Fitness Seller

Overdrive (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
Heb even geen zin om al te veel research te doen dus even een klein vraagje..

Is GS de enige producent van Overdrive..?

Groeten M.
 
naar mijn weten wel! wellicht dat er andere buitenlandse undergroundlabs zijn die het produceren, maar van de grote drie is GS de enige
 
Idd ken momenteel alleen GS, en weet dat die erg goed is! Hoor er toch veel positieve reacties over!!!
 
overdrive werd toch voor vee enzo gebruikt?... dan zouden er toch nog legale producenten moeten zijn?...

of word het gewoon niet meer gemaakt hiervoor?..
 
dat is drive ;)

overdrive is kort door de bocht genomen hetzelfde maar dan hoger gedoseerd speciaal voor BB
 
Mr. B.I.G. zei:
Idd ken momenteel alleen GS, en weet dat die erg goed is! Hoor er toch veel positieve reacties over!!!

en deze dikke kan het weten..tering wat zag jij eruit zeg..lekker spul of niet whahhaha

grt. D.W.
 
Latin spirit zei:
dat is drive ;)

overdrive is kort door de bocht genomen hetzelfde maar dan hoger gedoseerd speciaal voor BB

Dus boldenone undecylenaat en metandrostenediol dipropionaat ? Wist niet dat er mensen waren die dom genoeg waren om goed geld te betalen voor prohormonen, als ze voor hetzelfde of minder gewoon meer echte AAS kunnen krijgen... :)

Maar dit is wel interessant, als mensen dit inderdaad weer gebruiken kan ik even weer men zoektocht herbeginnen naar de onverklaarbare estrogene effecten van metandrostenediol die zo hevig waren.
 
ik heb zelf het nut van metandrostenediol dipropionaat nooit begrepen. het zou de werking van andere AAS versterken..... logisch ook want MD zorgt eigenlijk alleen maar voor meer oestrogeen, waardoor de gains groter LIJKEN. kwalitatieve spiermassa is imo echter geen vocht maar goed ieder z'n ding.

ikzelf zou het nooit nemen in ieder geval.
 
Het werd in gebruik genomen halverwege de jaren 50 wegens weinig virilizerend in verhouding tot testosterone, en daarom ook gebruikt als palliatieve behandeling bij borstkankers en cushing's syndrome en zo, bij vrouwen vooral. In de jaren 70 uit de handel genomen wegens niet voldoende anabool in verhouding met andere verkrijgbare middelen met een zelfde neven-effecten profiel. Laatste echte onderzoek omtrent het gebruikl ervan, medisch gezien, dateert al van 1982. Van 85% van de studies erover vind je geen abstract op de medline, en vele er van zijn te oud en gepubliceerd in journals die je niet gaat vinden in de meeste biomedische bibliotheken.

Ik begin alvast wat rond te vragen erover. zien of iemand me de studies kan bezorgen.
 
dutch windmill zei:
en deze dikke kan het weten..tering wat zag jij eruit zeg..lekker spul of niet whahhaha

grt. D.W.

Moet idd bekennen dat de combi van overdrive, tren ace en winstrol erg lekker is! :D
 
Als ik er dezelfde kleerhanger in me nek van krijg als jij wordt dit mijn volgende kuur :P
 
Back
Naar boven