AndroidHealthClinic

Over +/- 2 weken beginnen met clean bulk, bijgevoegd schema

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Hey mensen,

ik zit nu nog in een lichte cut, ik ben van plan om ongeveer over 2 weken kan wat eerder kan ook wat later zijn te beginnen met een cleanbulk schema, en al het cardio uit me training te gooien.
Hooguit nog 1x per week een cardio dag.

Heb me schema bijgevoegd, ik weet dat ik nog te weinig eet om het een buk te noemen maar ik wil het even rustig opbouwen, of maakt dit niet uit?
Dit doe ik omdat ik erg snel een dikke kop krijg en dit wil ik eigelijk wel vermijden.
wil eigelijk me vetpercentage hetzelfde houden.

Mensen tips? dan hoor ik het graag!
 

Bijlagen

  • bulk1.xls
    234,5 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt:
Ik heb je schema doorgenomen, en ik zal het adrem tegen je zeggen: dit slaat echt nergens op. 2200kcal? Daarnaast zal ik eereder goed cutten i.v.m. 17% vetpercentage.
 
Ik neem aan dat dit inderdaad nog het schema van je cut is? Gezien je dagelijkse behoefte 2700 KC zijn, en je je target heb gesteld op 2200KC..

De 17%BF is echter geen probleem, dit is juist een mooi bedrag om massa te creëren. Ik raad je echter wel aan om tijdens een bulk enige vorm van Cardio uit het schema te halen. Dit omdat je door cardio massa verliest. Je moet goed beseffen dat het niet mogelijk is om en vetpercentage te dalen, en massa te verkrijgen! (zie ook sticky).

Probeer ook je maaltijden wat gelijkmatiger te verdelen over de dag. je hebt nu een aantal maaltijden van rond de 500KC en daarentegen ook maaltijden van onder de 200. In principe moeten alle maaltijden rond dezelfde aantal KC zitten! Tevens moet je eerste maaltijd het meeste KC bevatten en je laatste het minste (Dus je bouwt wel ietsjes af).

Veel succes!

DutchDedication
 
Het schema klopt niet meer mensen!
me vetpercentage zal nu rond de 14% liggen.
Dit was trouwens inderdaad me cut schema, ik zal hem even posten wat mijn bulkschema word heb de verkeerde geupload.
 
Ga even mijn voedingsschema aanpassen voor de bulk zal hem zsm uploaden!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me bulkschema aangepast.
Dit is me 1e bulkschema, volgens mij is hij wel in orde zo..
Ik ben benieuwd hoe me spiermassa hiervan gaat groeien, als dit niet genoeg is kan ik hem altijd nog opschroeven.

Ik hoor graag jullie tips/ofmerkingen zodat ik eventueel nog wat kan verbeteren.
Volgende week trouwens me laatste week cutten! kan niet wachten tot die voorbij is
 

Bijlagen

  • bulk1.xls
    234,5 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven