XXL Nutrition

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

Bezoekers in dit topic

Hoe meer we erover praten hoe k*tter ik het ga vinden. Ook voor de MMA sport in NL zou het een ongelooflijke boost geven als Overeem uberhaupt voor de titel ging vechten, laat staan winnen.
 
Ja misschien wel maar zou eigenlijk liever Dan Henderson tegen JDS zien, lijkt me een veel mooiere pot. Zou ik meer naar uitkijken dan Mir vs JDS. Hendy wil graag een title shot, denk dat hij daar wel voor te porren zou zijn. Laat je de rest van de card ook in tact.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)
 
Hoe meer we erover praten hoe k*tter ik het ga vinden. Ook voor de MMA sport in NL zou het een ongelooflijke boost geven als Overeem uberhaupt voor de titel ging vechten, laat staan winnen.

Ja man, ben er al 2 dagen ziek van en zal morgen niet beter zijn vrees ik. Alle hoop op die kleine 0,01 kans op de B-staal. Maar gaat niet lukken denk ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

Dat bedoel ik! Mooi gevonden!:)
 
Vind het wel super stom als blijkt dat de B-staal ook positief is. Hoe makkelijk is het om je test waarde gewoon in de bovengrens te laten, hgh ernaast want dat is nog niet te controleren en voila.

de bovengrens van totale T is niet moeilijk, de test:epitest ratio beheersen is niet zo makkelijk.

Hij is dus niet gepakt op een te hoog totale T(wat in de topictitel staat), maar een uit verhouding test:epitest ratio. Heeft weinig met elkaar te maken.
 
Tja kan je het wel lekker mee oneens wezen, in een ideale wereld zou ook niemand honger moeten hebben. Topsport en doping zijn gewoon met elkaar verbonden dat is de realiteit. Welkom in real life.

Nog steeds oneens...
En volgens de "real life" hoort het niet en vandaar dat Overeem ook terecht geschortst zal worden.
 
Nog steeds oneens...
En volgens de "real life" hoort het niet en vandaar dat Overeem ook terecht geschortst zal worden.

Zeker, maar dat is wat anders..
 
Ik heb vernomen dat hij zijn B-staal niet laat testen maar voor te state commissie te gaan staan en zijn straf te nemen. Nog niet officieel en niets veranderlijker dan de mens maar zo lijkt het te gaan gebeuren. K*t...k*t...k*t!
 
Ik heb vernomen dat hij zijn B-staal niet laat testen maar voor te state commissie te gaan staan en zijn straf te nemen. Nog niet officieel en niets veranderlijker dan de mens maar zo lijkt het te gaan gebeuren. K*t...k*t...k*t!

Nee man meen je niet. 1 jaar schorsing dan als het officieel is? Goddamnit...
 
Ik heb vernomen dat hij zijn B-staal niet laat testen maar voor te state commissie te gaan staan en zijn straf te nemen. Nog niet officieel en niets veranderlijker dan de mens maar zo lijkt het te gaan gebeuren. K*t...k*t...k*t!

Van dezelfde bronnen dat ie naar de UFC zou komen enzo?
 
Van dezelfde bronnen dat ie naar de UFC zou komen enzo?

Ga je de wijsneus uithangen? Dat is toch uitgekomen of niet dan? Tief even lekker op man, ben je een beetje jelly dat er ook mensen zijn die wat kontakten hebben in het wereldje en jij al je info van je pc-tje op je zolderkamertje moet halen?
 
Laatst bewerkt:
Haha ik had ook gewoon kunnen weten dat je meteen opgefokt zou reageren op een normale (en serieuze) vraag. Jammer hoor.
 
onze tremmy staat een beetje onder stress door het hele geval, dus trollbaiten even achterwege laten.
 
Haha ik had ook gewoon kunnen weten dat je meteen opgefokt zou reageren op een normale (en serieuze) vraag. Jammer hoor.

Je mama roept naar boven of je je kopje thee op je zolderkamertje wilt of dat je naar beneden komt?
 
Ah verdomme. Leek me nou net een mooi gevecht Dos Santos snelheid tegen Allistair kracht en veel ervaring. Het zou zo mooi zijn als er een natural en een competitie was voor users. Kan me niet echt voorstellen dat Dos Santos gebruikte.. De users competitie zou flink wat spectaculaire gevechten opleveren.
 
Ah verdomme. Leek me nou net een mooi gevecht Dos Santos snelheid tegen Allistair kracht en veel ervaring. Het zou zo mooi zijn als er een natural en een competitie was voor users. Kan me niet echt voorstellen dat Dos Santos gebruikte.. De users competitie zou flink wat spectaculaire gevechten opleveren.

Lol hoe had je dat in gedachte dan? wat een onzin.
 
Laatst bewerkt:
Lol hoe had je dat in gedachte dan? wat een onzin.

Nee hehe Sherlock, ik weet ook wel dat dat z.g.a. niet mogelijk is. Maar imagine the possibilities; een MMA event met fighters die meer kracht/uithoudingsvermogen/prestaties kunnen leveren dan normaal. Je moet op z'n minst toegeven dat het badass klinkt! ;)

OT: nog nieuws?
 
Nee hehe Sherlock, ik weet ook wel dat dat z.g.a. niet mogelijk is. Maar imagine the possibilities; een MMA event met fighters die meer kracht/uithoudingsvermogen/prestaties kunnen leveren dan normaal. Je moet op z'n minst toegeven dat het badass klinkt! ;)

OT: nog nieuws?

Heel badass ;).

Geen nieuws. Ik hou ook alle sites e.d in de gaten.
 
heel badass idd .. topsport is badass
lol
 
Je mama roept naar boven of je je kopje thee op je zolderkamertje wilt of dat je naar beneden komt?

Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik was gewoon serieus met mn vraag. Ik had het misschien beter kunnen formuleren, maar dan nog is het onzin om zo te reageren.

Ik vind thee trouwens niet lekker.
 
Back
Naar boven