AndroidHealthClinic

Overdosis Pre-Workout ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marvelous86

Novice
Lid geworden
6 nov 2013
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
83kg
Ik gebruik nu al geruime tijd Pre-workout supplementen en heb als laatst 2 potten Assault besteld.

Vrij snel merkte ik meer resultaat als ik in plaats van één ( geadviseerde 'scoop' ), twee scoops nam.

Er staat verder nergens dat dit eventueel schadelijk zou kunnen zijn of dat dit niet verstandig is enz....

Iemand ervaring hiermee? misschien zelfs wel iemand die ook Assault gebruikt ?

ps. ik heb nog de 'oude' variant van assault.



Alvast bedankt :)
 
ik dacht dat te vaak pre workout innemen slecht voor je hart was? (weet het niet zeker)
 
Hangt van de samenstelling af. Anders is het er naar raden.
 
ik dacht dat te vaak pre workout innemen slecht voor je hart was? (weet het niet zeker)

Hoe bedoel je? Je hartslag wordt waarschijnlijk wel verhoogd ja, maar is niet per se slecht.
 
Hoe bedoel je? Je hartslag wordt waarschijnlijk wel verhoogd ja, maar is niet per se slecht.
Is volgens mij ook persoonsgebonden. Als je een 'zwak' hart hebt of een geschiedenis met hartproblemen in de familie kunnen bepaalde stoffen wel eens gek gaan reageren.

Maar zolang er enkel cafeïne inzit en geen DMAA (ook bekend als 1,3-dimethylamylamine) kan een 2de scoop niet veel kwaad denk ik.

Als je merkt dat je meer scoops nodig hebt voor effect, kan je best even een week of 2 geen pre-workout nemen. Je lichaam zal erna wel terug reageren op 1 scoop.

Denk trouwens ook niet dat als je je pre-workout voelt, het dan ook de enige moment is dat het werkt. (voor zo ver een pre-workout kan 'werken' :D)
 
Is volgens mij ook persoonsgebonden. Als je een 'zwak' hart hebt of een geschiedenis met hartproblemen in de familie kunnen bepaalde stoffen wel eens gek gaan reageren.

Daarom neem ik nooit een PWO met caffeine erin (DMAA neem ik nooit...). Mijn hartslag gaat er vreselijk van tekeer.

Wil ik een 'boost' dan eet ik genoeg en desnoods een nootropic erbij voor de concentratie.
 
Daarom neem ik nooit een PWO met caffeine erin (DMAA neem ik nooit...). Mijn hartslag gaat er vreselijk van tekeer.

Wil ik een 'boost' dan eet ik genoeg en desnoods een nootropic erbij voor de concentratie.
Volledig off topic, maar werkt dat voor jou die nootropics?
 
Volledig off topic, maar werkt dat voor jou die nootropics?

Voor focus / concentratie wel. In sommige PWO zitten er ook nootropics in maar die zijn dan wel laag gedoseerd. Nootropics kost ook bijna niks..

PS enkele nootropics verhogen ook de hartslag.
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor de tips.

Het is sowieso mijn bedoeling om 4 weken mét pre-workout te trainen en dan weer even 2 weken niet om er voor de zorgen dat me lichaam er niet aan gaat 'wennen'

*WhoepWhoep... and off to the gym !
 
overdoseren.. hmm. het hoort niet..
ik overdoseer ook weleens, moet kunnen, maar ga niet je limiet opzoeken
 
2 hele scoops van de OUDE variant? Dat is bijna 100 gram aan poeder ??? Ben je ongevoelig voor caffeine ofzo?
 
aussault werkt niet bij mij, nam een keer wat meer dan normaal en ipv werking kreeg ik een crash bij het trainen, viel bij elk setje haast neer.. -.-
 
Ik vind het trouwens we vreemd dat er caffine in pwo zit, aangezien discussies melden dat caffeine tegenwerkt op kreatine...... Weird
 
niks werkt bij mijn pwo creatine wel weer vaag toch ?
 
De een is er volgens mij gevoeliger voor dan de ander. Ik heb de Assault dubbel gedoseerd, maar merk er niet heel veel van. Doseerde de noxipro ook altijd dubbel.
 
Als je zoveel nodig hebt, dan heb je dus eigenlijk natuurlijk een lichamelijke verslaving opgebouwd. Het zou verstandig zijn om even rustig aan te doen.
 
Binnenkort bestel ik de nieuwe Assault... erg benieuwd hoe die is en of ik bij die nieuwe pot aan een enkele dosering genoeg heb :D
 
Als je zoveel nodig hebt, dan heb je dus eigenlijk natuurlijk een lichamelijke verslaving opgebouwd. Het zou verstandig zijn om even rustig aan te doen.
Denk dat je dat niet zo kan zeggen. De een heeft gewoon meer nodig dan de ander.

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Binnenkort bestel ik de nieuwe Assault... erg benieuwd hoe die is en of ik bij die nieuwe pot aan een enkele dosering genoeg heb :D
Zoals ik lees op dit forum is de oude Assault sterker dan de nieuwe, dus denk het niet ;)
 
2 scoops, tering. Ik nam de 1e keer een hele en ging zowat dood voor m'n gevoel, heb me nog nooit zo hyper en tegelijk slecht en zwak gevoeld. Halve scoop is zat voor mij :P
 
Back
Naar boven