AndroidHealthClinic

Overdrive ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
*******
 
Laatst bewerkt:
over drive zelf is inderdaad weinig te vinden maar dat is logische drive is geen a.s maar een combinatie van 2 soorten a.s dus zou je deze 2 soorten even onder de loep moeten nemen:

Methandriol dipropionate:

is een milde a.s (eigenlijk zelfs alleen een pro hormoon) die het beste werkt als die iedere 2/3 dagen gezet word in doseringen van 50/100mg... wat bijzonder is dat hij zelf nauwelijk zorgt voor echte gains maar dat hij help bij de verplaatsing van andere a.s waardoor hij het beste werkt in een stack. Beste kanidaat voor in een stack is testeron (250mg / 750mg p.w) oestrogeen problemen komen normaal alleen voor bij doseringen boven de 50mg p.d

Boldenone undecylate:

ons alle wel erg bekend meestal onder de naam Equipoise ... effectieve dosis 300 / 600mg p.w

kort samen gevat zou ik het zelf ieder 2 dagen 1ml zetten komt dan per week ongeveer neer op 300mg methandriol en 500mg... voor een beginner zou dit iets minder kunnen dus 2,5 ml per week zou een goeie dosering voor jouw kunnen zijn (ken je geschiedenis niet) maar denk wel aan het iedere 2/3 dagen injecteren...

verder zou ik het natuurlijk nog stacken met testeron enathaat (sustanon hoogstens eerste 2 weken voor in te kicken) bv... 500mg p.w en inderdaad liquidex...

grt eddycaminos
 
methandriol is naar mijn weten gewoon een versterker van a.s.

de boldenone is licht gedoseerd, door de methandriol zou het zogenaamd versterkt zijn werking moeten doen in het lichaam.

Persoonlijk vind ik het een beetje bull. ik zou gewoon bold pakken van 200mg/ml en niet liggen klote met dit soort dingen.
 
******
 
Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
thanks voor de informerende post.
ja het is voor een tweede kuur, miss dat ik er dan een combo met testo van maak, maar weet nog niet zeker welke testsoort. hoe zit het dan eigenlijk met dat versterken van de aas die erbij wordt gestackt?

precies zoals gezegd word ... het versterkt a.s waar het mee gestackt word.... dus inderdaad zoals suat als zegt ik zou het zelf nog niet gaan gebruiken is mischien meer iets voor gevorderde a.s gebruikers... voor als de doseringen anders echt debiel worden...
 
Het versterkt waarmee het gestacked wordt? En welke verklaring heb je daarvoor? Waar baseer je dat op?

Ik daar nog NOOIT een onderbouwing van gezien.
Zolang dat niet gebeurt blijft het voor mij klinkklare marketing bullshit.



eddycaminos zei:
precies zoals gezegd word ... het versterkt a.s waar het mee gestackt word.... dus inderdaad zoals suat als zegt ik zou het zelf nog niet gaan gebruiken is mischien meer iets voor gevorderde a.s gebruikers... voor als de doseringen anders echt debiel worden...
 
Methandriol has the false reputation for 'Cleaning' steroid receptors, which is of course impossible. What it does do is bind tightly to the steroid binding globules in the blood-stream, displacing more effective steroids and making them more available and more active....

een soort gelijk verhaal staat ook op bb.com bij het steriod profile van big cat
 
Sorry maar kan het niet nalaten te zeggen dat jij een toffe screenname hebt eddy
 
*******
 
Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
zou je het dan niet aanraden voor een tweede kuur? is dit dan gewoon omdat de methandriol erbij zit want boldenon word wel meestal aangeraden voor solide gains.

inderdaad voor de methandriol...

voor eerste kuur zou ik zelf gewoon voor een bread and butter kuur gaan aangezien deze normaal altijd wel voor goeie resultaten zorgt... maar goed sommige zullen dat mischien ook al heavy vinden voor een beginner...

bv:

week 1-5 dianabol 30/35mg p.d
week 1-10 deca of eq (boldenone) 400mg p.w
week 1-10 testeron enathaat 500mg p.w

en dan uiteraard de nakuur..
 
Laatst bewerkt:
******
 
Laatst bewerkt:
eddycaminos zei:
inderdaad voor de methandriol...

voor eerste kuur zou ik zelf gewoon voor een bread and butter kuur gaan aangezien deze normaal altijd wel voor goeie resultaten zorgt... maar goed sommige zullen dat mischien ook al heavy vinden voor een beginner...

bv:

week 1-5 dianabol 30/35mg p.d
week 1-10 deca of eq (boldenone) 400mg p.w
week 1-10 testeron enathaat 500mg p.w

en dan uiteraard de nakuur..


Beetje slecht advies voor een beginner...

Je zit ongeveer aan 1G juice totaal per week..., wat zal zijn 2de kuur zijn?
2 G ? ???

