Fitness Seller

Overgevoelig voor var?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom cruisen om daarna naturel te gaan? Ben je dom, een trol of ken je de termen niet echt?
De term cruisen interpreteerde ik misschien fout. Is voor mij eten op onderhoud en gewoon op gewicht blijven. Mijn excuses als ik dit fout had 🙈
 
Met wat ga je cruisen dan ?
Voor hoelang en hoeveel?
ad874564-2f4a-40d9-bc6b-d49bb5991f52_1.f9d5483b807f9fee3378ede744089120.jpeg
 
De term cruisen interpreteerde ik misschien fout. Is voor mij eten op onderhoud en gewoon op gewicht blijven. Mijn excuses als ik dit fout had 🙈
Gewoon off gaan bedoel je dus :)
 
Misschien over 2 jaar als je je goed hebt ingelezen en voeding en training on point is.
Succes :thumb:
 
Je hebt het over massief harde spieren en pomp die langer blijft hangen. Sorry, maar dat is echt heel onwaarschijnlijk na 1x innemen van 20mg anavar. Placebo is real.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat je het heel spannend vind, je te druk maakt en op die manier een angstaanval triggert.
 
Hoe heb je dit vetpercentage gemeten?
Hoe laag zijn je test levels?
Macro's verdelen in % en minder dan je BMR eten geeft eigenlijk al aan hoe weinig kennis je van voedingsschema's hebt. Ga je wat meer erin verdiepen en blijf van steroïden weg als je nu al zulke klachten krijgt van een beetje anavar.
Vetpercentage gemeten in de gym en thuis op de schaal komen ong overeen. Macro's gebasseerd op 1.8gr eiwitten per kg en dan aanvullen met carbs en vetten.. wat is daar fout aan? Waarom niet onder bmr gaan? Het is wss niet eens anavar maar een slechte mix met vm dbol in
 
Hoe heb je dit vetpercentage gemeten?
Hoe laag zijn je test levels?
Macro's verdelen in % en minder dan je BMR eten geeft eigenlijk al aan hoe weinig kennis je van voedingsschema's hebt. Ga je wat meer erin verdiepen en blijf van steroïden weg als je nu al zulke klachten krijgt van een beetje anavar.
Test stond laatst op 12.1 nmol een maand eerder op 11.8 en een maand daarvoor op 12.3
 
Je BMR is het cijfer dat aangeeft hoeveel energie je lichaam verbruikt om zichzelf in leven te houden. Dus als je de hele dag op de bank zou zitten.
Daar komt normaal nog NEAT, EAT en TEF bovenop.
NEAT = non exercise activity thermogenesis = de energie die je verbuikt met bewegingen die niet onder sport vallen. Trap op lopen. Naar de koelkast. Naar de auto. Naar het werk. Kleine bewegingen etc.
TEF = Thermal effect of food. De hoeveelheid energie die je lichaam verbuikt om eten te verwerker. Je spijsvertering vreet best wat energie om je voeding om te zetten, eiwitten doen dit wat meer dan de andere macro's.
EAT = exercise activity thermogenesis = de energie die je verbruikt met sport.
Maakt samen je TDEE = total daily energy expenditure.

Dus het onder je BMR eten is op dat gebied vrij dom. Aangezien je echt exorbitant ver negatief gaat en ook hoe dan ook geen enkele vorm van sport/beweging goed kunt herstellen naar alle waarschijnlijkheid. Waardoor je veel regressie zult zien in de sportschool. Normaal is de vuistregel: TDEE - 500kcal = beginpunt van een cut.

Het opdelen in procenten is dom omdat het daar niet per se over gaat. Je wilt in een cut proberen 2g eiwit per kg lichaamsgewicht te pakken, zo'n 1g vet per kg lichaamsgewicht en de rest opvullen met koolhydraten. Die procenten zeggen dus niks over de hoeveelheid grammen per macro.

Dit hele plaatje maakt het een aparte keuze om naar de middelen te grijpen.
 
Laatst bewerkt:
1500. Ik weet dat dat behoorlijk laag is maar als ik meer neem zet ik direct vet aan
1500 kcal pd en dan in 6 maanden tijd van 23 naar 16% bf….

Spendeer meer tijd in het voeding aspect, je mist veel basis kennis en dat is niet erg maar daardoor maak je het jezelf onnodig moeilijk. Jou progressie wat je in 6 maanden hebt gemaakt omschrijf je zelf als “extreem hard gewerkt” terwijl realistisch gezien dit echt kinderspel is vooral in het tijdsbestek van 6 maanden…

Maak het jezelf niet zo moeilijk dat houd je niet lang vol en is de stap naar hulpmiddelen alleen maar sneller gemaakt, wat jou overigens niet gaat helpen doordat je de basis kennis niet volledig onder de knie hebt.

Indien je hulp nodig hebt maak je en eigen log aan zodat je alles daarin zet mbt voeding/training etc en maak je jou traject openbaar online en kan men jou degelijke tips geven ipv de onzin die je regelmatig op tv voorbij ziet komen.
 
1500. Ik weet dat dat behoorlijk laag is maar als ik meer neem zet ik direct vet aan
Nee. Een wijf zet nog sneller vet aan. Jij zit gewoon op een auschwitzdieet. Je hebt geen idee waar je mee bezig bent. Laat alles voor wat het is en ga eens een paar jaartjes natty trainen. Laat die meuk achterwege.
 
Test stond laatst op 12.1 nmol een maand eerder op 11.8 en een maand daarvoor op 12.3
Niks mis mee voor 36 jarige. maar je bent denk ik al gestopt met Var. Van die paar tabs zal dat niet veranderen.

Lees hier de sticky's in de voedingssectie eens door, en open evt een eigen topic voor advies mbt voeding en trainen.

 
Ik had super stinkende pis van anavar. Is tevens ook de enige oral die ik ooit genomen heb.

Is dat met alle orals zo?
 
Niks mis mee voor 36 jarige. maar je bent denk ik al gestopt met Var. Van die paar tabs zal dat niet veranderen.

Lees hier de sticky's in de voedingssectie eens door, en open evt een eigen topic voor advies mbt voeding en trainen.

Thnx, ik ging er vanuit dat ik juist bezig was... zal nog eens back to basic gaan 😁
 
Ik had super stinkende pis van anavar. Is tevens ook de enige oral die ik ooit genomen heb.

Is dat met alle orals zo?
Ik heb dat al met test. Zo penetrant als wat.
 
Back
Naar boven