- Waardering
- 0
ik train nu 1,5 jaar
5*per week
maandag borst cable flyes, benchpress, decline smitch, incline smith, wide chest smith en standing cables,
beetje triceps push down 2 grips
dinsdag rug: lat pulley front pulley, row smith low, row smith high, cable row
beetje biceps standing barbell curl en smith machine
woensdag benen: squat, legpress, leg extensions, lying hamstring, standing hamstrings en buik
donderdag schouders: 1 press oefening, front raises en side raises, rear cable curl en shrugs
vrijdag biceps triceps met ( 1* in de maand een superset)
MAAR ik train altijd met mijn maat
wij trainen altijd negatief m.a.w 1e set 10* alleen
2e 6 tot 8x alleen
3e 2*alleen en rest dus negatief
nu heb ik af en toe ook positief getraind wat een mindere vorm van spierpijn geeft
nu ik weet een week of 3 negatief traine heb ik weer meer dan 4 dagen spierpijn van 1 groep ik kan dus woensdags en donderdags slecht slapen met pijn aan rug en borst
hoe lang mag spierpijn eigenlijk duren ik dacht dat je op de 2e dag wat mocht voelen
als ik bijvoorbeeld een week rust neem dan groei ik wel ik ga nu ook om de maand een week rust inlassen
wie traint ook zo en wat doen jullie ermee
ik wil wel rust houden maar ik wil ook echt mijn best doen dus vindt rust juist zo moeilijk
verder is mijn eetschema goed en slaap ik ook genoeg
groeten joachim
5*per week
maandag borst cable flyes, benchpress, decline smitch, incline smith, wide chest smith en standing cables,
beetje triceps push down 2 grips
dinsdag rug: lat pulley front pulley, row smith low, row smith high, cable row
beetje biceps standing barbell curl en smith machine
woensdag benen: squat, legpress, leg extensions, lying hamstring, standing hamstrings en buik
donderdag schouders: 1 press oefening, front raises en side raises, rear cable curl en shrugs
vrijdag biceps triceps met ( 1* in de maand een superset)
MAAR ik train altijd met mijn maat
wij trainen altijd negatief m.a.w 1e set 10* alleen
2e 6 tot 8x alleen
3e 2*alleen en rest dus negatief
nu heb ik af en toe ook positief getraind wat een mindere vorm van spierpijn geeft
nu ik weet een week of 3 negatief traine heb ik weer meer dan 4 dagen spierpijn van 1 groep ik kan dus woensdags en donderdags slecht slapen met pijn aan rug en borst
hoe lang mag spierpijn eigenlijk duren ik dacht dat je op de 2e dag wat mocht voelen
als ik bijvoorbeeld een week rust neem dan groei ik wel ik ga nu ook om de maand een week rust inlassen
wie traint ook zo en wat doen jullie ermee
ik wil wel rust houden maar ik wil ook echt mijn best doen dus vindt rust juist zo moeilijk
verder is mijn eetschema goed en slaap ik ook genoeg
groeten joachim