MuscleMeat

Verkocht (Over)complete homegym!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slammers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2010
Berichten
109
Waardering
29
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Wegens uit het huis gaan moet ik mijn homegym verkopen. Mijn ouders willen hun garage weer terug en ik heb ook niet zoveel zin meer om paar keer per week alsnog thuis te zijn. Dus ik ga weer terug de sportschool in. Ik heb alle spullen in een aantal jaren verzameld en heb er heel veel plezier van gehad. Het volgende heb ik in de verkoop:

- PowerMark Power Rack
- Powermark 660LR Lat/Row Machine
- Gorilla Sports flat/incline bench
- Barbarian Line flat/incline/decline bench
- Ironsports Professional Bar 20KG zwart/chroom
- Merkkloze 20KG Bar
- EZ Bar
- 5 Setjes (30mm) dumbbell stangen. Waarvan 1 setje extra lang voor extra opnames.
- Marbo preacher curl
- Marbo High pulleys. Deze heb ik zelf met een balk bevestigd aan het Power Rack. Werkt ideaal voor flyes e.d. - Kunnen ook aan het dak bevestigd worden.
- Verschillende accessoires voor de pulleys & lat/row machine
- Dipstangen voor aan het Power Rack
- Weight plate tree

Aan schijven zitten er bij van 50MM:
- 2x 20KG (rubber)
- 4x 15KG (rubber)
- 4x 10KG (rubber)
- 4x 5KG (gietijzer)
- 5x 2,5KG (rubber)
- 4x 1,25KG (rubber)
- 2x 0,5KG (rubber)

En aan 30mm is alles gietijzer:
- 12x 0,5KG
- 4x 1KG
- 16x 1,25KG
- 4x 2KG
- 8x 2,5KG
- 8x 5KG

Veel schijven dus om genoeg dumbells klaar te hebben liggen.

De spullen zijn uiteraard intensief gebruikt, dus zien er niet meer uit als nieuw. Wel kan het nog vele jaren mee, want het is allemaal degelijk spul.

In eerste instantie gaat er niets los in de verkoop. Alles dus in in 1 koop. Ik heb even facturen e.d. opgezocht en het heeft mij alles bij elkaar €2.100,- gekost. €1400,- lijkt me dan ook een nette prijs.

Foto's:

2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
 
Laatst bewerkt:
12.jpg
13.jpg
14.jpg
index.jpg
 
Hoe oud is alles ongeveer en heb je de bonnen nog?
 
Hoe oud is alles ongeveer en heb je de bonnen nog?

Lastig te zeggen. Ben zo'n 4 jaar geleden begonnen met verzamelen van alles, dus verschillend. Heb overal digitale facturen van, want die had ik net opgezocht om te kijken wat alles gekost had. Alleen het Barbarian bankje was 2e hands €300,-.
 
Ik vind iets van >4 jaar oud aan bijna 80% doorverkopen niet spectaculair weinig als je alles in één moet kopen.
Dat gezegd zijnde vind ik het wel een scherpe prijs voor zoveel materiaal.
 
Het is 3/4e van de oorspronkelijke prijs. En gezien de hoeveelheid spullen en dat iemand alles in 1x compleet heeft leek het mij een nette prijs idd. Maar een goed bod mag altijd!
 
leuke homegym, dit past alleen niet allemaal in mijn garage. en jammer dat de 50mm schijven hoekig zijn. lijkt me niet heel fijn met deadliften.
 
Rond is beter, maar het heeft altijd prima gewerkt gelukkig.

Mocht er interesse zijn in los spul, mag dit altijd aangegeven worden met een goed bod. Mocht ik dan toch gaan voor losse verkoop dan zal ik kijken naar wie als eerste reageerde (mits het bod goed is uiteraard).
 
hoeveel kg zou je op de losse verstelbare dumbbell max kunnen krijgen en dat je er nog normaal rows mee kan doen zonder dat het er af valt?
 
Voor Rows heb ik 1 setje dumbbells met extra lange opname. Daar passen makkelijk 4 x 5 schijven op aan 1 kant. Misschien zelfs wel 5x5.
 
Heb even rondgekeken, maar misschien heb ik toch wat te hoog ingezet inderdaad. Daarom verlaag ik de prijs naae

€1.400,-
 
mocht je los willen verkopen,

mogelijk interesse in een bankje, en eventueel dumbells
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven