MuscleMeat

OV-kaart Week/Weekend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
4.829
Waardering
0
Ik heb momenteel een kaart voor doordeweeks, maar vind het toch wel irritant wanneer ik in het weekend flink moet reizen. Die kaartjes zijn opzich heel simpel dus is zo gemaakt, en ff plastificeren en klaar.

Wie heeft dit wel eens gedaan of weet er van?
 
Kansloos. Fraudeur. Uitzuiger. Rat.

En dan S. Rami een oplichter noemen?
 
er was pas iemand die zei dat ie alles kon vervalsen (was in pc forum dacht ik)
 
Ja hier kan ik je wel mee helpen.

Zoek ff een vriend die op je lijkt, zelfde haarkleur is voldoende. Zorg dat één van jullie een week- en de andere een weekeind kaart heeft. Geef hem vervolgens beiden als gestolen op. Je krijgt dan alletwee een nieuwe. Dit zou ik trouwens gewoon ff in januari doen als ik jou was, dan reis jehet hele jaar gratis voor 30euro (kosten nieuwe OV)

Je kunt een ov kaart wel namaken inderdaad, even onder de scanner en plastificeren. In de bus werkt dit wel, maar treinpersoneel is doorgaans oplettender, dat raad ik je af. De eerste tip is echt de allerbest en geloof me.... het werkt.
 
Kijk, het vervalsen opzich is niet zo moeilijk, maar wanneer ze dat ding eens ècht willen controleren (en dat kan altijd gebeuren) zien ze wel dat het fake is. Er staat immers van die reliëfachtige shit op het geplastificeerde deel.
 
Kijk, het vervalsen opzich is niet zo moeilijk, maar wanneer ze dat ding eens ècht willen controleren (en dat kan altijd gebeuren) zien ze wel dat het fake is. Er staat immers van die reliëfachtige shit op het geplastificeerde deel.

Geef dit ding dan NOOIT af, dan ben je de lul. Als je hem eruit moet halen, weiger dit dan en zorg dat je een gewone boete betaalt. Een idee is ook nog om te zorgen dat je hem snel uit het plastic hoesje haalt en OPEET. (...)
 
Als vermist opgeven en dan een nieuwe aanvragen voor in het weekend. En je hebt dan zowel een week als een weekendkaart. Dit gebeurt echter op zeer grote schaal en als je je gesnapt bent kan je heel wat maandjes ov terug gaan betalen.
 
Geef dit ding dan NOOIT af, dan ben je de lul. Als je hem eruit moet halen, weiger dit dan en zorg dat je een gewone boete betaalt. Een idee is ook nog om te zorgen dat je hem snel uit het plastic hoesje haalt en OPEET. (...)
Als je hem eruit moet halen dan betaal je gewoon een boete:scratch:
 
nee man
gewoon je broek uittrekken en vet beginnen te rukken
wedden dat ze niet meer weten wat ze moeten doen
en als je dan bijna komt richt je op hun en zeg je
ik ga komen hoor ik ga komen en dan schateren van het lachen tot er schuim uit je bek komt en dan ren je de trein uit
zovaak gedaan nooit een boete gehad
 
easy om te doen,

moet je alleen wel een oude kaart hebben, daar kun je het plastic dan van afstropen, en dat is wel handig omdat daar ribbetjes inzitten die je ook ziet zitten dan de zilverenstukjes uit de oude kaart snijden.. omdat die reflecteren... (mooie is dat ie al jaren hetzelfde zijn)

daarna is het een kwestie van een goede laserprinter om het kaartje zo kleurecht te laten lijken, foto erop en afsealen en oja, een portemonnee met zo'n speciaal vakje voor je ov met een 'netje' ervoor dan zien ze echt niet in ene dat ie fake is ook wel handig...
 
Als vermist opgeven en dan een nieuwe aanvragen voor in het weekend. En je hebt dan zowel een week als een weekendkaart. Dit gebeurt echter op zeer grote schaal en als je je gesnapt bent kan je heel wat maandjes ov terug gaan betalen.
Ja dat vraag ik me dus af, als je dat doet, kan je dan een kaart opvragen voor een ander weekdeel? Dus van weekend naar week, of andersom?
 
Ja hier kan ik je wel mee helpen.

Zoek ff een vriend die op je lijkt, zelfde haarkleur is voldoende. Zorg dat één van jullie een week- en de andere een weekeind kaart heeft. Geef hem vervolgens beiden als gestolen op. Je krijgt dan alletwee een nieuwe. Dit zou ik trouwens gewoon ff in januari doen als ik jou was, dan reis jehet hele jaar gratis voor 30euro (kosten nieuwe OV)

Je kunt een ov kaart wel namaken inderdaad, even onder de scanner en plastificeren. In de bus werkt dit wel, maar treinpersoneel is doorgaans oplettender, dat raad ik je af. De eerste tip is echt de allerbest en geloof me.... het werkt.
Komt hij weer aan met zijn criminele praktijken. Beetje respectabele, eerlijke leden hier op het forum afspiegelen als oelewappers wanneer dit lid een eerlijk bijbaantje heeft naast de studie, terwijl meneer zelf behoorlijk de vaart erin houdt als het neerkomt op criminele praktijken uitoefenen. Het zal me niets verbazen als jij een niet mis te verstaan strafblad op je kerfstok hebt.
 
Ja dat vraag ik me dus af, als je dat doet, kan je dan een kaart opvragen voor een ander weekdeel? Dus van weekend naar week, of andersom?
Ja dat kan. S.Rami krijgt het ook keer op keer voor elkaar. Alleen werkt de IB-Groep niet met een stelletje opgeschoten retards van een bodybuildingforum om debts te innen, maar zij sturen er een bureautje op af dat direct 200 eurotjes in rekening brengt voor het opstellen van een 'offerte'.
 
Als vermist opgeven en dan een nieuwe aanvragen voor in het weekend. En je hebt dan zowel een week als een weekendkaart. Dit gebeurt echter op zeer grote schaal en als je je gesnapt bent kan je heel wat maandjes ov terug gaan betalen.
Kan niet. Als je je kaart verloren hebt, kun je hem daarna niet meer omruilen. Stoer bericht, maar onzin dus.

Als je hem eruit moet halen dan betaal je gewoon een boete:scratch:
Valsheid in geschrifte. Zulke shit. Vriend van me mag een kleine 2 ruggen terugbetalen omdat hij zijn kaart niet had ingeleverd na afstuderen, maar als gestolen had opgegeven, toch mee reiste. Dus koste wat kost dit ding niet afgeven. Zelfde als ze komen scannen, gewoon zeggen dat je geen kaartje hebt. Kost je dan 35 euro, verdien je dus makkelijk terug.

Komt hij weer aan met zijn criminele praktijken. Beetje respectabele, eerlijke leden hier op het forum afspiegelen als oelewappers wanneer dit lid een eerlijk bijbaantje heeft naast de studie, terwijl meneer zelf behoorlijk de vaart erin houdt als het neerkomt op criminele praktijken uitoefenen. Het zal me niets verbazen als jij een niet mis te verstaan strafblad op je kerfstok hebt.

Het zal mij niets verbazen als jij door je eerlijkheid nog eens op straat moet slapen.
 
Waarom voel je je aangevallen Splendid?
 
wel lief blijven doen tegen elkaar he jongens..
 
Back
Naar boven