Fitness Seller

Over ear koptelefoon

Bezoekers in dit topic

Hai,

ik heb nu al een aantal koptelefoons versleten door het overmatig zweten. Wegens een complicatie aan mijn oren, kan ik alleen ‘overear’ koptelefoons gebruiken.
Hebben jullie advies welk merk koptelefoon het beste tegen zweet kan. Heb jbl en skullcandy gehad, maar die waren binnen een maand al kapot door het zweet.
Groet
Dennis
 
Gelukkig, ik zat al bijna in de auto.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
weetje ik hoor dat soort dingen gewoon te vaak

over asielzoekers die maar alles krijgen en zo verwend worden en zo gelukkig moeten zijn...och je zou ze maar tegen het lijf lopen terwijl ze met een smartphone aan het bellen zijn!
 
weetje ik hoor dat soort dingen gewoon te vaak

over asielzoekers die maar alles krijgen en zo verwend worden en zo gelukkig moeten zijn...och je zou ze maar tegen het lijf lopen terwijl ze met een smartphone aan het bellen zijn!
Lol die misvatting over asielzoekers is best wel triest en dom van die mensen. Dat ze asielzoekers zijn hoeft niet te betekenen dat ze arm zijn.
 
Budget?
Prijs kwaliteit is de Audiotechnica ATH M50X zeker een aanrader.
 
Sony heeft prima budget koptelefoons. Zoals die ik hierboven noemde.
 
Heel goed.. ik heb zelf een Stone Island-trui uit 2008 die ik aantrek tijdens speciale aangelegenheden (zoals paaseieren zoeken). Voor de rest voornamelijk een Primark gevulde kledingkast.. Desalniettemin raad ik Boser aan; deze schijnen goed tegen zweet te kunnen.
 
Heel goed.. ik heb zelf een Stone Island-trui uit 2008 die ik aantrek tijdens speciale aangelegenheden (zoals paaseieren zoeken).
Voor dat geld kun je ook een reisje naar Paaseiland boeken.
 
Hai,

ik heb nu al een aantal koptelefoons versleten door het overmatig zweten. Wegens een complicatie aan mijn oren, kan ik alleen ‘overear’ koptelefoons gebruiken.
Hebben jullie advies welk merk koptelefoon het beste tegen zweet kan. Heb jbl en skullcandy gehad, maar die waren binnen een maand al kapot door het zweet.
Groet
Dennis
Ik heb JBL C45BT on-ear koptelefoons, ik zweet me de tering, en ze doen het na een half jaar nog steeds prima.

Werken in-ears niet goed?

airpods, moest het opzoeken.

maar je wist wel wat ik bedoelde vuile viezerik
Als je ook maar een beetje om geluidskwaliteit geeft dan ben je echt een debiel als je AirPods koopt.
 
Kijk eens naar de Mieego BOOM koptelefoon, deze is speciaal ontwikkeld voor sporters.

De prijs is tevens ook aangenaam, in vergelijking met andere merken!
 
Heb die soundwave van xxl, de eerste versie nog. Werkt nog altijd en goed genoeg voor mij. In-ears is voor mij ook geen optie.
 
Back
Naar boven