Fitness Seller

ovation's kuurlog... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou word met de dag geiler haha.... Op zich gaat het lekker, test is er al even uit,
bold op 300 mg,
nnp op 300,
primo op 600
Winstrol 45 mg per dag
 
Nou word met de dag geiler haha.... Op zich gaat het lekker, test is er al even uit,
bold op 300 mg,
nnp op 300,
primo op 600
Winstrol 45 mg per dag


Zalig:D

In oktober blast ik met test al zal dat niet veel zijn. Maar in tussentijd de Bold/primo eens testen en als dat echt meevalt doen we in oktober gewoon voort en gaan de dosissen omhoog met om mimaal test(150-200mg).

Ik blijf je volgen;)
 
En al aan de HG HGH?
 
Nee nog steeds canada, humatrope duurt nog wel even voor ik genoeg heb;-)
 
Zalig:D

In oktober blast ik met test al zal dat niet veel zijn. Maar in tussentijd de Bold/primo eens testen en als dat echt meevalt doen we in oktober gewoon voort en gaan de dosissen omhoog met om mimaal test(150-200mg).

Ik blijf je volgen;)


Na wat lezen ben ik toch iets minder enthousiast om zonder test te kuren. Minimum test heeft je lichaam als man nodig al zou 100mg al voldoende zijn. Maar absoluut geen test is niet aan te raden.


Ben nu 11 dagen na men laatste prik met sust, deca, mast en men shape word met de dag beter. Dus primo\bold word het zeker maar de kans is groot dat er een halve ml test naast gaat gezet worden.


Anders doen we een experimentje en zet je er 250 mg test naast je cycle nu en wie weet gain je 5 kilo extra:D
 
Ik heb test erbij gehad, merk weinig verschil, dus tja....

Ik zeg niet dat ik het eruit laat, misschien verzin ik binnenkort weer wat en zit t er weer bij.

Heb een test prop/primo/nnp in mn hoofd om mee verder te gaan.
 
Na wat lezen ben ik toch iets minder enthousiast om zonder test te kuren. Minimum test heeft je lichaam als man nodig al zou 100mg al voldoende zijn. Maar absoluut geen test is niet aan te raden.


Ben nu 11 dagen na men laatste prik met sust, deca, mast en men shape word met de dag beter. Dus primo\bold word het zeker maar de kans is groot dat er een halve ml test naast gaat gezet worden.


Anders doen we een experimentje en zet je er 250 mg test naast je cycle nu en wie weet gain je 5 kilo extra:D

En maakt het feit dat hij Bold gebruikt niet uit dan? Ik kan me herinneren dat BigCat het in zijn topic had over een dosis van 600-800mg Bold die gelijk zou staan aan 125mg test. In het kuurlog wat hij eens had gestart van een ander laat hij ook in de laatste fase voor de contest de test wegvallen en wordt er alleen nog Bold gezet.

Wat had je precies gelezen Ikke?
 
Ik zou wel eens willen weten wat het verschil zou zijn met het volgende:

test zetten en de omzetting naar oestrogeen enzo tegengaan met arimidex of femara etc....

Of een anabool nemen wat niet of minder omzet naar oestrogeen.

Komt uit eindelijk dan toch zo goed als op hetzelfde neer?
 
En maakt het feit dat hij Bold gebruikt niet uit dan? Ik kan me herinneren dat BigCat het in zijn topic had over een dosis van 600-800mg Bold die gelijk zou staan aan 125mg test. In het kuurlog wat hij eens had gestart van een ander laat hij ook in de laatste fase voor de contest de test wegvallen en wordt er alleen nog Bold gezet.

Wat had je precies gelezen Ikke?


Dat heb ik ook gelezen van big cat. En test word in de meeste gevallen 2 weken voor een contest gedropt, puur voor het vocht en de extra hardheid die je dan krijgt icm andere middelen.


Ik cruise nu al een tijdje en soms durf ik eens een week overslagen met prikken met het resultaat dat ik er na 2 weken veel beter uit zie, harder,droger met een minimum verlies aan gewicht. Dan begin ik na te denken:p. En lees ik dit logje waar onze vriend vroeger nooit test gebruikte en hier op het forum 200% tegen test was. Kreeg toen ook veel gezeik over zich heen want kuren zonder test was not done:D

Daarom wil ik gerust de uitdaging aan gaan want ik probeer alles zelf graag uit en dat zou eigenlijk iedereen moeten doen ipv elkaar blindelings te volgen zonder zelf na te denken....


Maar wat ik nu juist heb gelezen is dat je test nodig hebt en zeker tijdens een kuur. Je lul kan wel hard worden en je kan wel neuken als een beest als je kuurt met enkel primo of mast of winstrol enz maar op gebied van zaadproductie en de werking van je ballen is het echt niet gezond als man. Al deze producten leggen je eigen productie zowiezo stil. Sommige hebben na 4 weken al problemen en andere pas na 10-15 weken met hun libido of klaarkomen ed. Hard worden is geen probleem finishen wel;)
Daarom is test wel een must maar geen 500 mg/ week uiteraard. 100 mg zou al voldoende zijn per week. Doe je dit niet en je kuurt een paar jaar aan een stuk of in stukken dan zou je heel je hormoonhuishouding onherstelbaar naar de klote helpen en dat kan ik best wel geloven als man.
Dit kwam van proffessialmuscle forum dacht ik waar cyclen zonder test werd besproken.


