Fitness Seller

Overcoming Isometric Grip expiriment.

Bezoekers in dit topic

MarkGripStrength

Freaky Bodybuilder
Waardering
5.902
Lengte
1m75
Massa
74kg
Routine:

Elke 2-3 dagen Deadlift, ramp up naar set van 1-6 reps supet set met Plank
Dagelijks Captains of Crush, Pushups, Band Pull Aparts

Straks naar de gym. Dan post ik een filmpje van de deadlift. Ik probeer 180 kg voor reps. Al een tijdje niet gedaan.

Start fysiek:

1000084187.jpg

• Like
Waarderingen: Jamie.0187
in

• Like
Waarderingen: MarkGripStrength
Ziet er goed uit, wat is je pr?

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
1000084240.jpg

Geen 1 maaltijd per dag meer, want ik wil een hogere eiwiti inname. ( En ik heb honger :eek: )

• Like
Waarderingen: Arminius, BB_ en Jamie.0187
  • Like
Ik durfde dit bijna niet te posten maar ik werd wakker met pijn aan mijn onderrug vandaag....
Ik wil heel graag een grote deadlift maar dit gebeurde vorige keer ook toen ik wou deadliften. :(
Naar de gym ga ik wel nog maar dan andere oefeningen...

Ik zie meer en meer (pro)lifters zeggen dat ze alleen deadliften als ze het in een wedstrijd hebben en anders er ver van wegblijven.
Hacksquat voelde voor mij als de betere keuze als ik zwaar wou liften.

• Like
Waarderingen: Arminius en MarkGripStrength
Ik zie meer en meer (pro)lifters zeggen dat ze alleen deadliften als ze het in een wedstrijd hebben en anders er ver van wegblijven.
Hacksquat voelde voor mij als de betere keuze als ik zwaar wou liften.
Valt buiten een hoge deadlift ook niks te halen, na mn wedstrijd zal ik zeker een tijdje niet deadliften, SLDL heb ik dan wel nog altijd in mn schema

• Like
Waarderingen: Sanca Saxon en MarkGripStrength
Iemand heeft mij advies gegeven. Blijkbaar gripte ik het gladde deel van de stang waardoor ik instabiel werd met de deadlift.
Dus ik moet een wijdere grip gebruiken. Ik geef het een paar dagen rust en probeer nog een keer. Ik wil echt deadliften.

Iemand heeft mij advies gegeven. Blijkbaar gripte ik het gladde deel van de stang waardoor ik instabiel werd met de deadlift.
Dus ik moet een wijdere grip gebruiken. Ik geef het een paar dagen rust en probeer nog een keer. Ik wil echt deadliften.
Ik zie geen probleem met je grip, hij is vrij smal maar ik zie nergens iets fout gaan als gevolg ervan, het kan ook gewoon zijn dat je wat last hebt omdat je zo dicht op je pr getilt hebt

• Like
Je kan ook rack pulls eens proberen. Die pak ik er heel graag bij tijdens rugtraining.

• Like
Waarderingen: Arminius, RookworstXL en MarkGripStrength
Het kan dat je iets mis deed maar het is toch ook niet gek dat je last krijgt na een lange tijd geen deadlift gedaan te hebben en dan meteen een PR poging doen?

Rustig opbouwen? Vanaf 50% ofzo? Beetje volume ook. Al die betrokken spiermassa weer een beetje aanwakkeren. Misschien RDL/SLDL.

Last van de onderrug van deadliften geeft mij altijd het idee dat er iets in de houding niet goed was. De narrow grip en stance kan ervoor gezorgd hebben dat je bekken niet voldoende tussen je benen kon draaien en dus onderrug iets krommer was?

• Like
Waarderingen: MarkGripStrength, Jamie.0187 en Jaap ja
Ik hou het even op calisthenics, af en toe naar gym.

Laatst bewerkt:
Je deadlift heeft duidelijk potentie, maar dan moet je wel het geduld kunnen opbrengen om het verstandig op te bouwen en niet gaan voor de 'instant gratification' van een dikke 1RM.

• Like
Waarderingen: Arminius, BigGuy84 en MarkGripStrength
Terug
Naar boven