Hoe hebben jullie het zover voor elkaar gekregen dat je gewoon je eigen voedsel kan bereiden bij het avond eten?
Vandaag weer zo iets leuks, wil ik me eigen eten maken mag dat niet want ze worden er gek van en moet maar met hun mee-eten. Dus ik vraag wat we gaan eten zeggen ze kip-shoarma mwah ok dat kan er nog wel mee door, maar bakken ze er ook weer kilo`s patat bij
en dit wil ik dus helemaal niet eten. Worden ze weer helemaal boos etc, van jah je kan het best mee eten blablabalbal we moeten altijd rekening met jou houden, tjah als het zo door blijft gaan kom ik natuurlijk nooit bij m`n doel.
Ik wil graag zelf koken en desnoods ook wel kopen, maar me ouders snappen het volgens mij niet helemaal.
Me ouders willen ook afvallen maar blijven maar "vreten" en sporten zich kapot gek dat het langzaam gaat he
Maarja hoe hebben jullie het dus opgelost om zelf je eigen ding te kunnen doen?
Thx!
Vandaag weer zo iets leuks, wil ik me eigen eten maken mag dat niet want ze worden er gek van en moet maar met hun mee-eten. Dus ik vraag wat we gaan eten zeggen ze kip-shoarma mwah ok dat kan er nog wel mee door, maar bakken ze er ook weer kilo`s patat bij
Ik wil graag zelf koken en desnoods ook wel kopen, maar me ouders snappen het volgens mij niet helemaal.
Me ouders willen ook afvallen maar blijven maar "vreten" en sporten zich kapot gek dat het langzaam gaat he
Maarja hoe hebben jullie het dus opgelost om zelf je eigen ding te kunnen doen?
Thx!