XXL Nutrition

OV-kaart Week/Weekend

Bezoekers in dit topic

Het zal mij niets verbazen als jij door je eerlijkheid nog eens op straat moet slapen.
Tot die tijd hoef ík in ieder geval geen handtasjes van hulpeloze oude omaatjes te jatten. Uitschot.

Waarom voel je je aangevallen Splendid?
Ik ben de moraalridder.

Hij is conducteur.
Hoe je het ook wendt of keert, een conducteur heeft tenminste vaart in zijn carrière.
 
Jah en wat voor een carriere.... Volgens mij had je dan beter voor iets anders kunnen studeren
 
Jah en wat voor een carriere.... Volgens mij had je dan beter voor iets anders kunnen studeren
Man, voor conducteur hoef je niet eens te studeren. Sjezus, wat heb jij gestudeerd zeg.
 
Na de kerst begin ik ook als conducteur.
 
Na de kerst begin ik ook als conducteur.
O, chill ouwe. Leg je het bijltje neer bij je werk als timmerman?

Als we nou een beetje een goeie diensttijd kunnen prikken, kan er een veredelde DBB-knokploeg op de lijn Almere-Buiten - Amsterdam meereizen om al die typetjes als pk mores te leren.
 
Man, voor conducteur hoef je niet eens te studeren. Sjezus, wat heb jij gestudeerd zeg.

Ohw, dan stap ik morgen ook maar op de trein als conducteur.... niet studeren, das handig
 
Ohw, dan stap ik morgen ook maar op de trein als conducteur.... niet studeren, das handig
Ho ho, vergis je niet. Wat dacht jij? Easy money? Je draagt wel een behoorlijke verantwoordelijkheid. Dat kan niet iedereen aan.
 
Splendid verklaar je nader..?
 
En lopen terwijl de trein op volle snelheid door het land raast is ook een hele kunst!
 
Hey slowchatten doen jullie maar weer via MSN ofzo, ik wil goed uitgekiende criminele activiteiten lezen!

Behalve marktplaats scams.
 
Maar gelukkig heb ik m'n gepimpte neonrolstoel nog.
 
kijk maar uit. Ze kunnen het nr op de kaart controleren. Als je met een illegale OV rijdt en ze komen er achter krijg je een zware boete en bovendien een strafblad. (valsheid in geschrifte)

Zelf heb ik sinds sept geen recht meer op mijn OV. Ik heb hem toentertijd als gestolen opgegeven en nog steeds in mijn portemonnee zitten. Toch gebruik ik hem niet in de trein. De controles hierop zouden dit najaar flink opgeschroefd worden aangezien deze fraude de NS jaarlijks miljoenen euro's kost.
 
Dus moet je zorgen dat je ze te slim af. Controles en dreigingen zijn bedoeld om jongens als jij te ontmoedigen. Laat je niet gekmaken, zorg dat je weet wat je doet.
 
Klopt. Dat controleren blijft toch mensenwerk.
 
Precies, ik maak tijdens mijn werk ook wel eens een foutje.
 
Klopt. Dat controleren blijft toch mensenwerk.

Nee, soms scannen ze die dingen en dan ben je wel de lul. Zie je dus dat ze scanners bij zich hebben, vertel dan dat je zwart rijdt. Dan krijg je alleen boete en geen gelul met strafbladen en andere onnodige administratieve ballast.
 
Nee, soms scannen ze die dingen en dan ben je wel de lul. Zie je dus dat ze scanners bij zich hebben, vertel dan dat je zwart rijdt. Dan krijg je alleen boete en geen gelul met strafbladen en andere onnodige administratieve ballast.
Ik hoef die scanner niet te gebruiken. Kortzichtig hoor. Als jij maar door de selectie komt. Ik zal voor je duimen. Uiteindelijk zijn we toch allemaal bodybuilders.
 
Nee, soms scannen ze die dingen en dan ben je wel de lul. Zie je dus dat ze scanners bij zich hebben, vertel dan dat je zwart rijdt. Dan krijg je alleen boete en geen gelul met strafbladen en andere onnodige administratieve ballast.

Hier in brabant doen ze niet aan scanners, dat is te hi-tech.
 
Back
Naar boven