Wil Krikke
  9. Brad Wursten
  10. Charrel Kip
Schaamnamen 2010


  1. Con Domen
  2. Piet Saman
  3. Justin Case
  4. Klaartje Komen
  5. Metje Hol
  6. Douwe Schat
  7. Truusje Spetter-Kwak
  8. Jos Thie
  9. Dick Sack
  10. Donald Duk
Schaamnamen 2011


  1. Louwe Pruim
  2. Bennie Dood
  3. Annebelle Blaas
  4. Robin Hoedjes
  5. Mevrouw Plu- in ‘t Hol
  6. Sam Bal
  7. Jo de Jong
  8. Kin Ki Jim
  9. Annewil Hokken
  10. Bing Go
 
Adolf of Hitler vind ik niks mis mee, maar Adolf Hitler vind ik er wel over.
 
Schaamnamen 2008


  1. Stanley Messie
  2. Coos Busters
  3. Anna Nas
  4. Wil Krikke
  5. Izzy van Gisteren
  6. Conny Plassen
  7. Meneer K. Bouter
  8. Mevrouw Potappel – Stroop
  9. Beau ter Ham
  10. Trui Halfmouw

Schaamnamen 2009


  1. Fokje Modder
  2. Constant Lam
  3. Jos Tibant
  4. Coos Busters
  5. Conny Plassen
  6. Chil Persoon
  7. Izzy van Gisteren
  8. Wil Krikke
  9. Brad Wursten
  10. Charrel Kip
Schaamnamen 2010


  1. Con Domen
  2. Piet Saman
  3. Justin Case
  4. Klaartje Komen
  5. Metje Hol
  6. Douwe Schat
  7. Truusje Spetter-Kwak
  8. Jos Thie
  9. Dick Sack
  10. Donald Duk
Schaamnamen 2011


  1. Louwe Pruim
  2. Bennie Dood
  3. Annebelle Blaas
  4. Robin Hoedjes
  5. Mevrouw Plu- in ‘t Hol
  6. Sam Bal
  7. Jo de Jong
  8. Kin Ki Jim
  9. Annewil Hokken
  10. Bing Go

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ach ja, bij mij zat vroeger een jongen in de klas die Stanley heette. Geeft op zich natuurlijk niks. Maar zijn achternaam was Mes...

Echt iedereen kent geloof ik wel iemand die bij stanley mes of anna nas in de klas gezeten heeft. Ik geloof er geen bal van sry
 
Waarom zijn de namen idd niet gewoon bij wet verboden, dan hoeft dit alles toch niet? Beetje vreemd dat ze wél die naam konden kiezen, maar daarna toch de kinderen worden weggenomen. Ofwel maak je op voorhand duidelijk welke namen toegestaan zijn, ofwel laat je alles toe en moet je later ook niet komen zeuren.
 
Dus ik mag mijn kinderen straks niet eens Heinrich Himmler en Joseph Goebbels noemen :mad:
 
Heel erg voor die kinderen. Hoop voor ze dat ze snel een naamsverandering krijgen. Ik zie ze all op sollicitatie gesprek gaan. Leg dat maar is uit.
 
Waarom zijn de namen idd niet gewoon bij wet verboden, dan hoeft dit alles toch niet? Beetje vreemd dat ze wél die naam konden kiezen, maar daarna toch de kinderen worden weggenomen. Ofwel maak je op voorhand duidelijk welke namen toegestaan zijn, ofwel laat je alles toe en moet je later ook niet komen zeuren.
+1
Adolf of Hitler vind ik niks mis mee, maar Adolf Hitler vind ik er wel over.
Een naam geven die een betekenis heeft gebeurd all the time, denk aan alle Mohammeds. Feit is dat Mohammed sociaal aanvaarder is dan Adolf of Hitler, en het kind hierdoor minder kansen zou krijgen. Nu denk ik wel dat als je ouders hebt die je Adolf/Hitler willen noemen, je sowieso van marginale komaf bent en het niet ver zal brengen.
 
Zou Jahweh toegestaan zijn? Heeft er ook aardig wat vermoord als we een zeker boek mogen geloven.
 
Het zou alleszins voor minder commotie zorgen bij niet gelovigen, maar de volgelingen vinden dat misschien anders.
 
Dus als je jezelf `kladblok` noemt kan het ?
verbieden lijkt mij ook het makkelijkst ?!
 
Back
Naar boven