Sorry voor je log te kapen Ovation:o

Maar test met een ai is idd ook niet gezond toch niet met de dosissen test die wij gewoon zijn. Ivm een ander anabool nemen ipv test heb ik hierboven al uitgelegd.

Dus test of geen(minimaal) test? Probeer het zelf uit en trek je conclusies, zou iedereen eens moeten doen;)
 
Ik heb test geprobeert... Sterker nog

Zat zoals je ziet begin deze kuur op.

600 bold
600 test
600 mast

En dat finishen met. Sex waar jij het over heb gebeurt bij mij zodra ik tren erbij doe, ook toen ik de test erbij had, het was weg zodra ik primo erbij doe en de tren eruit laat
 
Tren is iets vies. Tijdens mijn tren cycle duurde het ook eeuwen.... Met deca nergens last van.

Maar mij gaat het eerder over het gezondheids en hormoonhuishouding aspect. Daarom ben ik eerder geneigd om 100 mg test te zetten dan totaal niets.

Maar zondag start ik met de Bold/ primo zonder test en kijk het een paar weken aan.
 
En waar ik toen der tijd op tegen was is dat er aan iemand die zn eerste kuur advies vraagt gelijk 500 test aangeraden word, want dat was minimaal nodig ivm je eigen aanmaak, toen riep ik ook al dat als t daarom zou gaan 100 mg per week genoeg zou zijn maar toen was ik gek geloof ik;-)

En nu zie je steeds meer dat test laag gehouden word.
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk verhaal ikke.
 
En waar ik toen der tijd op tegen was is dat er aan iemand die zn eerste kuur advies vraagt gelijk 500 test aangeraden word, want dat was minimaal nodig ivm je eigen aanmaak, toen riep ik ook al dat als t daarom zou gaan 100 mg per week genoeg zou zijn maar toen was ik gek geloof ik;-)

En nu zie je steeds meer dat test laag gehouden word.

Je was toen idd niet echt populair met je paar decas en primo's per week als kuur:p

En het klopt dat tegenwoordig de test lager word gehouden maar er zit wel bijna altijd een beetje test in de cycle.

Ik moet zelf bij 600 mg test per week al aan de arimidex voor gyno dus dat schiet ook niet echt op...


Wanneer post je nu is een foto? :cool:

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Duidelijk verhaal ikke.



Ik leg het vrij simpel uit omdat ik totaal niet wetenschappelijk ben aangelegd. Maar Galen zal dit wel iets beter kunnen verwoorden.
 
Ik was er niet populair mee maar wel tweede op de Holland;-)
 
Je was toen idd niet echt populair met je paar decas en primo's per week als kuur:p

En het klopt dat tegenwoordig de test lager word gehouden maar er zit wel bijna altijd een beetje test in de cycle.

Ik moet zelf bij 600 mg test per week al aan de arimidex voor gyno dus dat schiet ook niet echt op...


Wanneer post je nu is een foto? :cool:

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------





Ik leg het vrij simpel uit omdat ik totaal niet wetenschappelijk ben aangelegd. Maar Galen zal dit wel iets beter kunnen verwoorden.

Was niet sarcastisch hoor, is gewoon duidelijk
 
Ff een update;-)

Heb het volgende veranderd; 300 mg Bold eruit en 300 mg test E erin.

Dit omdat ik toch beetje rekening wil houden met het dikker worden van je bloed door Bold en Nandrolon same te doen.

Vanaf nu ziet het er zo uit:

300 mg test E
600 mg primo
300 NNP
45 mg winstrol per dag

Hgh op 5 iu

IGF-DES sinds deze week, 3 x per week 50 mcg in de getrainde spier.

Gewicht is nog steeds hetzelfde maar word nog steeds duidelijk droger en groter.
 
Ovation hoe moet ik dat zien als je igf in de getrainde spier zet. Als je benen of biceps pakt zet je dan in beide kanten of een van de twee?

Kun je mensen niet taggen??
 
Ja klopt, beetje verdelen.
 
Ff een update;-)

Heb het volgende veranderd; 300 mg Bold eruit en 300 mg test E erin.

Dit omdat ik toch beetje rekening wil houden met het dikker worden van je bloed door Bold en Nandrolon same te doen.

Vanaf nu ziet het er zo uit:

300 mg test E
600 mg primo
300 NNP
45 mg winstrol per dag

Hgh op 5 iu

IGF-DES sinds deze week, 3 x per week 50 mcg in de getrainde spier.

Gewicht is nog steeds hetzelfde maar word nog steeds duidelijk droger en groter.

Ben vandaag ook maar eens met die bold/primo gestart. Staat in mijn log ook. Ga wel de bold op 400 mg zetten en primo op 500 mg.
Ben benieuwd.
 
Back
Naar boven