XXL Nutrition

Our road to the finish starts here!

Bezoekers in dit topic

steveo1

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 okt 2010
Berichten
483
Waardering
17
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
Dag DBB-ers,

Ik, Stevo, hield hier op dbb al een log bij. Maar aangezien ik nu samen met Maarten train en we ons een nieuw doel gesteld hebben, openen we hierbij samen een logje.
We zullen hier uiteraard onze krachttrainingen loggen, maar nog meer.
We doen namelijk aan drakenbootvaren en C2 varen. (later meer hierover)
Onze wedstrijden en soms misschien ook trainingen van deze sporten zullen we hier ook loggen. Evenals foto's, uitslagen, vooruitgang, maaltijden. Dit zodat het log ook interessant blijft om te volgen.

Eerst maar even onze huidige situatie + foto's:
Stevo:
Ik ben een jongen van 20 jaar. Ik train al enkele jaren sporadisch in de sportschool. Dan weer een tijdje fanatiek, dan weer een tijd niet. Ik doe sinds september 2009 aan drakenbootvaren. De afgelopen tijd, vanaf begin februari heb ik heel fanatiek getraind aan de gewichten. Ik heb in die tijd ook gecut, de krachtgains waren dus niet optimaal. Ik ben zo'n 191/192 cm lang, en weeg momenteel 98,5 kg(op een nuchtere maag).

Maarten:
Ik ben een jongen van 20 jaar. Ik doe sinds september 2010 aan drakenbootvaren. De afgelopen tijd, vanaf begin februari heb ik heel fanatiek getraind aan de gewichten. Tijdens deze trainingen veel gegeten en de kilotjes vliegen erbij, gewichten werden zwaarder en ik dus ook. Ik ben zo'n 195 cm lang, en weeg momenteel 85 kg(op een nuchtere maag).

Drakenbootvaren
Zoals al gezegd doen wij allebei aan drakenbootvaren. Wat dit is is het makkelijkst uit te leggen middels een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NaoqkLUhS8g