MuscleMeat

(ouderwetse) Stretch Jeans

Bezoekers in dit topic

Calyptus

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2005
Berichten
17.683
Waardering
3.298
Lengte
1m97
Massa
124kg
Vetpercentage
18%
Vroegah, toen ik nog jong was en portierde, had ik altijd stretch jeans aan van de C&A. Kwestie van beweeglijk te zijn when shit hit the fan. Ik kon hier high kicks in doen, zo flexibel en comfortabel waren die dingen.

De C&A heeft deze niet meer, nu heb je "stretch" jeans die amper stretchen, met 1 procent elastaan ofzo.

Weet iemand waar ik de "ouderwetse" vorm van stretch jeans kan vinden?
 
Volgens mij in de Primark of Jbc.
 
Laatst bewerkt:
Vroegah, toen ik nog jong was en portierde, had ik altijd stretch jeans aan van de C&A. Kwestie van beweeglijk te zijn when shit hit the fan. Ik kon hier high kicks in doen, zo flexibel en comfortabel waren die dingen.

De C&A heeft deze niet meer, nu heb je "stretch" jeans die amper stretchen, met 1 procent elastaan ofzo.

Weet iemand waar ik de "ouderwetse" vorm van stretch jeans kan vinden?

Ik koop ze soms in skateboardwinkels, bv. van Levi's of DC.
 
ooit in een grijs verleden een van levi's gehad ,superbroek

wat zou ik die toch graag weer willen hebben
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die PME-legend broeken megarelax. Stretch jeans, en nog netter ook dan gewone spijkerbroeken.
 
Ik koop ze soms in skateboardwinkels, bv. van Levi's of DC.

Ik ga morgen met mijn meid shoppen in Antwerpen, ik zal de levi store eens binnenspringen. DC ken ik niet.

Ik wil vooral weten of 2% elastaan wel genoeg is. Ik wil terug broeken die aanvoelen als joggingbroeken voor werk, en zich een beetje aanpassen aan cutten/bulken.
 
Hebben mensen hier ook specifiek kleding voor in de bulk en cut? Ik kwam er op zakenreis eens achter dat ik uit een pak was gegroeid, dat was balen. :P
Off-/on-season BW scheelt bij mij 15 kg.
 
Hebben mensen hier ook specifiek kleding voor in de bulk en cut? Ik kwam er op zakenreis eens achter dat ik uit een pak was gegroeid, dat was balen. :P
Off-/on-season BW scheelt bij mij 15 kg.


ik heb een collectie XL ,XXL en nu XXXL :o
 
Ik ga morgen met mijn meid shoppen in Antwerpen, ik zal de levi store eens binnenspringen. DC ken ik niet.

Ik wil vooral weten of 2% elastaan wel genoeg is. Ik wil terug broeken die aanvoelen als joggingbroeken voor werk, en zich een beetje aanpassen aan cutten/bulken.

Ik heb hetzelfde "probleem", zelfs hele grote maten zonder stretch zitten te strak als ik beweeg.

Levis heeft broeken die ze speciaal voor skateboarden hebben bedoeld, ik geloof de 510. Ik heb zelf nu toevallig een Levis Line 8 aan met slechts 1% elastaan, die zit erg strak maar rekt mee. DC maakt skateboardschoenen en broeken, ik heb er twee met erg veel elastiek die inderdaad aanvoelen als joggingpants. En nu ik erover nadenk, ook 2 van C&A, eveneens met veel elastiek.

Shop ze!
 
ik heb een collectie XL ,XXL en nu XXXL :o

Mijn motorpak is 5XL. Een vriend van mij (ook voormalig bodybuilder) is ruim 2 meter en weegt naar (mijn) schatting 200kg, die heeft slechts maat 4XL. Maar die valt weer ruimer dan mijn maat 5.
 
Laatst bewerkt:
Mijn motorpak is 5XL. Een vriend van mij (ook voormalig bodybuilder) is ruim 2 meter en weegt naar (mijn) schatting 200kg, die heeft slechts maat 4XL. Maar die valt weer ruimer dan mijn maat 5.

Dan weet je dat het tijd wordt om eens iets aan je buik te doen.

OT: De stretchbroeken van de Primark zijn wel chill. Uiteraard geen fantastische kwaliteit, maar wel zeer stretchy.
 
Dan weet je dat het tijd wordt om eens iets aan je buik te doen.

OT: De stretchbroeken van de Primark zijn wel chill. Uiteraard geen fantastische kwaliteit, maar wel zeer stretchy.

De primark is rechtover de levi store in antwerpen, gezien 2 aanbevelingen zal ik daar eerst eens gaan zien :D
 
Dan weet je dat het tijd wordt om eens iets aan je buik te doen.

OT: De stretchbroeken van de Primark zijn wel chill. Uiteraard geen fantastische kwaliteit, maar wel zeer stretchy.

Bij mijn buik zit het jasje zo ruim dat ik er een volle boodschappentas kwijt kan (bij boodschappen doen op de motor).
 
Laatst bewerkt:
:eek: dat vraagt om een pica

740053DB-188C-4320-92A6-8988494682A4.jpeg
 
Back
Naar boven