XXL Nutrition

Over diepzee gesproken, práchtige beelden vind u hier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Naar aanleiding van het duik gekeuvel in dit

[Link niet meer beschikbaar]

topic, de algemene angst voor haaien en andere onzichtbare griezelige zee bewoners, en de gedeelde bewondering voor het merkwaardige natuurschoon;

Déze site!

Ge-wel-dig. Wat een zonde dat duiken zo'n dure hobby is, bij deze neem ik me voor ooit m'n duikbrevet te halen.

Fotolinks helaas niet toegestaan, maar de moeite waard, met Ocean Creatures als topstuk imo.

Zoek trouwens ook het vrouwelijk schoon. Ergens in een van de galleries verstopt. :D
 
Laatst bewerkt:
de site is al eens gepost maar koe droomt weg bij die practige beelden
 
w00t!!! *blub*
Mooie pics man. Ik wil ook wel eens duiken.
 
Haha, idd prachtig he Duck. Ik ben nu 15 en dus te jong om in Nederland lessen te gaan nemen, maar zodra ik 16 ben ga ik met mn moeder en broertje duiklessen nemen.

En datzelfde jaar gaan we naar Turkije om te duiken. Ik vind het serieus een super hobby, maar idd duur..
 
CitizenDildo zei:
Haha, idd prachtig he Duck. Ik ben nu 15 en dus te jong om in Nederland lessen te gaan nemen, maar zodra ik 16 ben ga ik met mn moeder en broertje duiklessen nemen.

En datzelfde jaar gaan we naar Turkije om te duiken. Ik vind het serieus een super hobby, maar idd duur..

Hmm lessen moet je idd tijdelijk betalen en apparatuur moet je aanschaffen maar voor de rest gezien denk ik dat het op termijn niet duurder is dan bb. Mits je de spullen goed onderhoud zal het te vergelijken zijn met wielrennen, zo'n fiets en pak kost ook wel wat.

Natuurlijk moet je je dan wel troosten met duiken in de Noordzee, Schelde etc. Ténzij je ook nog het geld hebt ieder jaar naar een (sub)tropisch land te gaan.

Een duik naar het Great Barrier is zeker je droomwens Dildo? :)
 
Back
Naar boven