MuscleMeat

Overhemden

Bezoekers in topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik laat mijn overhemden altijd tailleren bij de winkel waar ik ze koop. Daar is het gratis, dus dat scheelt.
Armen te groot voor een overhemd? Dat lijkt me stug, of je moet echt 52-53cm+ hebben.

Ik heb laatst twee overhemden op maat laten maken door Shirtbyhand, maar ben niet echt tevreden over de kwaliteit van de stof.

Anoniem8600

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 okt 2004
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
In een overhemden/pakken winkel kunnen ze je heus wel helpen. Als je zo'n overhemd van 25 euro hebt gaat dat waarschijnlijk ook niet netjes aansluiten. Zijn verschillende merken waarbij dit niet nodig is..

Flippie22

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 apr 2013
Lengte
1m90
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
  • Topic Starter Topic Starter
Tommy Hilfiger slimfit werd hem ook niet... Jammer dat alles gemaakt is voor mensen met een dikke buik.
Toch maar hemden gekocht bij het vaste adres en laten vermaken daar.

gasgitaartje

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 mei 2007
Tommy Hilfiger slimfit werd hem ook niet... Jammer dat alles gemaakt is voor mensen met een dikke buik.
Toch maar hemden gekocht bij het vaste adres en laten vermaken daar.

Suitsupply mtm. Wordt dan wel +-€150 maar heb je wel een lekker shirtje...

fiezefur

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2008
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Voor de mannen die overhemden dragen:

Bij het kopen van overhemden laat ik de overhemden altijd innemen bij de buik ivm te veel stof.
Doen jullie dit ook of hebben jullie bepaalde merken waarbij dit niet benodigd is?

Genti overhemden zijn goed getailleerd maar wel prijzig.. Probleem zit hem daar niet in de schouders meer bij de bovenarmen.

Big Gerard

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 apr 2005
Suit Supply overhemden zijn over het algemeen goed, maar bij de middel wel 'wat' overtollig stof, maar dit is stukken minder als met vrijwel alle overige merken.

Hier heb ik nog niet besteld, maar wel goede verhalen gehoord:
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shirts/mens-formal-shirts?q=gbpdefault|||||||||||||||
Ze hebben hier 3 verschillende soorten maten, mogelijk is dit wat?

Daarnaast als je echt huge wordt/bent, zul je niet ontkomen aan het laten innemen van een shirt of een op maat gemaakt shirt. Probleem van een opmaat gemaakt shirt is dat de mouwen er met de hand worden ingezet, dit ziet er anders (lees: minder mooi) uit.

Naar boven