1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Overgeven door stress

Topic in 'Voeding' gestart door Pieter318, 30 dec 2018.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Brutushakt

Brutushakt Ripped Bodybuilder Most annoying Karmaslet

Leuk Bevonden:
    2.367
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ja het zit tussen je oren. Je fixeert je veel te veel op iets compleet onzinnigs... Het is een obsessie die lijdt tot angsten en een soort paniekreactie van je lichaam, lichamelijk mankeer je helemaal niets...……..
    Het heeft helemaal niets te maken met een reep chocolade of een bak schepijs maar met een angststoornis waar je over heen moet komen... Niet met of je nu zin hebt in zilveruitjes of in een pak met jus d'orange.

2. Brutushakt

Brutushakt Ripped Bodybuilder Most annoying Karmaslet

Leuk Bevonden:
    2.367
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Waar ben je nu zelf eigenlijk het meest bang voor?
    Dat de oorzaak ligt in een lichamelijke kwaal? Of dat je je gains verliest om welke reden dan ook??

3. Crucial

Crucial Cool Novice

Leuk Bevonden:
    11
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m77
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    15%
    Doe je ding man na een kcal deficit krijg je idd weer meer honger. En niet teveel stressen gewoon eten wat je wilt zoals eerder vermeld.
    Ik had ook een tijdje last daarvan kotsen na een zware maaltijd het zit ‘m volgens mij ook achter de oren. Ik ben anders beginnen eten net zoals jij en ben erdoor gekomen.

4. lienlien

lienlien Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    5.118
    Dit dus. In de ene omgeving (niet thuis zijn) heb je geen last en in de andere (wel thuis) krijg je het wel. Dan moet je je thuissituatie aanpakken (of toch proberen om een manier te vinden om er mee om te gaan). En vooral: focus je niet zo hard op al wat zou kunnen gebeuren of eventueel zou kunnen misgaan. Zoek voldoende afleiding. Komt wel weer goed.

5. Pieter318

Pieter318 Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    39
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Massa:
    98kg
    Vetpercentage:
    17%
    De afgelopen dagen gaat het weer n stuk beter. Eergisteren zat ik nog twee uur op m’n avond eten en vandaag had ik tzelfde bakje in 15 minuutjes binnen.

Nu het weer makkelijker gaat ben ik er minder mee bezig en ervaar geen kotsneigingen meer. Denk dat het nu definitief is opgelost. Bedankt mannen!

marina1975 vindt dit leuk.
  6. natty87

natty87 Monstrous Giant Elite Member Challenge Winner Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    11.159
    Geslacht:
    Vrouw
    Na 1x binnen een kwartier je eten op en het is opgelost? Dit heeft 5 pagina's nodig gehad ?

Fijn voor jou natuurlijk. Hoop voor je dat je niet te vroeg juicht.

7. Pieter318

Pieter318 Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    39
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Massa:
    98kg
    Vetpercentage:
    17%
    tuurlijk kan het zijn dat ik te vroeg juich maar zoals ik aangaf gaat het sinds eergisteren echt een stuk beter, dat avondeten was slechts een voorbeeld.

vond t wel netjes om ff te laten weten hoe het nu gaat, omdat jullie toch flink hebben mee gedacht

Japio en natty87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie