- Topic Starter Topic Starter
Hij staat nu in de oven! Ik ben benieuwd. Het ruikt niet slecht moet ik zeggen
En hoe vond je hem?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij staat nu in de oven! Ik ben benieuwd. Het ruikt niet slecht moet ik zeggen
Om eerlijk te zijn, geen idee .
Jah, in de eerste instantie was het een paar minuutjes (alleen havermout deed ik dus), later probeerde ik het met eieren, vond dit lekkerder
Dit recept is trouwens wel voor mensen die havermout lekker vinden, hè, niet voor de ''pleur-alles-in-een-blender'' mens
De mijne zijn juist klaar!
Echt een leuk receptje!
En het ruikt zo lekker
Maar het enige dat mij wat tegenviel was toen ik ze moest omdraaien..
Het bleef echt hangen aan dat zilverpapier en trok ze daardoor bijna stuk..
En er blijft ook veel koek hangen..
Is daar soms al een oplossing voor gevonden?
Goeie shit iig!
Denk alleen dattie nog iets langer in de oven mag. Is hij bij jullie echt hard? heb harde en minder harde gedeeltes . Mss nog iets dunner leggen en langer in de oven.
Was lekker met choco btw!
Mooi om te lezen,
Ja bij mij ligt het eraan, als hij kleiner is, maar wel dikker, is de binnenkant niet echt hard nee, vind ik zelf dan ook niet zo'n probleem
Als je hem langer maakt, maar dunner, wordt hij overal harder (vanzelfsprekend)
Nice! Ik vond de harde gedeeltes net het best , ben niet zo aan dat kleffe gedeelte . Gewoon dus wat meer open leggen en langer in de oven .
Thx bro, nu gaat die havermout eindelijk opgeraken, lekker goedkoop ook . Mijn gains danken je haha
is bakken in de pan niet sneller dan de oven misschien? dat heb ik mensen ook weleens zien doen.
(zelf nooit geprobeerd)
hier mijn zelfgemaakte havermoutkoekjes
Heb ze net uit de over gehaald en het ruikt heerlijk haha
Dit is wat er in zit:
135 g havermout
3 eieren
50 gram pinda's
40 gram whey
30 gram lijnzaadjes
Gebruiken jullie haver(vlokken) zoals je die in de winkel koopt of eerst even in de blender om het fijner te maken?
Waarom omdraaien trouwens? Als je het gewoon in een lage ovenschaal doet die je invet of een bakpapier erin legt?