AndroidHealthClinic

Overdrive

Bezoekers in dit topic

powerbeast

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
168
Waardering
0
wie kent de overdrive van gs ?methandriol dipropionate 90mg/ml boldenone undecylate 150mg/ml samen in 1 flesje van 10 ml ? boldenone gg heb ik al een keer gehad was ik erg over te spreken maar dit ken ik niet
 
Overdrive werkt nog beter dan Bold only...! Je moet het wel wat hoger doseren maar iedereen gaat er super op bro...!
 
zijn er mensen op dit forum die overdrive hebben geprobeerd dan en die er zwaar te spreken over zijn?
 
Ik heb het gebruikt en vond het niet beter dan boldenone.

Leuk spul maar verwacht er niet veel meer van.

GG komt trouwens ook met Ultra Drive en die zal nog een tikkie hoger gedoseert zijn dan de GS.

Nogmaals.....leuk spul maar ik sloeg er niet sT van achterover.
 
Er staan nogal wat tegenstrijdoge verhalen over M.D. op het internet. De ene site zegt dat het sterk androgeen en anabool is, terwijl de andere zegt dat het juist zwak is en sterk oestrogeen werkt. Het zou van zichzelf oestrogeen werken en niet door omzetting.

Meningen staan dus haaks op elkaar.

Google maar eens. Eerste hit is direct de negatieve.

Graag meer info van mensen met ervaring, omdat Boldenone voor mij een vast bestandeel is van een kuur.

Al het beste
 
heb geen ervaring met slechte spul van gs zit te denken om er een paar flesjes van te halen waar kun je het mee kombineren en wat doet dat spul nou precies ?
 
@ Powerbeast. M.D. zou moeten werken als een receptor-cleaner. Je receptoren worden gevoeliger voor de werkzame stof, in dit geval boldenone.

Ook over deze werking zijn de meningen weer verdeeld.

graag meningen van anderen hierover.

De groeten
 
Testo wil van zn stoeltje af kletsen als die spuit er weer uit komt:D

Er is toch al eens eerder een topic geweets over drive? Toen werd het ook niet echt positief ontvangen...:S
 
heb je overdrive al een keer geprobeerd en kan ik het b.v goed vervangen voor deca?
 
heb een beetje gezocht en gelezen op internet kon er niet veel wijzer uit worden denk dat ik gewoon boldenone 250 mg van gg had er goeie ervaring mee heb trouwens ook goeie ervaringen met gs
 
Deca zal beter werken imo maar je kan niet nonstop met deca kuren dus boldenone of overdrive kan erg lekker zijn voor de afwisseling.:D
 
Deca zal beter werken imo maar je kan niet nonstop met deca kuren dus boldenone of overdrive kan erg lekker zijn voor de afwisseling.:D

heb zelf maar 1 x deca gebruikt maar waarom zou je deze niet nonstop gebruiken? het herstelt ook blesures enz, dus het lijkt me juist een goed middel om constant te gebruiken als je tenminste van plan bent om constant ON te zijn, wat ik zelf zeker NIET doe:(
 
heb zelf maar 1 x deca gebruikt maar waarom zou je deze niet nonstop gebruiken? het herstelt ook blesures enz, dus het lijkt me juist een goed middel om constant te gebruiken als je tenminste van plan bent om constant ON te zijn, wat ik zelf zeker NIET doe:(

Slappe hap Jong :finger:
 
heb zelf maar 1 x deca gebruikt maar waarom zou je deze niet nonstop gebruiken? het herstelt ook blesures enz, dus het lijkt me juist een goed middel om constant te gebruiken als je tenminste van plan bent om constant ON te zijn, wat ik zelf zeker NIET doe:(

deca dick !! en houd bij mij veel vocht vast
 
Wat ik me afvraag;

Als zoals sommige mensen beweren de Methandriol voor zoveel toegevoegde waarde zorgt waarom word het dan enkel in overdrive gestopt?
 
ieders lichaam reageert anders ;)
 
Wat ik me afvraag;

Als zoals sommige mensen beweren de Methandriol voor zoveel toegevoegde waarde zorgt waarom word het dan enkel in overdrive gestopt?

In australie is ook een deca vorm ervan.. ik lees trouwens weinig erover op internet... over het verhogen van gevoeligheid dan...
 
Back
Naar boven