Fitness Seller

Ouwe bodybuilders

Bezoekers in dit topic

t-IuT1lmDPPi4yC48kcjE1tTfVSB3tfb.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
^
Yep Yep

Spijtig genoeg de harde waarheid, en toch vond ik de fysieken van vroeger een stuk mooier dan de huidige Olympia deelnemers ...
 
lol @ 3
And urm... I'm with Speedy. Wat nu op het podium staat vind ik gewoon TE :rolleyes:
 
John Grimek kon in ieder geval nog 180 kilo squatten op z'n zeventigste.
Of de moderne bodybuilders de zeventig gaan halen is nog de vraag.
:)
 
3XL zei:
Wel eens van "die goeie ouwe tijd" gehoord?

Er is gewoon een hang naar nostalgie, neem alleen maar herr Zwanzeneger die nog steeds aanbeden word door zelfs door beginners va 16 jaar! terwijl als je nu zo op het podium zou staan bij de pro's je niet eens de laatste plaats zou halen (zelf nog achter Kenny Jones :D:D:D )
Ja en bij schwarzenegger speelt het ook voor een groot gedeelte mee dat ie filmster is (geweest).
Daar kende ik Arnold ook van hoor, paar jaar geleden toen ik me nog niet bezig hield met bodybuilden wist ik helemaal niets ervan, ook niet dat Arnold de beste BB'er toen was. Ja hij was gespierd, maar zo was Stallone en Van Damme ook, alleen nu ik er veel meer naar kijk zie ik toch wel dat Arnold de gespierdste van alle filmsterren is :D
 
HE, niet gaan vloeken he ! ! !

Ik ben zoals de meesten wel weten geen Arnie fan, maar hem in 1 adem noemen met Stalone en Jan-Kloot vanDame vind ik heiligschendnis

:D:D
 
3XL zei:
HE, niet gaan vloeken he ! ! !

Ik ben zoals de meesten wel weten geen Arnie fan, maar hem in 1 adem noemen met Stalone en Jan-Kloot vanDame vind ik heiligschendnis

:D:D
:who:

Nee er is inderdaad nog een verschil tussen Arnold ,en Stallone en soortgenoten... Arnold is gewoon veel ouder :o
 
3XL zei:
HE, niet gaan vloeken he ! ! !

Ik ben zoals de meesten wel weten geen Arnie fan, maar hem in 1 adem noemen met Stalone en Jan-Kloot vanDame vind ik heiligschendnis

:D:D

Ik doe er nog een schepje bovenop... CHUCK NORRIS :evil2:
 
good old Dolf:D


zie hier sean
QYgdAKhYhOpm_j7BnAUv9IIHIwXZGjbF.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dandyman zei:
good old Dolf:D


zie hier sean
IHXZvpoMxSk082qrhCg7zrY3v2EeD_Zg.jpeg


aaah, Sean Connery tijdens zijn deelname aan de mr universe :D (hij's de middenste)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven