AndroidHealthClinic

Overdreven spierpijn

Bezoekers in dit topic

boerenkool

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2005
Berichten
5.472
Waardering
0
Gisteren heb ik een snoeiharde beentraining gedaan. Nu kan ik haast niet meer lopen. Mijn benen kan ik bijna niet meer buigen, maar als ik met de benen gestrekt ga zitten, schiet de kramp erin. Wie weet een remedie. Sauna misschien?
 
iets minder hard trainen?
 
robinmike zei:
iets minder hard trainen?

er is wel een verschil tussen spierpijn en gewoon te ver gaan.

pak lekker die sauna,gewoon doen.

misschien een massage van je vrouw of vriendin?;) ;)
 
Dan ben je eigenlijk wat tever gegaan toch? Als je echt verkankerd bent wil smeertroep zoals tijgerbalsem ofzo nog wel eens helpen.
 
Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig. Overal moet het woord kanker in staan. Grow up.
 
heb je mss een oefening gedaan die je niet eerder hebt gedaan ofzo?

ik heb met kuittraining ook wel is gehad dat ik NIET kon lopen.. kon mn benen niet strekken en zat maar een beetje zielig te strompelen, 2 dagen lang.. de keer erop zelfde training, en toen had ik nauwelijks spierpijn. wat jij nu moet doen is niet piepen ;)
 
haha dit topic is zwaar GAY!

Af en toe zulke helse spierpijn is gewoon lekker:)
 
Soms is er idd niks beter dan een goede portie spierpijn. Loop je de trap af met een grijns op je gezicht:D
 
Mugje zei:
haha dit topic is zwaar GAY!

Af en toe zulke helse spierpijn is gewoon lekker:)


Ik zat er op te wachten! :D

Naar de sauna is ff geen optie, want 5 meter lopen is al teveel. Ik heb nog wel zo'n tube met een soort tijgerbalsem.

@Daster: Een hele tijd heb ik geen beentraining gedaan door een knieblessure. Gisteren gelijk fanatiek weer begonnen. Maar goed: de volgende beentraining zal een stuk beter gaan.
 
tjah... neem een warme douche of Bad... dat ken ook relax zijn..
maarja das mijn mening:P
 
Geniet ervan en probeer de volgende keer dit gevoel te evenaren.
Zulke killer trainingen moet je koesteren en wat MM zegt daar streef je naar.
 
Vandaag had je opnieuw moeten squatten, die spierpijn er lekker uit squatten met wat minder gewicht en wat meer hh
 
calibre zei:
Vandaag had je opnieuw moeten squatten, die spierpijn er lekker uit squatten met wat minder gewicht en wat meer hh

Opstaan uit een stoel gaat al nauwelijks, dus squatten, zelfs zonder gewicht zit er ff niet in. :p
 
Yzord zei:
Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig. Overal moet het woord kanker in staan. Grow up.

Idd is het in of zo om over al het woord kanker voor ieder woord te zetten?!:mad:
 
Back
Naar boven