Fitness Seller

Overgeven door stress

Bezoekers in dit topic

Update; gisteravond had ik het idee dat mijn eetlust terugkwam. Kon toen vrij eenvoudig vier boterhammen met pindakaas, n avocado en wat nootjes binnen houden.

Vanochtend werd ik wakker en ging ik weer bij de eerste hap havermout kotsen. Heb nu alleen n boterham met pindakaas binnen. Ik woog n week geleden 98,8 en nu nog 95,9. Is dit vooral vocht of ook spiermassa?

Begin me nu wel zorgen te maken, misschien dat ik morgen naar de huisarts ga. Ik vraag me alleen af of die mij beter kan helpen dan jullie hier op t forum.:rolleyes:
 
Het valt me op dat je hier last van hebt sinds je een meisje hebt leren kennen. Ervaar je enige stress gerelateerd hieraan? Maak je je bijvoorbeeld zorgen of zij jou (nog) wel leuk vindt? Denk je continu aan haar?
Dan heb je gewoon een klassiek geval van verliefdheid te pakken en is het helemaal niet ongewoon om je eetlust te verliezen.
 
het is geen verliefdheid hoor, ik heb wel vaker met haar afgesproken en het is meer samen “cardio” als je snapt wat ik bedoel. als het daardoor komt denk ik eerder dat ik de druk voel om beter te presteren.

wat mij de laatste dagen opvalt is dat ik tot in de namiddag niets kan eten, dan wordt het beter en lukt het me in de avond nog zo’n 3000 calorieen weg te werken.

zou het kunnen dat ik in de ochtend geen trek heb omdat ik nu savonds zo loop te bunkeren?
 
Heb niet alle commentaar gelezen maar ik had dat ook, maar bij mij was het omdat ik zoveel at en mijn maag protesteerde. Kan het dat niet zijn? Je eet gewoon te veel in 1 keer + de stress van je afspraakje. Je zegt zelf ook dat het weggaat na cancelling. Maar dat zou ik niet doen eigenlijk. Gewoon minder eten en dat lekker wijffie raggen op de dag van je afspraak.
 
Ik ga nu proberen om vanaf 22:00 te vasten. Tot 24:00 lekker alles verteren, dan slapen en kijken of ik morgenochtend m’n eetlust terug heb. Ik zal jullie op de hoogte houden!
 
Het lijkt mij, als je haar vaker hebt gezien en vaker met haar afgesproken hebt dat die ''spanning'' dan toch wel enigszins weg is? anyway.. als je het blijft houden neem een bezoekje bij de huisarts?
 
Ben je je ervan bewust dat vrouwen en bodybuilding niet samen gaan?

Als je in het begin van iets moois zit ga je gains inleveren, omdat er simpelweg teveel energie in zo'n opbloeiende relatie gaat zitte , heb het zelf ook meegemaakt.

maar als je er dan wat moois voor terug hebt gekregen, kun je je gains later weer terugwinnen, en anders gewoon vrijgezel blijven.

dit klopt helemaal, denk dat voor iedereen op dit forum dit bekend in de oren klinkt

stress (om wat voor reden dan ook) en gains maken = killing

en vergeet niet, stress kan onbewust ook plaatsvinden. ik had hetzelfde door mijn studie en ook door werk.
 
Heb niet alle commentaar gelezen maar ik had dat ook, maar bij mij was het omdat ik zoveel at en mijn maag protesteerde. Kan het dat niet zijn? Je eet gewoon te veel in 1 keer + de stress van je afspraakje. Je zegt zelf ook dat het weggaat na cancelling. Maar dat zou ik niet doen eigenlijk. Gewoon minder eten en dat lekker wijffie raggen op de dag van je afspraak.

Misschien leest ze mee.
 
Ik ga nu proberen om vanaf 22:00 te vasten. Tot 24:00 lekker alles verteren, dan slapen en kijken of ik morgenochtend m’n eetlust terug heb. Ik zal jullie op de hoogte houden!

:thumb:Niet elke maag kan veel eiwitrijk en vet eten aan, en al helemaal niet na 22:00.
 
Gisteren had ik m’n eten binnen, appt ze ineens “zal ik nu ff langskomen” en ik gooi bijna alles eruit.
Is best n heftige en rare reactie dus morgen ga ik nog even naar de huisarts maar iig fijn dat ik (waarschijnlijk) weet waardoor het komt.
 
Stress heeft erg veel impact op maag en darmen... meer als velen denken.
Zowel bewuste als ombewuste stress.
 
Dit klinkt wel heel ernstig, als ze je appt dat alles eruit komt.
 
Dit klinkt wel heel ernstig, als ze je appt dat alles eruit komt.
Ooit eerder afgewezen of iets onaangenaams meegemaakt Pieter318 ? Onbewuste stress?
Want bovenstaande ... alleen van een telefoontje....
 
Niet dat ik me herinner. Wordt wel privé nu maar ik heb wel eens te horen gekregen dat ik te snel klaar was zegmaar ( meer dan 8 stoten is cardio toch :o ).
Misschien dat dat toch wel n onbewuste onzekerheid is. Morgenochtend heb ik een afspraak met de huisarts, misschien dat daar iets nieuws uit komt rollen.
 
dat kan haast niet, ik voel me super lekker. tis alleen die eetlust gewoon, ik zou nu al kotsen van een glas melk denk ik.
Dat komt omdat je je zelf er nu te veel op fixeert..... Er is in principe niets met je aan de hand maar door de spanning die je ervaren hebt ben je nu bang om elke keer weer zo'n angstaanval te krijgen. Kom je wel genoeg onder de mensen verder ? Gewoon snel weer je dagelijkse dingen hervatten en niet aan denken, lichamelijk is er helemaal niets met je aan de hand. Laat het los!!

Wat betreft je klaarkom probleem, probeer eens een condoom? :D
 
Niet dat ik me herinner. Wordt wel privé nu maar ik heb wel eens te horen gekregen dat ik te snel klaar was zegmaar ( meer dan 8 stoten is cardio toch :o ).
Misschien dat dat toch wel n onbewuste onzekerheid is. Morgenochtend heb ik een afspraak met de huisarts, misschien dat daar iets nieuws uit komt rollen.

Ach ik kom zo vaak te snel klaar, zit er ook niet mee, dan zeg ik gewoon dat het de warming up betreft, een half uurtje later kun je er een extra lekkere lange vrijpartij van maken.

Dus het heeft alleen maar voordelen, je mag 2 keer!

:D
 
Niet dat ik me herinner. Wordt wel privé nu maar ik heb wel eens te horen gekregen dat ik te snel klaar was zegmaar ( meer dan 8 stoten is cardio toch :o ).
Misschien dat dat toch wel n onbewuste onzekerheid is. Morgenochtend heb ik een afspraak met de huisarts, misschien dat daar iets nieuws uit komt rollen.
Als dingen te prive worden en je wil wel meer kwijt/weten etc. dan kan je diegene ook altijd nog een PM sturen via het forum (prive bericht) ;)

Maar dit zou best onbewuste spanning op kunnen wekken. Je lichaam en hoe t reageert is soms vreemd en onvoorspelbaar....
 
Als dingen te prive worden en je wil wel meer kwijt/weten etc. dan kan je diegene ook altijd nog een PM sturen via het forum (prive bericht) ;)
Waarom zou hij er wel heil in zien om dit alleen met jou te bespreken dan?? Jij bent Goedele Liekens toch niet? :D
 
Back
Naar boven