Als je met 500mg test in je eerste kuur niet groeit zou ik het bodybuilden laten voor wat het is en gaan tennissen.
 
Ik ben van plan om in mn volgende kuur primo met methandriol te gaan stacken. Dit wordt overigens een cutkuur.

Doel van de methandriol is om de licht androgene werking van de primo te versterken. Als ik normaal 400-600 mg primo/week nodig zou hebben, zou dan in theorie 400mg ook moeten volstaan omdat de methandriol de werking versterkt.

Voordeel van methandriol zonder toevoeging van een andere steroide, is dat de gebruiker zelf kan kiezen met welke AAS hij het gaat stacken. En theoretisch zal er dan minder androgeen nodig moeten zijn voor dezelfde resultaten.

Vooralsnog is er weinig tot niets bekend van de effecten van methandriol alleen, omdat het tot dusverre alleen als combinatiemiddel verkrijgbaar was.


@Chapeloere: Ik heb persoonlijk met 500mg testo in mn 2e en 3e kuur ook nog zeer goede resultaten behaald. Weliswaar gestackt met andere middelen.

Momenteel zit ik in mn 4e kuur, met weer 'slechts' 500mg testo.

Indien je er enigzins voldoende rust tussen de kuren laat, en voor een effectieve stack gaat zul je IMO die dosis ook niet gauw hoeven te verhogen.
 
Laatst bewerkt:
@beast waarom niet ipv van deca of eq tren zetten?grts
 
Snap niks van je redenering Levi. Methandriol verterkt helemaal niks behalve oestrogen eigenschappen die je met een anti-e als Femara of Aromasin niet eens tegen kunt gaan.
Bovendien is het volgens mij ook nog eens 17AA dus belastend voor je lever.
En iets wat niet aromatiseert zoals Primo te combineren met iets (Methandriol) wat verder bijna geen zak doet voor spieropbouw lijkt mij eeuwig zonde.


Leviathan zei:
Ik ben van plan om in mn volgende kuur primo met methandriol te gaan stacken. Dit wordt overigens een cutkuur.

Doel van de methandriol is om de licht androgene werking van de primo te versterken. Als ik normaal 400-600 mg primo/week nodig zou hebben, zou dan in theorie 400mg ook moeten volstaan omdat de methandriol de werking versterkt.

Voordeel van methandriol zonder toevoeging van een andere steroide, is dat de gebruiker zelf kan kiezen met welke AAS hij het gaat stacken. En theoretisch zal er dan minder androgeen nodig moeten zijn voor dezelfde resultaten.

Vooralsnog is er weinig tot niets bekend van de effecten van methandriol alleen, omdat het tot dusverre alleen als combinatiemiddel verkrijgbaar was.


@Chapeloere: Ik heb persoonlijk met 500mg testo in mn 2e en 3e kuur ook nog zeer goede resultaten behaald. Weliswaar gestackt met andere middelen.

Momenteel zit ik in mn 4e kuur, met weer 'slechts' 500mg testo.

Indien je er enigzins voldoende rust tussen de kuren laat, en voor een effectieve stack gaat zul je IMO die dosis ook niet gauw hoeven te verhogen.
 
Laatst bewerkt:
*******
 
Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Snap niks van je redenering Levi. Methandriol verterkt helemaal niks behalve oestrogen eigenschappen die je met een anti-e als Femara of Aromasin niet eens tegen kunt gaan.
Bovendien is het volgens mij ook nog eens 17AA dus belastend voor je lever.
En iets wat niet aromatiseert zoals Primo te combineren met iets (Methandriol) wat verder bijna geen zak doet voor spieropbouw lijkt mij eeuwig zonde.

Methandriol tabs zijn 17-AA voor zover ik begrepen heb. De injecteerbare versie is licht toxisch.

Maar ik heb vooralsnog van jou of niemand nog een overtuigend betoog gehoord waarom methandriol de androgene eigenschappen van andere middelen NIET zou versterken.

Zoals gezegd en bewezen maakt het de androgene receptoren gevoeliger waardoor meer moleculen zich kunnen hechten, en dus de werking versterkt zal worden.

En voor zover ik weet aromatiseert boldenone ook niet of nauwelijks, dus waarom stopt men die 2 middelen dan samen in producten zoals Drive en Overdrive?
 
Chapeloere zei:
Beetje slecht advies voor een beginner...

Je zit ongeveer aan 1G juice totaal per week..., wat zal zijn 2de kuur zijn?
2 G ? ???

Als je met 500mg test in je eerste kuur niet groeit zou ik het bodybuilden laten voor wat het is en gaan tennissen.


slecht advies?... ik weet niet of je een foto gezien hebt van meneer beast... ik weet verder ze stats niet .... maar denk niet dat nog met 250mg test per week groeit....

grt eddy
 
[*******
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven