MuscleMeat

Overall progressie - Always up to date!

Bezoekers in dit topic

Ectozex

Novice
Lid geworden
16 aug 2012
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Beste DBB leden,
Ik zou graag een post openen met mijn volledige progressie en altijd up to date houden.
Ben op de moment 21 jaar, 1m73 , 65kg en vind mezelf nog veeeeeel te licht!
Ik ben reeds 2 jaar aan het trainen, eerste jaar houden we eerder op spelen of beetje fitnessen..
Jaar erna wou ik meer aan bodybuilden doen en de reden daarvoor was als ik mezelf zag in de spiegel zag ik vlees en botten.. ik wou massa kweken ben nu sinds paar maand stevig beziggeweest maar zit in dalmoment nu.
Gisteren is mijn beste vriend en huisgenoot gestorven in een tragisch autoaccident zodoende ik amper kan eten en veel pieker over het verlies van men kameraad.
Aan de andere kant heb ik wel een stevige boost om in de gym te gaan trainen en mezelf kapot te trainen en eten maar lukt nog niet echt ben nog in rouw op de moment.
Mijn bedoeling is nu om tot en met nieuwjaar op de kleine basis die ik nu heb te gaan bouwen en echt wel harde en zichtbare gains te verkrijgen daarom wil ik iedereen die me kan helpen vragen om tips te geven ivm met voeding,benodigde supps en oefeningen.
Alles is welkom.

Supps die ik nu neem :
- BCAA caps
- Amino beef pills
- Fishoil caps
- Zinc tabs
- PWO : napalm, jack3d before
- Basic weight gainer : whey + oat powder + milk

Enkele foto's :

16/02/2012

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

02/04/2012

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

06/07/2012 tot heden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



01/04/2013

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15/04/2013

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lijkt wel ergens op man, eerlijk waar. Álleen die benen natuurlijk nof niet maargoed daar kan aan gewerkt worden. Probeer het goed voor jezelf af te sluiten en niet alle agressie en het verdriet wrg te stoppen en hard te trainen. Het helpt als je nu door de pijn heen gaat en het voor jezelf af sluit. Heel veel sterkte en je komt er wel in de bb wereld:)
 
Lijkt wel ergens op man, eerlijk waar. Álleen die benen natuurlijk nof niet maargoed daar kan aan gewerkt worden. Probeer het goed voor jezelf af te sluiten en niet alle agressie en het verdriet wrg te stoppen en hard te trainen. Het helpt als je nu door de pijn heen gaat en het voor jezelf af sluit. Heel veel sterkte en je komt er wel in de bb wereld:)

Hartelijk bedankt man! ;)
Doet goed dat er mensen zijn die medeleven betuigen en respect tonen.
En de benen ben ik idd mee bezig laatste 2 maand want deze zijn zeker nodig en moeten aangepakt worden!!:D
 
Beste DBB leden,
Ik zou graag een post openen met mijn volledige progressie en altijd up to date houden.
Ben op de moment 21 jaar, 1m73 , 65kg en vind mezelf nog veeeeeel te licht!
Ik ben reeds 2 jaar aan het trainen, eerste jaar houden we eerder op spelen of beetje fitnessen..
Jaar erna wou ik meer aan bodybuilden doen en de reden daarvoor was als ik mezelf zag in de spiegel zag ik vlees en botten.. ik wou massa kweken ben nu sinds paar maand stevig beziggeweest maar zit in dalmoment nu.
Gisteren is mijn beste vriend en huisgenoot gestorven in een tragisch autoaccident zodoende ik amper kan eten en veel pieker over het verlies van men kameraad.
Aan de andere kant heb ik wel een stevige boost om in de gym te gaan trainen en mezelf kapot te trainen en eten maar lukt nog niet echt ben nog in rouw op de moment.
Mijn bedoeling is nu om tot en met nieuwjaar op de kleine basis die ik nu heb te gaan bouwen en echt wel harde en zichtbare gains te verkrijgen daarom wil ik iedereen die me kan helpen vragen om tips te geven ivm met voeding,benodigde supps en oefeningen.
Alles is welkom.

Supps die ik nu neem :
- BCAA caps
- Amino beef pills
- Fishoil caps
- Zinc tabs
- PWO : napalm, jack3d before
- Basic weight gainer : whey + oat powder + milk

Enkele foto's :

1. Sterkte met het verlies!
2. Voeding > supplementen (heb je een schema?)
3. Mijn advies: Stevige bulk en succes met je doelen!
 
