XXL Nutrition

Overgeven door bulkshake (Mutant mass)

Bezoekers in dit topic

djuuls

Cool Novice
Lid geworden
14 nov 2017
Berichten
185
Waardering
184
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
ik gebruik nu 2 dagen mutant mass cookie & Cream en ik moest steeds overgeven na 20-30 minuten na het inemen van de shake. Ik doe 2 scoops (140 Gram ) met 600 ML water. Kan het zijn dat de shake me te zwaar valt op de maag of een andere reden? Wat is jullie ervaring met zulke producten
 
ik gebruik nu 2 dagen mutant mass cookie & Cream en ik moest steeds overgeven na 20-30 minuten na het inemen van de shake. Ik doe 2 scoops (140 Gram ) met 600 ML water. Kan het zijn dat de shake me te zwaar valt op de maag of een andere reden? Wat is jullie ervaring met zulke producten

140 gram is een idiote dosering slaat nergens op. Neem gewoon 50 tot max 100 gram per keer.
 
Bij jullie op de site staat toch ook dit.
mutant-mass-2270gr-aardbei_banaan.png
 
Hoe snel drink je het op als je het in 1 keer wegklokt ga je kotsen.
Vooral met water heb ik er last van met melk een stuk minder.

Drink rustiger en lekker met melk doen is ook meer calls die je goed kan gebruiken.
 
Hoe snel drink je het op als je het in 1 keer wegklokt ga je kotsen.
Vooral met water heb ik er last van met melk een stuk minder.

Drink rustiger en lekker met melk doen is ook meer calls die je goed kan gebruiken.
Binnen 2 minuut heb ik me beker leeg gewoon drinken
 
Binnen 2 minuut heb ik me beker leeg gewoon drinken

Rustiger drinken ik weet niet hoeveel calls het is maar je maag kan ze iedergeval niet aan en dan krijg je een sein kotsen
 
Rustiger drinken ik weet niet hoeveel calls het is maar je maag kan ze iedergeval niet aan en dan krijg je een sein kotsen
550 Kcal maar denk dat ik alle Shakes maar de deur uitgooi en meer uit vaste voeding ga halen 6 hardgekookte eieren erbij moet wel voldoende zijn voor de 4000 kcal per dag ook makkelijker om tussen mijn 3 school pauzes te verdelen eiwitten wat meer verspreid liter melk per dag
 
Back
Naar boven