Fitness Seller

ovation's kuurlog...

Bezoekers in dit topic

WAT BEDOEL JE PILLZ?

mijn gewicht schommelt altijd, ochtends en avonds scheelt zomaar 3 kilo

laatste keer was ik 119 maar trok behoorlijk vocht... diana eruit gedaan dus dit is het resultaat denk ik ook daarvan,,,
 
nou ff een kleine update... gewicht is 115, dat is 4 kilo lichter dan 1,5 week terug..

ben duidelijk heel wat kwijt rond mn middel.

vet% heb ik niet gemeten

deze week begint de parabolan erbij, verder laat ik alles zoals het nu is....

ik heb even een blessure aan mn hand dus trainen gaat wat rustiger aan, hoop met een paar daagjes dat dat genezen is.

Neem je voor jezelf foto's? want 4 kilo lichter moet je toch al goed kunnen zien. Ben benieuwd op welk vet% je nu staat.

Ikzelf heb nog nooit clen gebruikt maar zou het wel eens willen gebruiken om het vet op de moeilijke plaatsen weg te krijgen op de onderrug en onderbuik...
 
vet meet ik nog eve niet, het gaat hard nu... ja ik zie duidelijk vet vermindering....

foto komen over paar weekjes wel;-)

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Nou ja... Dacht ff vissie halen

Zegt dat mokkel achter die balie...

Zo weer goed aan t trainen? MET OF ZONDER HULP?????

Pffff haterssss
 
vet meet ik nog eve niet, het gaat hard nu... ja ik zie duidelijk vet vermindering....

foto komen over paar weekjes wel;-)

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Nou ja... Dacht ff vissie halen

Zegt dat mokkel achter die balie...

Zo weer goed aan t trainen? MET OF ZONDER HULP?????

Pffff haterssss

hahahahahahahhaha.

Mijn standaard antwoord is dan : ja ja ik zit weer goed aan de shakes en wanneer ga jij eens starten met fitness want dat zou ook geen kwaad kunnen hé :D
 
mn para is eigenlijk binnen, was te druk om op te halen.

tis 100mg per ML en mn plan is dus eerder te gaan als volgt:

600 mg bold
500 mg masteron E
600 mg test E
200 mg parabolan

ik prik op maandag en donderdag. dus verdeel allesin 2 keer

t3 :100 mcg
clen: 80 mcg ( weekje of 2 op en dan weer af, ik ga deze binnenkort helemaal stoppen.
 
Ben benieuwd hoe de para je gaat bevallen op 200 mg/week.

Geen last van een hoge bloeddruk op dit moment? Ik moet nog maar naar een vail bold kijken en die vliegt al omhoog... :o
 
Ik reageer heftig op tren, snel bijwerkingen die niet leuk zijn maar t resultaat is er wel;-) Daarom begin ik met dit en kijk t aan.
 
Laatst bewerkt:
Zet je de para 2x per week?
 
hoe gaat ie?
 
yo,, nou heb ff een weekie met een griepie en behoorlijkeverkoudheid gezeten...

afgelopen week dus slecht getraind en gegeten maar op zich niet veel impact gehad...

ik merk wel dat die para mn hele lekkere gevoel van in de kuur zitten om zeep helpt dus die gaat eruit..

ik zit te denken om wat dingen te veranderen maar ben er nog niet helemaal uit hoe verder te gaan..

ik vind die mast trouwens ook niet echt een toegevoegde waarde hebben dus die gaat er ook uit..

dit is misschien een idee?

600 mg bold
300 test E
500 mg primo?? hier ga ik altijd lekker op...

of t volgende??

bold naar 900 mg
test naar 300 mg
en een winstrol erbij?

andere ideeeen?
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat je echt verschil zal merken tussen 600 of 900 Mg Bold. Ik had merkte weinig verschil (blauw/wit merk), primo zou ik doen als je ervaring Goed is. Waarom niet? Zit je nog op de IGF?
 
igf is klaar.... is me zeker wel bevallen... ben nu aan het kijken voor igf des en mgf..

maar tegelijk ben ik ook HGH aan het inslaan... ben mn hand aan het leggen op Humatrope van de apotheek;-)

zodra ik daar genoeg van heb zal ik daar mee starten alleen die jongen kan niet teveel in 1x missen..

misschien tot dan met alley of canada beginnen
 
Ff updatetje....

Tren eruit
Masteron eruit

En primo erin.

Komt er als volgt uit te zien.

300 test e
600 bold
500 mg primo

Verder ben ik begonnen met hgh van canada peptide.

Intussen ben ik humatrope aan t opsparen zodra ik daar genoeg vanheb zal ik met die verder gaan.

Ill keep u posted
 
Hopelijk krijg je geen "terugslag" doordat je de tren en mast eruit laat.

En primo is altijd lekker als je goede hebt. Alleen spijtig van de vele ml's primo die er elke week in moeten.
 
Nou we zijn weer even verder, gewicht is nog steeds hetzelfde een kilo of 116, word nog steeds zichtbaar droger en vormt steeds beter.
Hgh ben ik nu bijna 4 weken mee bezig. Ervaar niet echt problemen maar wel vaak moe .....

Ben blij dat die tren eruit is, voel me een stuk lekkerder.

Ik ga zoals het nu gaat nog even door, misschien over oaar weekies iets toevoegen maar weet nog niet wat..
Iemand een ideetje??
 
Wat zet je nu?
 
300 test
600 bold
500 primo

5 iu hgh
 
Je kan ff een paar weekjes NPP proberen voor wat extra massa :D 119kg is natuurlijk te weinig :D
 
Ja dat wel he, heb nog nooit nnp gehad dus is misschien wel een optie;-) dosering?
 
Voor jou? Grammetje in de week lijkt me wel op ze plaats.

Anders zou ik beginnen met 100/150mg EOD, kijken hoe het bevalt. Ik verhoog vaak dosissen tussendoor, ik zou eindigen op 200mg EOD als ik NPP zou zetten.
 
Back
Naar boven