MuscleMeat

Overgeven tijdens trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
ik ga altijd out.. kots kan ik altijd binnenhouden.

Probeer de laatste maaltijd eens 2 uur voor de training te nemen. Dan is je maaltijd wel voldoende verteerd.

Dat is dus de reden waarom Kale een shredded beast is en de rest potlood nekken zijn.. grr beestachtig!!
 
Ja, minstens 2 uur tussen het eten en de training houd ik ook aan. 30 min voor de training neem ik dan een eiwitshakeje op waterbasis. Daar ga je niet van overgeven.
 
Zorgen voor een niet te volle maag.
Van de week had ik gedeadlift en ging erna DB rows doen.
Bij mijn linkerkant drukt de maag een beetje in en toen had ik het gevoel dat alles eruit wou komen.
En idd regelmatig kleine slokjes en niet teveel drinken.
 
als je begint te kokhalzen leg je je linkerhand op je solaris plexus aan de voorkant... en dan ontspannen.
ik heb juist het idee dat dat gevoel bij mij komt omdat je energiecentrum daar heel erg uitzet bij krachttraining en als je die een beetje hebt lopen stressen, wordt je heel gevoelig voor externe invloeden.
 
Coleman kan nog wat leren van de intensity beesten die hier zitten :rolleyes:
wat een wijven zeg.
 
ik vind dat je niet lekker in je hoofd bent als je doortraint tot je kotst.
dat is je reinste zelfkastijding.
 
Mensen vinden zichzelf zo hardcore als ze moeten kotsen terwijl ze voordat ze de gym inlopen nog even een shake nemen en tijdens de eerste set tegen hun mattie zeggen "kijk het komt nu al naar boven, ze zouden mij voor de nieuwe animal pak promotie tour kunnen gebruiken" hahahaha.
 
tja ieder moet het voor zichzelf weten natuurlijk... echter wanneer je knock-out gaat vind ik het toch echt te ver gaan.. dat kan gewoon niet goed zijn.
 
Tijdens leg-curl heb ik het koud zweet.
Na T-barren zie ik sterretjes en vlekken voor mijn ogen.
Van een zware tricep-training kan ik kotsen.
Met schouders hoor ik het kraken in mijn hoofd.

Maar gelukkig is sporten gezond! ;)
 
Ik moet ook wel eens kotsen in de gym. Van die oude ventjes die je met een "pretty-boy" look zitten aan te kijken.
 
Kotsen is contra-productief. Uitgekotste substanties bevatten waardevolle nutrienten die ten goede hadden kunnen worden aangewend, waren ze niet uitgekotst geweest. Ze hebben reeds bewerkingen ondergaan die de spijsvertering belast hebben, hetgeen daarmee weggegooide energie is. Nie kotsuh dus.
 
Ik bespeur hier ernstige mishandeling van het lichaam en tevens een verkapte 'kijk mij eens hardcore zijn-thread'.

Ik ga met Mars mee, jullie zijn beesten grrr.
 
eduardjanssen zei:
Ik bespeur hier ernstige mishandeling van het lichaam en tevens een verkapte 'kijk mij eens hardcore zijn-thread'.

Ik ga met Mars mee, jullie zijn beesten grrr.

Ik neem niet aan dat Mars en jij op mij doelen?
 
Ook jij bent een beest "The rock"
 
Mars zei:
Ook jij bent een beest "The rock"

Valt wel mee hoor. Ik snap alleen niet dat als er ook maar ergens een thread komt over kotsen dat mensen meteen moeten gaan roepen dat mensen zichzelf "hardcore" vinden, whatever that may be.
 
Je eten binnen houden is volgens mij veel hardcoorder dan het uitkotsen. De hardcoorste beesten gebruiken alle voeding die ze naar binnen werken om hardcore spieren te bouwen.
 
Kotsen is een teken dat je ergens niet goed bezig bent.
Dat het een keer gebeurt als je je grenzen opzoekt, ok, kan altijd.
Maar iedere keer kotsen als je traint heeft niks met 'hardcore' training te maken. Wel met onverantwoord trainen.
 
Idd dan ben je gewoon een debiel.
Elke training kotsen haha.
 
haha ja dat is wel ziek. Ik heb in mijn trainingstijd (nu 4,5 jaar ofzo) 2 keer gekotst, allebei na een benen training :p
 
Back
Naar boven