XXL Nutrition

outdoor

Bezoekers in dit topic

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Berichten
4.423
Waardering
2.458
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Iemand concrete ervaring met spiermassa en 2 daagse wandeltochten van zo´n 20 km per dag?? Dus ongeveer 40 km over 2 dagen met een backpack inclusief geiten wollen sokjes van ongeveer 20 kg op de rug.. Kcal en eiwit zal ik wel bij kunnen schroeven, maar iemand enig idee of je massa inlevert als je je voeding aanpast hier aan??
 
Al uw gainz gaan verdwijnen, je hebt het afgelopen half jaar voor niets getrained.

Serieus, wat denk je nu zelf?
 
20 km per dag is echt te verwaarlozen.
 
Ik wil gewoon alles sparen ±P Maar heb je er ook zelf ervaring mee??
 
Dit is tijdens mijn vakantie, over de boulevard en over het park.

Maw: maak je geen zorgen over die 20 km aub...

Screenshot_20170603-205906.png
 
Maar geldt het ook voor 20 km met 20 kg op mn rug?? Ik zie mij zelf nog wel als de broer van Dumoulin terug keren..... Of erger nog, Froome.................. Dan blijft een goddelijk gebeeldhouwde shape als Sanca Saxon toch wel heel erg ver weg:(:(
 
Als je maar niet in de bosjes moet stoppen voor de finish ala Dumoulin :D

Als je veel loopt gewoon wat meer gaan eten.
 
Maar geldt het ook voor 20 km met 20 kg op mn rug?? Ik zie mij zelf nog wel als de broer van Dumoulin terug keren..... Of erger nog, Froome.................. Dan blijft een goddelijk gebeeldhouwde shape als Sanca Saxon toch wel heel erg ver weg:(:(
Hoe denk je dat dit zit met de militairen die aan bodybuilding doen en soms op maneuvers gaan en dagenlang met een rugzak moeten stappen?
 
Hoe denk je dat dit zit met de militairen die aan bodybuilding doen en soms op maneuvers gaan en dagenlang met een rugzak moeten stappen?
Ik ken er toevallig 1, maar die valt wel behoorlijk af... Nu loopt die wel bizarre afstanden. Maar ik moet eerlijk zeggen jongens, het is in zekere zin zo obsessief deze sport dat ik al dit soort dingen liefst ´´laat gaan´´ begrijp je? Ik heb al 1.5 jaar geen 1 keer een maaltijd gemist bijvoorbeeld.....................
 
14%, wat afvallen zou je geen kwaad doen

not srs
beetje srs dan
 
Back
Naar boven