Fitness Seller

ovation's kuurlog...

Bezoekers in dit topic

Wat is nu ongeveer je resultaat sinds start kuurlog? hoeveel %BF ben je bijvoorbeeld gezakt? Kom je met dat eten op 250gr eiwitten uit?

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

In voor primo antwoord!
 
Ik ben zeer tevreden over primo, het is UG, een NL lab idd ;-)

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Hey liempje, mn resultaat tot nu toe? Groter, droger, harder, kortom alles wat verbeteren kan gebeurt nu, vorige jaar stond ik op 27% bf nu ga ik richting de 13% dus daar is veel vanaf.

Kuur begon ik toen zat ik rond 17-18%

Kwa eiwitten kom ik rond die slinger ja, eet genoeg tussen door nog dit is beetje het standaard van de dag
 
Wat is nu ongeveer je resultaat sinds start kuurlog? hoeveel %BF ben je bijvoorbeeld gezakt? Kom je met dat eten op 250gr eiwitten uit?

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

In voor primo antwoord!


Rood? Blauw? Of Stier?
 
Het is dus toch tijd voor een pic!
 
Nee joh, pics nog even wachten;-) als ik onder de 10% kom dan ga ik erover nadenken;-)

Vandaag weer gewogen, 115,5 kg, vrijdag was ik 113,5 haha
 
115,5kg damn....
 
Ivm het risico op dik bloed met de bold en NNP samen zit ik te denken om bold eruit te doen en te vervangen door 1 ml test E.... Wat vinden jullie?
 
Zal wel meevallen als je niet full retard op doseringen gaat toch..? Kan ook kinderaspirine dr bij pakken?
 
Ja dat kan ook, zit inmiddels 12 weken op bold ook he
 
Ja, das toch prima? Zou t dr lekker in laten;)
 
Ik ook, doseringen vallen mee. Ik zou het gewoon doen en je bloeddruk af en toe meten. Mijn bloeddruk was slechts ligt verhoogd op 900 test en 900 bold van hetzelfde merk als jij hebt ;)
 
Borst dag @ Healthclub Fitform in Gouda

ImageUploadedByTapatalk1439554587.467376.jpg
 
Kijk daar kan je wel aardig mee uit de voeten :)
 
Lkkrhoor;-)

ImageUploadedByTapatalk1439560771.983320.jpg


ImageUploadedByTapatalk1439560795.092960.jpg
 
2 week terug was ik met dit apparaat om vet te meten 13,7. Met 115 kg...

Vorige week dook ik wat omlaag naar 113,5 kg...

Nu dus dit;-)

Schommelt nogal maar vet gaat omlaag;-)

ImageUploadedByTapatalk1439571457.397386.jpg
 
Inmiddels een weekie verder, 116,5 kg...

Denk wat vocht door de NNP maar goed ben duidelijk stukkie droger weer, dus gaat goed.
Kracht gaat ook goed, ook al zit ik voornamelijk op eiwitten, laatste dagen wel weer wat meer carbs erbij en lijkt wel sinds ik dat doe dat ik weer droger word.
 
Inmiddels een weekie verder, 116,5 kg...

Denk wat vocht door de NNP maar goed ben duidelijk stukkie droger weer, dus gaat goed.
Kracht gaat ook goed, ook al zit ik voornamelijk op eiwitten, laatste dagen wel weer wat meer carbs erbij en lijkt wel sinds ik dat doe dat ik weer droger word.


Is normaal dat je precies droger word alj je je carbs upt. Alleen duurt dit maar een paar dagen en dan komt eerst het vocht en daarna het vet:D
 
Daarom zak ik weer vanaf maandag;-) het gaat lekker
 
Daarom zak ik weer vanaf maandag;-) het gaat lekker


Ik eet tijdens de week volgens schema. En in het weekend is het losser. Maandag en dinsdag is men shape het beste, vol, hard, strak.

Wou al vragen hoe het ging nu de nnp en wistrol erbij zitten, voller en harder denk ik. Mis je de test nog niet? Libido nog oke? Denk dat ik voor mezelf het ook eens ga proberen op Bold/ primo zonder test voor een paar weken. Nu nog 2 weken cruise op test en dan beginnen...
 
Back
Naar boven