Fitness Seller

over water lopen (het is nep)

Bezoekers in dit topic

Jezus was een illusionist dus. Ik ben wel verdomd nieuwsgierig naar hoe dit kan
 
Balanceerd hij niet op een transparant koord ofzo?
 
Doorzichtige pilaren en wat klapvee?
 
Big_T zei:
Balanceerd hij niet op een transparant koord ofzo?

Nee je ziet iemand voor hem langs zwemmen.
 
Maar er staan geen mensen voor of achter hem. Waarschijnlijk een bouwsel van (plexi)glas. :)

En als je dan toch over water kan lopen, waarom niet gezellig een rondje lopen, of een beetje zigzaggen.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er verdomd echt uit. Ben benieuwd hoe hij dit doet. Weet iemand de naam van deze gast?
 
De meeste dingen die hier worden genoemd kunnen al niet.. Ze zwemmmen nml helemaal om hem heen en lang heb heen, alles... Maar wat dan wel?
 
SiRoj zei:
De meeste dingen die hier worden genoemd kunnen al niet.. Ze zwemmmen nml helemaal om hem heen en lang heb heen, alles... Maar wat dan wel?


Ja maar niemand die voor hem langszwemt toch?
 
Hij doet het heel voorzichtig dus er moet toch iets zijn.
 
gewoon glas ofzo?
 
Emile zei:
Ziet er verdomd echt uit. Ben benieuwd hoe hij dit doet. Weet iemand de naam van deze gast?

Volgens mij is dit David Blaine...

Vrij bekende illusionist
 
SiRoj zei:
De meeste dingen die hier worden genoemd kunnen al niet.. Ze zwemmmen nml helemaal om hem heen en lang heb heen, alles... Maar wat dan wel?
Heb je die link gecheckt die ik postte? Hoewel dat ook sterk zou zijn.

Wat ook kan is dat men telkens onder water iets verschuift, en weer opnieuw begint met filmen.
 
er liggen denk ik gewoon losse platen in het zwembad. Niet 1 geheel. Zo kan iemand gewoon voor hem langs zwemmen.
 
ze zwemmen nooit helemaal voor hem, dus het kan zijn dat het glas zo'n 10-15cm breed is
 
hoe verklaar je dan dat je z'n slippers naar beneden ziet vallen (dan ga ik ervan uit dat het niet allemaal camera trucage is).. Er zwemmen mensen voor hem langs, ze houden ook de camera onder hem
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

This is a mystery to be solved for Scooby and his gang.
 
deze dingen zijn altijd gezichts- oogbedrog

volgens mij goed bewerkt met de computer.
bovendien hebben jullie wel eens gehoord dat je de kleur blauw makkelijk kan wegkrijgen met special effects ?


zo ken ik er nog één
zo is er een man die naar eigen zeggen kan " zweven " genaamd 'ramana' sommige hebben misschien wel eens van hem gehoord want hij is o.a te gast geweest bij programma's als jensen en barend en van dorp.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

altijd als hij zogenaamd gaat zweven moet hij altijd die stok erbij hebben. waarom ? omdat het 1 grote bull is. hij zit vast op iets
 
Back
Naar boven