AndroidHealthClinic

ovation's kuurlog...

Bezoekers in dit topic

9,7% doe je lekker man!
hoop dit voorbeeld toch wel te gaan volgen!!
 
Ik zit te wachten op mn nieuwe spullen.

Wil een ander merk proberen die hier nog niet te krijgen is.

Heb primo en NPP van dat merk en sustanon uit apotheek.

Daar ga ik mee verder vanaf deze week.

Ook heb ik tren ace genomen van een ander merk, weet nog niet of ik die erbij ga doen maar leuk voor de heb.

Ook een HgH fragment erbij genomen. Zou een behoorlijke verbranding op gang helpen, 12,5 x zoveel dan hgh. Dus dan wil ik wel proberen;-)

Ben inmiddels weer met T3 gestart weer aangezien ik zo moe ben, dit is iets minder aan t worden dus dat is beter.
 
Nou heb inmiddels mn nieuwe spulletjes binnen,

NPP
Primo
Tren Acetate

Hier ga ik nu even mee verder,

Tren meer om te kijken of t merk goed is,
En ik wil kijken nu mn vet een heel stuk lager is en inmiddels al een tijd GH zit of tren nog steeds vN die gekke bijwerkingen geeeft bij mij.

Verder gaat t lekker, cardio iets opgevoerd.

Eten nog steeds laag carbs hoog eiwit.
 
Nou heb inmiddels mn nieuwe spulletjes binnen,

NPP
Primo
Tren Acetate

Hier ga ik nu even mee verder,

Tren meer om te kijken of t merk goed is,
En ik wil kijken nu mn vet een heel stuk lager is en inmiddels al een tijd GH zit of tren nog steeds vN die gekke bijwerkingen geeeft bij mij.

Verder gaat t lekker, cardio iets opgevoerd.

Eten nog steeds laag carbs hoog eiwit.


je houd goed vol man, netjes !
hoe sta je er ondertussen voor?
 
112kg met laatste keer gemeten 9,7%

Ik moet zeggen zit wel te denken om voorlopig te stoppen of over te gaan op een soort cruise ofzo... Maar andere kant het gaat lekker nu, dus ja wat zal ik doen.
 
Nou tren lijkt zn werk te doen,

De eerste bijwerkingen lijken de kop op te steken.

Wel zin in sex maar daar beneden wil die nog wel eens omlaag gaan zonder mijn toestemming
 
Nou tren lijkt zn werk te doen,

De eerste bijwerkingen lijken de kop op te steken.

Wel zin in sex maar daar beneden wil die nog wel eens omlaag gaan zonder mijn toestemming


ik heb er 120mg test bij lopen en heb nergens last van
weet dat je test niet zo geweldig vind, maar miss is het een idee?..
 
ik doe test nu op 300 mg.
 
Sinds ik over op de nieuwe merken ben, en tren A erbij heb, zweet ik me weer lekker de pl%#ris!!

Helemaal zeiknat tijden de trainen, een pomp zeg je u tegen!!
 
Welk merk?<3
 
Sinds ik over op de nieuwe merken ben, en tren A erbij heb, zweet ik me weer lekker de pl%#ris!!

Helemaal zeiknat tijden de trainen, een pomp zeg je u tegen!!


En hoe gaat het hier?
 
Ja zn gangetje, overgegaan op ander merken en voel wel verschil.

Word nog steeds droger en volume blijft goed dus geen klagen.

Zit tr twijfelen om over paar weekies te stoppen of een cruise in te lassen.

Wat denken jullie?

Ben inmiddels al een tidj bezig maar het gaat wel lekker nog steeds dus ja twijfel wel haha
 
Niet doen als t lekker gaat:)
 
Ja zn gangetje, overgegaan op ander merken en voel wel verschil.

Word nog steeds droger en volume blijft goed dus geen klagen.

Zit tr twijfelen om over paar weekies te stoppen of een cruise in te lassen.

Wat denken jullie?

Ben inmiddels al een tidj bezig maar het gaat wel lekker nog steeds dus ja twijfel wel haha

Als het tijd is om off te gaan dan voel je dit wel (psychisch en fysisch). Welk verschil voel je door te switchen naar die andere merken?
 
Stuk opgefokter, meer zweten, meer pomp....pis een stuk geler,( komt door tren denk ik...)

Op zich gewoon duidelijkere bijwerkingen die normaal zijn.....
 
Als het tijd is om off te gaan dan voel je dit wel (psychisch en fysisch). Welk verschil voel je door te switchen naar die andere merken?

Bij mij sluipt t dr als t ware in.. heb op dat moment niet door dat psychisch wat verander door de tren. Pas wanneer ik off tren ben merk ik hoe erg t was :x
 
Bij mij sluipt t dr als t ware in.. heb op dat moment niet door dat psychisch wat verander door de tren. Pas wanneer ik off tren ben merk ik hoe erg t was :x

Heel herkenbaar!!! Op tren denk ik altijd dat ik gelijk heb en alles beter weet en ik pik geen tegenspreken hahaha:D
 
Back
Naar boven