1. Sterkte met het verlies!
2. Voeding > supplementen (heb je een schema?)
3. Mijn advies: Stevige bulk en succes met je doelen!

Fout account gebruikt, was van maat en mij nog deze.
 
Prima fysiek, je bent in ieder geval goed droog. Ga zo door!
 
1. Sterkte met het verlies!
2. Voeding > supplementen (heb je een schema?)
3. Mijn advies: Stevige bulk en succes met je doelen!


1. Bedankt man!
2. Een echt schema heb ik nooit gehad, ik at wanneer ik honger kreeg wel goede voeding maar denk slecht geregelt en weinig soms!
Zoek iemand die me kan helpen opstellen en wat ik echt in bulk nodig heb.
3. Bulken is mijn bedoeling toch wel zeker 4-5 maand mag zeker massa bij
 
Goed droog maar hier moet echt veel meer massa op. Benen & traps verdienen heel wat werk ook.


Succes.
 
Goed droog maar hier moet echt veel meer massa op. Benen & traps verdienen heel wat werk ook.


Succes.

Ja ik wil echt overal meer massa bouwen op
een periode van 4-5 maand.
Alle hulp is welkom!
 
Gecondoleerd.

Ga meer eten, veel meer.
**** die abs, zomer is toch voorbij. Nu bulken als een gek en een cut maken over een half jaar gogogo. Zeer weinig massa namelijk, zeker op je poten! Good luck
Heb je een voedingsschema?
 
Gecondoleerd.

Ga meer eten, veel meer.
**** die abs, zomer is toch voorbij. Nu bulken als een gek en een cut maken over een half jaar gogogo. Zeer weinig massa namelijk, zeker op je poten! Good luck
Heb je een voedingsschema?

Bedankt man en nee geen voedingsschema
op de moment, spijtig genoeg, heb iemand nodig met ervaring die me deze dingen kan leren en weet wat ik nodig heb om
te beginnen met deze stats.
 
Bedankt man en nee geen voedingsschema
op de moment, spijtig genoeg, heb iemand nodig met ervaring die me deze dingen kan leren en weet wat ik nodig heb om
te beginnen met deze stats.
De beste plek om daar mee te beginnen is de 'voeding' sectie en alle stickies doorlezen. Dat zal al een hele hoop informatie zijn waar je heel veel aan hebt en als je dan nog vragen hebt dan willen wij die graag beantwoorden.
 
Gooi die BCAA caps er uit als je wilt bulken.. serieus kijk naar de prijs en hoeveel je er voor krijgt en kijk dan naar prijs whey en hoeveel daar in zit.. whey was volgens mij nog goedkoper dan die caps per x hoeveelheid bcaa's..

Gecondoleerd btw.. Probeer BB te gebruiken als afreageer middel, kun je het negatieve als positieve gebruiken.
 
Gooi die BCAA caps er uit als je wilt bulken.. serieus kijk naar de prijs en hoeveel je er voor krijgt en kijk dan naar prijs whey en hoeveel daar in zit.. whey was volgens mij nog goedkoper dan die caps per x hoeveelheid bcaa's..

Gecondoleerd btw.. Probeer BB te gebruiken als afreageer middel, kun je het negatieve als positieve gebruiken.

Momenteel pak ik even geen supps buiten whey en ultra fina oats.
Namelijk altijd na het nemen van men supps de dag erna krijgnik diarree en denk dat de reden een van men supps
Kan zijn... Diarree is niet bepaald
Bevordert!
 
volgensmij zie ik hier iemand met de zelfde bouw als ik..
 
Goede droge basis om op te bouwen.
Imo veel makkelijker om de spiegel te volgen en te zien wat je muscle gains zijn dan wanneer je begint te bouwen op een basis met een vetlaagje erover.

't komt in orde.
 
Goede droge basis om op te bouwen.
Imo veel makkelijker om de spiegel te volgen en te zien wat je muscle gains zijn dan wanneer je begint te bouwen op een basis met een vetlaagje erover.

't komt in orde.

Ja nu alleen nog goed bouwen en gainen!
Moet weten wat ik allemaal nodig heb van eten.
 
Back
Naar boven