AndroidHealthClinic

ovation's kuurlog... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb t vaker gehad maar nooit iets aan mn gewrichten gevoelt, tenminste niet meer dan normaal haha

Net gewogen, 120kg

Ben cardio na de training wat aan het oppakken.

Gaat lekker
 
haha dat gaat idd lekker met het gewicht.

Hoe zit het met je vet% en hoe zit het met het vocht nu?
 
Ik ga van de week weer meten.

Vocht lijkt iets weg te gaan, heb nolva bij de hand.

Diana eruit winny erin. Vocht noet wegtrekken zo
 
Gewicht 119 sochtends....

Vet% nog niet gemeten maar duidelijk word t minder..

Ben even aan t wachten dan is mn plan er T3 bij te voegen.

Ook een parabolan erbij genomen, of ik deze aan de kuur zal toevoegen dat hangt af van hoe het gaat en hoe ik me voel.

Altijd huiverig met tren maar resultaat levert het wel.

iGf na de training werkt nog steeds lekker. Morgen weeR


De dianabol is eruit, vocht begint minder te worden en voel me wat beter ook.

Winstrol op 30 mg perdag op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Nu de diana eruit is zal je wel even op gewicht blijven staan. Geeft altijd een hoop vocht.

Dat het vet% minder word is altijd leuk. Stond vroeger ook altijd vrij "bulky" maar nu vind ik 8-10% echt wel veel beter en ik zal niet snel meer naar de 14% gaan nu.
 
Ja gewicht is me niet zo belangrijk...

Daarom het plan t3 erbij te doen....

Ben groot van mezelf en word snel bulky...( wat een vervelend iets hahah )

doe dagelijks cardio na trainen en let goed op mn eten...

Heb nniet echt een vast eetpatroon maar zorg gewoon dat ik genoeg eiwitten eet en laag in mn vet zit.

Carbs speel ik mee gezien ik snel opblaas van carbs....
 
Goedendag,

Voordat ik begon heb ik me gemeten met een digitale meter, ik denk dat deze vrij goed in de richting zit want als ik de huidplooimeter pak kom ik ongeveer op het zelfde uit.

Deze meter geeft me nu aan dat ik op 15,6% zit.

Laatste keer gaf hij 18 % aan dat was een 3 weken terug ongeveer.

Ik ben dus op de goede weg, vet daalt in een leuk tempo, spieren tonen meer en meer, ronder voller en harder.

Kortom deze ouwe man van 32 mag niet klagen;-)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een nette progressie in 3 weken tijd!

Ouwe man? Neen in de fleur van ons leven zeggen ze hier in belgie ;)
 
het gaat idd niet slecht;-)

bij jou ook wel goed toch IKKE?
 
Ja eigenlijk gaat het bij mij ook vrij goed. Gewichtstoename is iets minder maar dat is eigenlijk kwestie van meer te eten dan nu het geval is. De shape blijft wel vooruit gaan.
Bedoeling was dat ik weer ging cruisen naar naast de cruise loopt er alweer 200 mg bold + anavar maar die is bijna op. Wil nu even wat lagere doseringen aanhouden en kijken wat er gebeurd...

Vroeger zat jij toch ook op wat lagere doseringen niet ? met weinig of geen test? of ben ik mis?

Maar in men logje kun je mee volgen als je wil.
 
ja klopt, vergeleken met nu idd LAGE doseringen maar het werkte wel, daarom begrijp ik vaak de mensen nu niet, gezien ik de NK gedaan heb op 1 decatje en 3 primotjes...

nu beweren ze minimaal GRAMMEN aan AAS nodig te hebben terwijl ze armpies hebben van een 15 jarige....

maar goed... ieder zn mening....
 
Waar zat je op dan?
Ik wil low test en high andere dingen proberen zoals deca/primo en EQ ik begon heel lean met 1 g test en voelde me absurd dik erop..
 
Je ziet t steeds meer dat test lager gedoseerd word dan andere AAS.

Toen ik dat riep werd ik voor gek verklaard... Lol
 
Gewoon doen wat je zelf prettig vind en je kent je eigen lichaam beter dan iemand anders.

Ik doe soms ook rare dingen op gebied van AS maar als het voor mij werkt waarom zou ik het dan niet doen?

Daarom ben ik nu ook wel benieuwd naar jouw progressie omdat je nu iets hoger doseert dan vroeger;-)

Momenteel gaat het al zeer goed !
 
ff een updatete...

ik ben inmiddels met de t3 begonnen... zit nu op 50 mg... deze week loopt clen ook weer mee... die had ik even eruit gedaan merkte dat de werking minder werd... ik zit nu weer te shaken dus het doet t weer lol

kwa AAS nog steeds hetzelfde, ik ben wel van plan om wat parabolan toe te voegen... die ga ik van de week halen.

winstrol gaat er denk ik einde deze week ook uit... denk niet echt dat het wat toevoegt op dit moment dus ja dan kan t net zo goed eruit gaan.

gewicht blijft redelijk hetzelfde maar word zichtbaar droger dus dat is goed..

verder geen gekke bijwerkingen of iets dus mag nog steeds niet klagen
 
Beetje parabolan zal wel lekker zijn ja.
 
gaat te lkkr gewoon lol

heb t3 op 100 mcg zitten en clen op 80mcg..

lijkt wel een hoogoven die aanstaat.. maar merk gewoon dat ik met de dag droger word...

Mn kleding gaat ineens strak zitten op plekken waarvan ik denk HUH??

igf loopt ook nog en doet duidelijk zn werk m inject ongveer 3 keer per week na trainen.. dit is echt een aanrader om t zo te doen...
 
Laatst bewerkt:
nou ff een kleine update... gewicht is 115, dat is 4 kilo lichter dan 1,5 week terug..

ben duidelijk heel wat kwijt rond mn middel.

vet% heb ik niet gemeten

deze week begint de parabolan erbij, verder laat ik alles zoals het nu is....

ik heb even een blessure aan mn hand dus trainen gaat wat rustiger aan, hoop met een paar daagjes dat dat genezen is.
 
Elke dag lb dus? :D
 
Back
Naar boven