XXL Nutrition

Overal schijt aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
3.685
Waardering
1.026
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
AMA. Niemand kent mij vast meer:D ik heb overal schijt aan vooral aan fatsoensnormen en gedragsregels. Mvg
Ijzer
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook wel een schijt aan je leuter?
 
Wat zijn momenteel je trainingsdoelen?
 
Denk je dat het topic mbt het vergelijken van supplementen / webshops een kans van slagen heeft ?
 
Wat zijn momenteel je trainingsdoelen?
Doelen zijn meedoen aan meet. Zit nu weer bijna op mijn maxes uit mn sig en ik wil voor eind dit jaar naar 300 dl toe. Trainde eerst heel star texas method maar nu doe ik mijn eigen stijl trainen. Kijken hoe ver ik kom :)
 
Denk je dat het topic mbt het vergelijken van supplementen / webshops een kans van slagen heeft ?
Nee. Monikkenwerk. Ik had een site gemaakt ervooor cheapsupps.nl werkte best goed maar kostte vooral tijd en geld helaas.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoe graag moet je het precies willen om de 200 kg bench te halen?
 
Overal schijt aan op een internet forum. Hoe edgy vind je dat zelf?
Is ook irl zo voel me.beter wanneer ik ongenuanceerd mezelf ben. Als je altijd maar naar andere mensen luistert en je gedrag spiegelt naar wat hun willen zien kom je niet verder in het leven. (Afhankelijk van je omgeving uiteraard)
 
ohp of bench ?
 
schitterende lui geen poespas gewoon overal schijt aan hebben en lelijke hoeren pompen in Woensel West
Hahahah ja mooi man dit is wel.next level Schijt aan alles
 
XshA5nbl.jpg
 
aQOoDO2l.jpg
die broekjes :roflol: had die niet een foto gepost van zijn ex, flowergrrl, met een facial.

Kan deze ook niet ontbreken.
hjlSf0ol.jpg
lx3LNvBl.jpg
 
Is de inschrijving voor de DRC nog gelukt?
 
Back
Naar boven