XXL Nutrition

over je nek gaan van de training.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

te weinig eten, hoge temp., enz. ( gewoon ff aanpassen aan de omgeving, altijd goed eten voor een zware training, drinken en je oefeningen afwisselen):D
 
niet onbekend, maar wel gehaat:mad: gelukkig gebeurd het weinig:)
 
Frenkpie zei:
nooit last van gehad :D
Ahem, was jij het niet die lijkbleek als een vaatdoek over een bankje heen hing tijdens een beentraining? ;) :D

Ik had het vorige week nog met borsttraining, na flink te hebben gebench'd stond ik op om naar de dumbbells te lopen en zag ik ineens allemaal sterretjes, gevolgd door een opspelende maag. Gelukkig alles binnen kunnen houden na een liter water gedronken te hebben.
 
Ik moet eerlijk zijn, van kotsneigingen heb ik nooit of amper last.
Wat wel eens durft te gebeuren is het gekende "zwart-voor-de-ogen"-effect als je bvb te snel recht staat.
 
Je bloedsuiker spiegel is te laag! (dip)
Als dit plots gebeurd door grote inspanning, kan je het best wat zoets (snelle suikers) nemen en dan hierna nog wat langzame koolhydraten.
 
DAAR GAAN DE eiwitjes van de dag.
 
Is dat mss niet te wijten aan die 35 graden?

Laatst werd ik ook misselijk bij trainen van buik en 1 keer zwart voor mijn ogen bij biceps. Was bij een 30 graden wel.
 
Azrael zei:
Ik ging vandaag bij het squaten ook bijna van mijn stokkie. Moest echt even gaan zitten want alles werd wazig en ik zag sterretjes. Even 3 min gewacht en toen vrolijk verder en minder last van gehad. Had mijn flesje met dextrose er gewoon even vrolijk bijgepakt dat helpt altijd wel.

sterretjes voor je ogen tijdens/na squatten is meestal te wijten aan je ademhaling, spreek uit ervaring. Zware squat sets waarbij ik interne spanning opbouw moet ik achteraf toch ook altijd ff met men hoofd schudden :)
 
Kotsen of kotsneigingen heb ik nog niet gehad, wel da 't zwart word voor me oogjes en da ik ff moet zitten
 
hardcore is dat je t erna nog eens opvreet omdat je bang bent dat je anders in katabole fase raakt
 
Man-Mountain zei:
hardcore is dat je t erna nog eens opvreet omdat je bang bent dat je anders in katabole fase raakt

whahah ja, hoe ver kan je gaan :D
 
Back
Naar boven