XXL Nutrition

OV-kaart Week/Weekend

Bezoekers in dit topic

die scanners gebruiken ze steekproefgewijs. Oftewel, je ziet het niet van te voren aankomen. Ik denk dat ik dit jaar 100-200 euro zou besparen als ik mijn valse OV zou gebruiken. Dat vind ik de kans op een strafblad niet waard.
 
nee man
gewoon je broek uittrekken en vet beginnen te rukken
wedden dat ze niet meer weten wat ze moeten doen
en als je dan bijna komt richt je op hun en zeg je
ik ga komen hoor ik ga komen en dan schateren van het lachen tot er schuim uit je bek komt en dan ren je de trein uit
zovaak gedaan nooit een boete gehad

Hahaha, mafkees.


Nou die conducteurs zitten tegenwoordig meer te chillen in de eerste klas dan dat ze kaartjes knippen, dit jaar 2 keer gecontroleerd en zit daglijks in de trein.
 
Hier in brabant doen ze niet aan scanners, dat is te hi-tech.

De enigste plaats in Nederland waar ik die rotte scanners ben tegen gekomen was van Best naar Boxtel..

whaha zit hij hier een beetje laconiek zijn eigen provincie af te kraken >> Low-tech Philips..
 
De enigste plaats in Nederland waar ik die rotte scanners ben tegen gekomen was van Best naar Boxtel..

whaha zit hij hier een beetje laconiek zijn eigen provincie af te kraken >> Low-tech Philips..

Als ik had gezegd: Ik heb die scanners hier nog nooit meegemaakt, dan kreeg ik de opmerkingen weer om m'n oren. Dus ik maak hem zelf maar ff.
 
Vooral doen, de nieuwe kaarten worden gescant, klopt het nummer niet heb je een probleem. Fraude van officiele documenten, ach een paar maanden cel doet wonderen :D .
 
als gestolen opgeven werkt goed ja, doe dat gewoon, besspaart je zeer veel geld!
 
Alleen toen ov net na de zomerperiode weer geldig was hebben ze bij mij 1 keer dat nummer gecontroleerd. En dan niet met een scanner, maar gewoon intoetsen.
 
Back
Naar boven