Fitness Seller

Ouders en eten

Bezoekers in dit topic

DutchVince zei:
Je bent 20 man, je had al 4 jaar op kamers kunnen zitten !
Iets duurder dan thuis zitten maar:
NOOIT GEZEIK!
ONGEKENDE VRIJHEID !

so true :D
 
kook je shit in de ochtend en eet niet meer mee met je ouders, zo raken ze ook niet meer aan gewend dat je meeeet en gaat alles een stuk makkelijker ;)
 
Ik heb mijn voeding schema die ik goed kan benutten hier thuis.
Me ouders zijn gescheiden en woon alleen hier thuis met me moeder ( verder ook geen broers ofzo ) dus met ze 2e bepalen we wat we savonds om half 6 op tafel zetten , meestal is dat wel een maaltijd met veel eiwitten en weinig vet. maar af en toe ook gewoon aardappeltjes met een stukje vlees :)

Mijn andere 3 maaltijden van de dag eet ik altijd naar eigen zin. Boterham met kip of met ham ofzo... En mijn moeder gewoon met kaas of hagelslag ofzo.

Kortom aan iedereen : Gewoon je moeder OF je vader het huis uitwerken , je boertje(s) en of zusje(s) de deur wijzen , en je eige leven leiden :D
 
Enthony zei:
Ik heb mijn voeding schema die ik goed kan benutten hier thuis.
Me ouders zijn gescheiden en woon alleen hier thuis met me moeder ( verder ook geen broers ofzo ) dus met ze 2e bepalen we wat we savonds om half 6 op tafel zetten , meestal is dat wel een maaltijd met veel eiwitten en weinig vet. maar af en toe ook gewoon aardappeltjes met een stukje vlees :)

Mijn andere 3 maaltijden van de dag eet ik altijd naar eigen zin. Boterham met kip of met ham ofzo... En mijn moeder gewoon met kaas of hagelslag ofzo.

Kortom aan iedereen : Gewoon je moeder OF je vader het huis uitwerken , je boertje(s) en of zusje(s) de deur wijzen , en je eige leven leiden :D

Dit is precies mijn situatie! :D
vader weg, broer ook huis uit..
 
Ik krijg gewoon me eigen eten :p soms maak ik het zelf.
 
kben het met BBnoel eens, trouwens ik heb hetzelfde gedaan :D ik ben nu 16 en sinds vorige week echt met een voedingsschema begonnen. Ik weeg nu 80 kg, doel is er om voorlopig 5 kg bij te winnen!
Ik heb ook gezegt, wat hebben jullie liever? dat ik een halve krat bier wegdrink op zaterdag (doen veel vrienden van mij) of dat ik water drink of iets anders. En ik heb ze gewoon goed uitgelegd waarvoor het is , dat het nodig is. En nu doen ze steeds minder moeilijk en mn moeder vind het eigenlijk wel leuk al sta ik savonds om 8 uur een bord havermout te koken :D
 
Back
Naar boven