MuscleMeat

over swoleN

Bezoekers in dit topic

SpprSi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
2.321
Waardering
11
Op de verpakking van swoleN staat het product 30 tot 40 minuten voor de trianing in te nemen, maar is het niet interessanter om de swoleN na de training in te nemen wantna de training verkrijg je toch een insulinepiek en de swoleN bevat creatine, arginine, maar ook snelwerkende en traagwerkende koolhydraten die de beschadigde spiervezels terug zullen opvullen met allerhande herstellende ingrediënten... wat denken jullie??
 
Je hebt juist de pomp nodig tijdens trainen. Je spieren extra waarden te geven en zo kun je alles uit de kast halen.

Er na kan natuurlijk ook wel, maar ik ga altijd voor Dextrose na de Training.
Niet de creatine.
 
swoleN is dat al weer nieuwer als swole 3?
 
ja, en al een tijdje hoor:)
 
Is swoleN goed te combineren met NO Xplode? Kan iemand mij dit bevestigen en zo nee, wat vind jij goed te combineren met swoleN?
 
in swole N zit ook al een NO product...dus overbodig lijkt me..
ik azou het sochtends nemen en na de training..
 
Is swoleN goed te combineren met NO Xplode? Kan iemand mij dit bevestigen en zo nee, wat vind jij goed te combineren met swoleN?

SwoleN kun je combineren met bijvoorbeeld whey of weightgainer,
ik zit zelf ook zwaaar te denken om Swole te halen, maar ik wil No explode ook eens proberen die 2 combineren lijkt me inderdaad overbodig omdat ze beiden NO bevatten.

iemand nog tips waarmee No explode makkelijk mee te gebruiken is en is een creatine product erbij handig?
 
Back
Naar boven