AndroidHealthClinic

ovation's kuurlog...

Bezoekers in dit topic

Hahah een gram??? Hoe is t met vocht vasthouden met nnp?
 
Kan ik niet uit eigen ervaring vertellen, ik ben houdt sowieso wel snel vocht vast dus ik zou er wel op rekenen als ik het zelf zou zetten :p
 
Een gram NPP :P

Ovation reageert bijzonder goed op lagere/normale doseringen dus 100mg EOD zou al goed z'n werk doen, schat ik. Zeker icm primo en HGH.

Moet wel goeie NPP zijn uiteraard. Niet dat het stiekem alsnog deca is.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de geschiedenis bekijk van Ovation dan zou ik op ma, woe, vrij elke keer 100mg nnp zetten. Als je na 2 weken iets hebt van, dit doet geen reet kan je uppen of het eruit gooien.
 
ikke... ja dat is op zich wel een idee.... kan ik de rest ook beter doseren per keer, prik nu 2 keer per week... dus op zich zie ik wel wat in jouw idee...
 
Wahaha een grammetje was natuurlijk een grapje!

De heren hierboven hebben idd een punt wbt de dosering, 100mg starten en kijken hoe het bevalt toch.
 
Was er niet iets dat nandrolon en bold niet zo een goede combi was,
Hoe zat dat ook alweer?
 
Leuke log!humatrope zeer interessant. Ga ik ook onderzoeken...

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Dik bloed>>klein asprientje
 
Ik zit tre denk aan t volgende om.mee verder te gaan:
300 test
600 primo
300 nnp
Of
300 bold
600 primo
300 nnp
Ik neig meer naar de laatste;-) Wat vinden jullie??

Natuurlijk lopen de hgh en t3 gewoon door.
 
Laatst bewerkt:
Ff updatetje betreft mn. Stats, zit op dit moment op 115 kg met 12%.

Ik verwacht zoals het nu gaat met 3-4 weken onder de tien te zitten en hoop hetzelfde gewicht te houden;-) moet lukken;-)
 
Dan wordt het tijd voor een pic!
 
Haha... Nee nog niet... ;-)
 
Tis nog niet af;-)
 
Yo makker,

Ik ben aan't meelezen en aan't meegenieten!!!:D
Fuck die NPP even en doe dit nu eens even wil je ;)
Ik heb de beste oplossing voor jou aangezien je aan't cutten bent!!! NPP is daar niet zo goed voor, wel voor een clean bulk:p
Gooi alles eruit en ga op low test en Methyl tren!!! Gegarandeerd kom je heel laag in BF als geen andere AAS!!! En die van blauw/wit is de enigste waar ik ultra hard op ga van blauw wit!
2mg om de dag is voldoende!!! Trust me!!! Massa gaat omhoog, en kracht gaat omhoog maar BF zakt lekker;)
 
nee man, voel ik weinig voor, sowieso tren verdraag ik slecht.

update:
op di moment weeg ik 113,5, word steeds droger en volume blijft goed, niks te klagen, heb NNP nog niet opgehaald dus doe het nu alleen op :

300 mg bold
500 mg primo
t3 zit op 25 mcg
hgh op 5 iu....

misschien wacht ik nog wel langer met NNP omdat het nu echt lekker gaat...

zit kwa voeding low carb en voornamelijk eiwit. dus ja dan wil t wel;-)
 
Ik kan jullie bevestigen door mijn betrouwbare bron dat het zeer goed gaat met Ovation :cool:
 
Ik kan jullie bevestigen door mijn betrouwbare bron dat het zeer goed gaat met Ovation :cool:

sinds ik tren/mast en test eruit heb gegooid gaat het een stuk lekkerder...
 
Back
Naar boven